АштънВремето минава бързо в силните обятия на Ейдън и нашата първа среща в Green Wood Glass плавно се влива в последвало почти едномесечно пътешествие по непознатите маршрути на неговия и моя живот.
Началото беше диво, непознато и объркващо, но към днешна дата осъзнавам, че не бих прекарала и миг без това красиво момче. С всеки следващ ден падат постепенно защитните крепостни стени, с които съм обградила душата си.
Почти през цялото време пиша на Лукас и Ози големи съобщения за това колко съм щастлива да живея с тази любов. Накрая май им омръзвам, защото брат ми изключва телефона си, а Ози замина с гаджето си Оуен за седмицата на модата в Ню Йорк. Там смята да получи вдъхновение. Знам, че се подготвя за изпит, който ще бъде под формата на модно дефиле, на което да покаже свои модели. Вече е организирал зала на луксозен хотел в Портланд.
Между другото аз съм поканена като дефилираща със специално предназначение - лице на модната му кампания и ще закрия ревюто. За тази цел Ози ми е сътворил изумително красива рокля...просто божествена.
Показах скицата на Ейдън и той я хареса, а после се засмя и каза, че веднага му хрумва начин как да я свали от мен в порив на възбуда. Глупчо.
Госпожа Палмър, напротив, обърна внимание на цветовата гама и съвършен силует. Каза ми ще изглеждам невероятно красива. И да, малко бяхме на гости при родителите на Ейдън за няколко дни.
Случи се неочаквано. Събудихме се една сутрин и той реши, че трябва да заминем за Санди и да посетим майка му и баща му. С каква цел? Защо? Опита се да ми обясни, че това е за да покаже колко са сериозни намеренията му към мен. Хм?
Санди е градче, което ме порази- усетих духа на добросъседството и традици, които обединяват жителите му. Още повече ми харесаха Кевин и Рейчъл. Имат малка, уютна къща, с аромат на ябълков пай. Майката на Ейдън е страхотна домакиня и много добра жена. Баща му е малко мълчалив, но също много приятен човек.
След вечерята през първата вечер- Ейдън реши да ме изведе на разходка и ме замъкна на игровата площадка, от която има хубави спомени като дете. Той ме залюлява на една от люлките и изкрещях от радост, защото много обичам да се люлея. А той...изглеждаше като извънземен. Внезапно спря люлката, наклони се и ме целуна дълго.
YOU ARE READING
Ние Сме Част От Сделката * Книга Първа
RomanceОстин Фокс е решил да отмъсти заради разбитото си сърце. Той намира своя марионетка в лицето на Ейдън Палмър. Последният трябва да съблазни "богатото момиче" - Аштън Гласс, която разбира се не е лесна и няма да се предаде без борба. И двамата минава...