Untitled Part 24

237 19 1
                                    

Аштън

Сутринта се събуждам сама в леглото. Ейдън го няма- само лека вдлъбнатина на възглавницата показва неговата следа. Слънцето ярко свети в очите и замижавам. От кухнята се чуват гласове. Колко ли е часа и къде ми е телефона.? Отивам бързо до банята да се измия, а после от стаята ни обличам дънки, суитчер и маратонки. Преживяванията през нощта се проектират в съзнанието ми. Някакво чувство се прокрадва в сърцето, което ми подсказва, че се привързвам повече към това силно момче и не мога да си се представя без него. Глупачка...не прави това- сякаш казва отражението ми в огледалото. Излизам от стаята и виждам обекта на сутрешните ми размисли. Очите се залепват за тялото му и не мога да ги откъсна...Много е красив- гол до кръста и прави някакви незначителни движения за да помогне за закуската, но мускулите на гърба се движат по възхитителен начин. Без да осъзная се приближавам отзад, прегръщам кръста му и впивам устни в топлата кожа. Той се обръща бързо и съм в плен на силните му ръце. Тази интимност между нас веднага е забелязана от двойката до нас, които виждам едва сега по разширените от учудване очи.

- Аштън, би ли дошла за малко- казва напрегнато Ава и ме улавя за ръката- Джей- гледай яйцата.

- Какво?- питам я в недоумение, все още под влияние на вълните от Ейдън.

- Ти ми кажи "какво"? Какви ги вършиш, приятелко? Този поглед към Ейдън...не ми харесва.

- Какъв поглед ?- преструвам се на глупава.

- Този, който показва, че се влюбваш до уши. Не бива да го правиш.

- Не е вярно. Не ставай смешна, Ава...Да си виждала телефона ми? Не знам дали е в чантата- сменям темата, но тя май не се хваща.

- Разбирам, че си пасвате в секса, но се опитай да се ограничиш само до там, Аштън. Нищо повече.  Доколкото познавам Ейдън, той не е по дългите връзки. Ако мислиш, че може да залитнеш...по добре да спреш сега преди после да е станало късно.

- Говориш ми все едно съм малко момиченце. И, Ава между нас няма само секс.

- Така ли? ..Излизате ли на срещи?...Разходки под луната? Съмнавам се...Виж- с теб се познаваме от скоро и много ми допадаш, за сметка на това добре усещам Ейдън. Скъпа...не искам да страдаш, особено след това, което си преживяла.

За какво ми говори тя? Сякаш ми намеква за нещо, но не го схващам. Не ми се мисли сега.

Ние Сме Част От Сделката  * Книга ПърваWhere stories live. Discover now