Ейдън
- За какво са ни необходими две коли, Ейд?- Джей опира ръката си отстрани, докато ме наблюдава да слагам багажната си чанта в Камарото.
- Остави го намира, скъпи. Иска да е на спокойствие с Аштън- Ава ми намигва съзаклятнически и побутва гаджето си към неговия Нисан.
- Правете каквото искате. Само ни чакайте при водопада и не си мисли да се забиеш с богатата си мацка някъде другаде и да се налага да ви търся измежду секвоите.
Още сутринта бях сложил маршрута в навигацията си и не смятам да се отбивам от пътя, дори и Аштън да ми позволи да правя секс с нея в колата. Ох, трябва да изгоня тези мисли, но ще е трудно, особено след като портокаловия аромат изпълни колата. Преди да тръгнем си взех студен душ, защото сънувах еротични сънища с нейно участие.
Накрая се отправям към гоямото стъклено имение на семейство Гласс. Паркирам пред алеята на дома точно в девет часа. Надявам се Аштън да е разбрала по тона ми, че не бива да се отказва от пътуването. Минават обаче пет минути и никой не се появява пред вратата. Скъпа, не ме заставяй да те измъквам, носейки те на рамото си до колата.
Сякаш прочела мислите ми, тя накрая излиза със сак в ръката си. Добро момиче. Изглежда красиво облечена в мъхест торбест пуловер и тесни дънки. Решила е да скрие от мен предизвикателната си фигура, но очите и дланите ми помнят много добре извивките, които е скътала под тези маркови дрешки.
Излизам бързо от колата, докато още слиза по стълбите и поемам чантата й за да я сложа в багажника.
- Добро утро- звуча бодро, а тя само се усмихва и заобикаля колата за да седне на пасажерското място. Принцесата е решила да играе на мълчанка. Хм. Ще видим докога ще продължи това.
Заемам мястото си на шофьора и колата се откъсва от мястото си. По радиото звучи рок балада и момичето си тактува с крак. Обърнала се е към прозореца и виждам само свитата на кокче коса.
- Какво сега, ще ме игнорираш ли?- питам, уморен от странната обстановка в колата.
- Защо? Дойде ти муза да разговаряме, ли?
- Доколкото си спомням, ти беше тази тази, която искаше да опознае мен като личност, а не само анатомията ми. Ето сега ти е паднало.
- Наистина ли? Прословутата игра с въпроси и желания? Само моля те, остави еротичните мисли за себе си.
YOU ARE READING
Ние Сме Част От Сделката * Книга Първа
RomanceОстин Фокс е решил да отмъсти заради разбитото си сърце. Той намира своя марионетка в лицето на Ейдън Палмър. Последният трябва да съблазни "богатото момиче" - Аштън Гласс, която разбира се не е лесна и няма да се предаде без борба. И двамата минава...