12. +18

1.7K 113 4
                                    

Jungkookot sikerül sokkolnom, ami nem kis szó. Döbbenten néz engem, ahogy összeszedem a cuccaimat és kész nem leszek, majd a kezénél fogva húzom ki őt, hogy elhagyhassuk az ügynökséget.

Mivel nem tudok vezetni, kicsit meg kellett ráznom az alfát, hogy magához térjen és elindulhassunk haza. Semmi nem hangzik el az autóban, gondolom meg kell eméssze a hallottakat.
Csak akkor szólal meg, amikor a lakásba érünk és köszönök a társaságnak. MiCha már pizsamában várt engem, szemei már az álmosságát bizonygatták. Későre járt neki az idő.
Egyesével köszönt el a három felvigyázóra, Felixnek egy puszit is nyomott az arcára, majd a kislánnyal együtt a szobájába mentem.

Amint elaludt visszatértem a társaságba, akik javában mesélték a két nappal ezelőtti történéseket, ahogy két részeg pasi egymásnak feszült, majd nagy patáliát csaptak és végül egymás szájában találták magukat.
Jungkook is közbeszólt vagy reagált, de mikor rám nézett, mintha elkomorult volna egy kicsit. Farkasán éreztem az izgatottságot, lunám pedig kellette magát rendesen. Melegem is lett.
A vendégek hazaindulását követően az alfával közösen pakoltuk el az étel maradványait. Kicsit fáradt voltam, de volt még bennem energia bőven.
Már éreztem a rámszárat izzadságnak a szagját, ahogy mozdultam. A tiszta törölközőket vettem elő és az alfa felé néztem.
Kiváncsian nézett rám, gondolom végig figyelte, ahogy teszek-veszek.
- Van kedved velem fürödni? - kérdezek rá kicsit szégyenlősen. Eddig bátor voltam, de most úgy érzem magam, mint egy tini, aki az első szerelmével készül elveszteni a szűzességét.
- Biztos, hogy ezt akarod? - kérdezi mély hangon, ami hallatán felsóhajtok. Máris hatással van rám.
- Igen. - meglepődök saját határozottságomon.

Két törölközővel a kezemben megyünk Jungkookkal a fürdőbe. Igazából kádunk van, de én jobban szeretek tusolni, mert gyorsan haladok vele. Mikor MiCha kicsi volt, ketten fürödtünk, de amint picit nagyobb lett külön szoktunk.
Lerakom a törölközőket a mosógépre és Jungkookra nézek.
- Mennyire melegen szereted? - kérdezek rá zavarba jőve, de szavak helyett ajkaimra hajol és megcsókol. Nagyot szusszantok ajkai puhaságára és azonnal viszonzom a csókot. Egy halk cuppanás kíséretében válik el ajkaimtól.
- Ne legyél ideges. - suttogja. A kádhoz lépek és megengedem a meleg vizet. A fenyő illat szétterjed a fürdőszobában és keveredik az én levendulámmal, míg gőz keletkezik.

Az ügynökségnél igaz, nagy volt a magabiztosságom, de eddig a pillanatig sikerült annak elpárolognia. Remegő kezekkel kezdek el vetkőzni, nem merek Jungkookra nézni. Látom szemem sarkából, ahogy ő is megszabadul ruháitól és a földre dobja hanyagul. Meztelenre vetkőzöm és szó nélkül szállok be a meleg vízbe és elzárom a csapot. Nem engedek többet, mert a vízszint így is fel fog emelkedni és nem akarok felmosni.
- Csússz picit előre. - kér meg Jungkook, előrearaszolok picit és fülelek, ahogy mögém szál. Nagy kezeivel megfogja derekam és magához húz.
- Engedd el magad Jimin - suttogja fülembe, kezeivel óvatosan átölel. - Dőlj nekem.
Az alfának dőlök, most veszem észre, hogy sokkal kisebb vagyok nála. Eddig nem vettem észre a külömbséget, de így látszik a legjobban. Nagyot szusszantok és lehunyom szemeimet, egyik kezével elenged és lágyan cirógatja víz alatt a hasamnál a bőröm. Megborzongok és sóhajtok egy kicsit, lassan halad, ami tetszik nekem, de érzem a farkasa izgatottságát, ahogy lassan úrrá lesz rajta a vágy és lunámat követeli magának.

Jungkook combját kezdem el simogatni, olykor megszorongatom egy kicsikét és belső combját is ingerelem. Az alfa nagyot sóhajt mögött, érzem a vágyát a csípőmnél, kicsit fészkelődök, kicsalok belőle egy visszafogott nyögést.
Belemarkol a belső combomba, amitől egy picit megugrok és felülök azonnal. Vállam felett nézek rá. Jungkook szemei sötétkéken pillantanak rám, farkasa egyre jobban követelőzik, félek, hogy felé fog kerekedni.
- Visszafogom. - mondja, mintha a gondolataimban olvasna, egy aprót bólintok, de ahogy ismét megmarkol közelebb az ágyékom felé felnyögök halkan.
Meg akarom csókolni.
Vele szembe fordulok, az sem zavar, hogy a fenekemen vannak a kezei és kihasználja az alkalmat. Markolgatni kezdi, amit lehunyt szemekkel élvezek. Kinyitom szemeimet és Jungkook szemeibe nézek, folyamatosan közeledek felé mígnem össze nem ér ajkaink. Mindketten felnyögünk, ahogyan mohón ízleljuk egymás ajkait. Nyelvünk is táncba kezd, hol nálam, hol nála gabalyodnak össze érzékszerveink.

Fenekémnél fogva húz le magához, ágyékaink összeérnek, mindketten a csókba nyögünk. Úgy helyezkedek, hogy kényelmes legyen mindkettőnknek. Fenekem alig érinti combját, annyira közel húz magához. Magam alatt már érzem ágaskodó nemességét, megborzongok a gondolatra, hogy hamarosan bennem legyen.
Érzékien húzza végig ujjait hátamon fel és le a gerincem mentén. Ismét elválik ajkaimtól, csalódottan nyüszítek egy kicsit. Forró ajkaival lágy puszikat nyom nyakamra, innan halad le kulccsontomig, ott érzékeny a bőröm. Nyelvével finoman végighúzza rajta és megérzem, ahogy szívni kezdi. Hajába markolok és hátrahúzom fejét, hogy szemeibe nézhessek.
- Semmih folth. - jelentem ki, igaz, hogy holnap hétvége, de két nap alatt nem halványulna el, ha bedurvulna.
Morogva néz szemeibe, de vonakodva bólint egy kicsit.
- Máshova leheth? - kérdezi.
- Nyak, kar és mellkas nem. - sorolom, hogy hova nem szeretnék.
Jungkook szemei felcsillannak, kérés nélkül hajol vissza bőrömre, míg egyik kezemmel karjába kapaszkodok. Izmai olyan feszesek ujjaim alatt, hogy meg is tudnám fogni őket.
Lassan halad le mellizmaim felé, míg sóhajtozok neki, haját egyáltalán nem engedtem el, puha tincsei már átnedvesedtek ujjaimtól, de még bársonyosabbak, mint szárazon.
Egy hangosabb nyögés szalad ki ajkaim közül, ahogy ajkai közé vette mellbimbómat. Nyelvével ízlelgeti, majd egyszerűen ráharap, jobban belemarkolok hajába. Érzem, hogy bimbóim megkeményednek és ölemben is forróság keletkezik, pedig hozzám sem ért.
Észre sem veszem, hogy a fenekemet tapogatja és körbejárja ujjaival bejáratomat. Kihúzott háttal ülök ölében továbbra is, míg kényeszteti bimbómat szájával és kezeivel félgömbjeimet.
Sokkal hangosabb nyögés hagyja el ajkaimat, amikor megérzem első ujját magamban. Simán csússzant be, nem hiába, az omegák alapból jobban nedvesednek be, mikor intim helyzetbe kerülnek.
Kezem hajából lecsúszik vállára, előre görnyedek, míg szabad vállának döntöm homlokomat. Kicsit fel is emelkedek, kuncogást hallok felőle, de nem nagyon zavar.
Majdnem négy éve voltam ilyen helyzetben, de akkor a feszültség volt ura a testemnek. De ez most más. Jungkook olyan gyengéd velem, mintha az első alkalmam lenne és pont e miatt vagyok nyugodt. Farkasa és lunám türelmetlenkedik egy ideje, de egyikük sem szólhat bele most, bár Jungkook farkasa igen határozott.
Második ujjára egy kicsit felszisszenek.
- Lazuljh ehl Jiminh. - suttogja, bólintok egy aprót, de nagyon nehezen megy az ellazulás. Kezeimmel jobban kapaszkodom vállába, számat bőrének nyomom.
- Emeldh felh. - Jungkook vállamra nyom egy csókot. Felemelem fejem, mohón kap ajkaim után, amivel sikerül kiűznie a gondolatokat a fejemből. Fokozatosan lazulnak el testrészeim, a csókba szisszenek, amikor a harmadik ujját is megérzem magamban, de Jungkook vadabbul csókol, mint eddig.
Farkasa kezdi átvenni felette az uralmat, de tetteivel nem durvul és nem félek. Lunám izgatottabb, mint eddig valaha és türelmetlenebb, egyesülni akar a farkassal.
Jungkook ujjai eltűnnek és én ismét felnyüszítek a hiányra. Finoman emel meg, majd ráenged nemességére. Elválva ajkaitól nyögök egy hangosat, de azonnal eltakarom számat, remélem, hogy MiCha nem ébredt meg.
Jungkook morogva nyög és támasztja fejét vállamnak.
- Nagyhonh...szűkh...vahgy... - nehezen értem szabait, mintha elzárták volna őt. Hangszíne is sokkal mélyebb.
Mélyebbre engedem magamba, majd felemelkedek és ismét le. Ösztönösen jönnek a mozdulatok mindkettőnknek.
Jó ideig nyögdécselve mozgok rajta, vállába kapaszkodok, ujjaim már fájnak a szorításától.

Nem kell kis idő, míg belejöjjünk a mozgásba, érzem, ahogy a víz felcsattan a hátamon. Jungkook keze derekamon pihen, de egy hirtelen mozdulattal ragad meg. Köré szorulok, érzem, ahogy pulzál bennem.
- Jihminh...
Nem kell mondjon semmit, tudom, hogy hamarosan el fog élvezni, de nekem még kellene egy kicsi idő.
Mintha gondolataikban olvasna, jobb oldalamról elveszi kezét és markába zárja kis méretemet. Jobban megfeszülök, ujjaival hegyét izgatja, elcsöppenek.
Kezével fel-le mozog rajtam, míg én sem hagyom abba a mozdulataimat.
Nem kell sok, hogy a nevét nyögve figyelmeztessem, ekkor azonban nagy erővel löki fel magát. Minden porcikám megfeszül, ahogy eléri érzékeny részemet. Azonnal köré feszülök és nevét nyögve élvezek markába, míg ő belém.

Szaporán emelkedő mellkassal omlok rá az alfára, nem tudok megmozdulni, úgy érzem, mintha a csípőmet hozzá kötötték volna az alfához. Lunám lecsillapodik, kielégülve burkolózik be, ahogy Jungkook farkasa is elcsendesedik.
- Jihmin - hallom meg Jungkook mély hangját, hátamat simogatja kezével. Felegyenesedek, de fájdalmasan szisszenek egyet.
- Teh megcsomózthál? - kérdezek rá, nem csoda, hogy fáj a mozgás.
- Neh haragudhj. - bocsánatkérő szemeitől meglágyulok, le akarok szállni, de mindketten fájdalmasan szisszenünk fel. Összeragadtunk.
- Marha! - csapok mellkasára és duzzogva bújok hozzá. Le kell teljen legalább fél óra, hogy meg tudjunk mozdulni.

Home (Omegaverse) [JiKook] ✓Onde histórias criam vida. Descubra agora