13.

1.5K 96 1
                                    

A fél óra letelte után, mindkettőnknek sikerül megmozdulnia. Kicsit haragszom is magamra, hogy nem védekeztünk, muszáj elküldenem Jungkookot fogamzásgátlóért.
A fürdővizet leengedtük és mást engedtünk, de hamar megvoltunk a fürdéssel.
Jungkook a hálóba ment, hogy felöltözhessen, míg én jajjgatva mostam ki magam. Törülközővel a derekamon hagytam el a fürdőt és a hálóban öltöztem fel, Jungkook végignézte az egész műsort, de már látott, nem is takartam magam.
- Akkor elmész? - kérdezek rá. Nem messze van egy patika, ami egész nap nyitva van.
- Persze, de ne aludj el. - figyelmeztet és megcsókol. - Sietek vissza.
- Rendben. - mosolygok rá.
Az eufórikus érzés, annyira átjárja a testem, hogy nem tudnék aludni. Igaz, a testem fáradt, de az eszem nagyon mozog és gyártja a gondolatokat.

Hason fekszem el az ágyon, majd magam elé húzom a szövegekkel teli füzetemet és leírom a gondolataimat. Arra eszmélek fel, hogy Jungkook a derekamra simít.
- Mit írsz? - kérdezi és tarkómra puszil.
- Dalszöveget. - válaszolom és a hátamra fordulok. - Kaptál?
- Igen. Parancsolj. - adja át a doboz gyógyszert. Azonnal kibontom és beveszek egy szemet, majd egy nagyot nyelve küldöm a gyomromba.
- Haragszol? - kérdezek rá és megrázom a dobozt.
- Dehogy. - rázza meg a fejét, majd a füzetemet az éjjeliszekrényre dobva fekszik le mellém. - Fiatal vagy, hogy kétszeres apa legyél és még van mit csinálnunk kettőnknek.
- Például?
- Lehet igen előre gondolkodtam, de szeretnék a későbbiekben összeköltözni veletek. - válaszolja félve, hajába túrok és hátrasimítom tincseit.
- Igazán? - kérdezek rá csodálkozva.
- Persze. - bólint egy nagyot. - Vannak terveim és ha úgy vam és beleegyezel, akkor meg is valósítom.
- Ezt értem Jungkook - kezdem. - De el tudod fogadni, hogy MiCha is velem van? Tudnád úgy szeretni őt, mint a saját gyerkőcödet? Feltételek nélkül és teljes odaadással?
- Jimin - Jungkook megfogja kezem és egy puszit nyom rá. - MiCha hozzád tartozik, ha úgy akarom, akkor az első randinkon, azt mondom, hogy ne is számíts rám, mert ő van neked.
- De...
- Hadd fejezzem be. - szakít félbe azonnal. - MiCha a kislányod és látom mennyire szereted őt. Tisztában vagyok azzal, hogy kettőnk közül őt választanád és ezt elfogadom, meg is értem. De szeretném azt is, hogy ne csak MiChát lásd magad előtt, ha választani kell. Gondolj úgy rá és rám, hogy ketten várunk és nem külön-külön.
Jungkook kedves szavai hallatán, a szívem repes az örömtől. Tekintetem el is homályosult, megsíratott.
- Na - húz magához. - Megbántottalak?
- Nem. - rázom meg a fejem és felnézek rá, ezzel a gondolatmenetével sikerült jobban megszeretnem őt. - Köszönöm Jungkook.

***

Az ünnepek hamar megérkeztek és velük együtt a díjátadók is.
Jungkook időközben, többször is nálunk aludt. Sokkal jobban elmélyítettük a kapcsolatunkat, mint eddig volt és ez olyan boldogsággal járt számomra, amit ki sem tudnék fejezni. És mit ne mondja, sikerült egy újabb albumot megalkotnom, ezúttal Jungkook felé táplált érzéseimről. Természetesen Namjoon elolvasta a szövegeket és aggódva vártam a visszajelzéseit, de úgy mondta, hogy "Csöpög a nyáltól". Megmutatta a vezetőségnek is és a következő évben két album is meg fog jelenni.

Mivel MiChának nincs napközi, így egész nap kell rá vigyázni, ilyenkor, mikor díjátadók vannak, ki szoktam üríteni a naptáramat, hogy kislányomra fordítsak időt. A rendezvények miatt egyik helyről utazok a másikra, így nem is tudnék vele lenni, mert élőben történik.
Délelőtt köszöntem el tőle, Jungkook volt olyan kedves, hogy SeokJin társaságában vigyáz a kislányra. MiCha nagyon ragaszkodik Jungkookhoz, ahogy én is, igaz a lázamkor elküldöm magamtól, de a ruhájából rendesz fészket építek magamnak.
- Kész is! - jelenti be a sminkesem, kizökkent a gondolataimból.
Tüzetesen megnézem a sminket a tükörből, a tánc miatt egy kis csillogó sminket kaptam. Az arcomon csillagok és a hold van jelen, ami kiemeli a világoskék kontaklencsés szemem.
- Ez nagyszerű lett! - dícsérem meg a lányt.
- Köszönöm. - mosolyog rám. - Ide - mutat a szemem közelébe. - Raktam egy szívet is elmondásaid szerint, alíg lehet észrevenni, de kiegészíti az összképet.
- Nagyon tetszik. - mondom hálásan. Namjoon lefényképez, hogy a közösségi oldalaimon is legyen valami hír, majd megyek is átöltözni.

Home (Omegaverse) [JiKook] ✓Où les histoires vivent. Découvrez maintenant