A terhességem azon szakaszába léptem, amikor nagyon kívántam a szexet. Amikor alkalmam volt rá, akkor közöltem az alfával akár burkoltan is és bár voltak alkalmak, amikor kellett várnom a megfelelő alkalomra, kiengesztelt rendesen.
Lefekvéshez készülődtünk, MiCha már rég aludt, szerencsénk, hogy nagyon jó alvó, különben többször zavart volna meg minket.
A dalszöveges füzetemet lapozgatom át, az utóbbi időben ezzel töltöm az időmet és egyre több az erotikus dal.
- Jimin, elfogyott a... mit csinálsz? - kérdezi, felpillantok rá. Még mindig el tud varázsolni a fürdőből kilépő alakjával. Tátott szájjal bámulom, egyre jobban kockásodik a hasa, ami nincs ellenemre. - Csorog a nyálad!
Elém sétál és a derekára csavart törölköző sarkával letörli nyálam. Oké, eddig bírtam a mai napig.Mutatóujjammal hívogatóan mutatok neki, hogy lehajolhasson hozzám, majd egy olyan forró csókban részesítem az alfát, amit az utóbbi időben sikerült tökéletesítenem általa. Farkasa azonnal felélénült, ahogy lunám hívta szerelmét egy szerelmi légyottra.
Jungkook kivette a kezemből a füzetemet, majd félredobta, később lecseszem érte, így nem bánhat az alkotásaimmal.
Óvatosan döntött a hátamra, nem vált el ajkaimtól, nagyon fel tudom csigázni ezzel a csókkal. Kezeivel felgyűri rövidujjú felsőmet, ami igazából az övé, de nem szól érte egy szót sem. A ruhadarab önmagában annyira hosszú, hogy majdnem a térdemig ér és mostanában előszeretettel alszom alsó nélkül.
A hidegnek ható levegő kicsit lehűti felforrosódott bőrömet. Kezeim kalandozni kezdenek az alfa izmos testén, az utóbbi időben nagyon megszerette az edzést.
Végigsimítok ujjaimmal fel karján nyakáig, majd onnan kulccsontjára és végül meztelen mellén állapodik meg a kezem. Tudom magamról, hogy mellbimbóim érzékenyek, de eddig sose próbáltuk Jungkookon, reményeim szerint ő is hasonló képpen reagál majd.
Nagy tenyerével végigsimítja testem minden porcikáját, különös figyelmet szentel a pocakomnak. Kezd nőni, ami jelen pillanatban inkább hat egy kis felszedett hájnak, mint egy növekvő babának.Csípőmön végigsimító keze hatással van rám, vérem alsó felembe tódul és fenekem is nedvesedni kezd.
Mellén pihenő kezem rászorít az izomra, ujjaim lassan köröznek bimbói körül, majd finoman két ujjam közé csípem.
Szabad kezem a törölközőhöz vezetem és egyszerűen lerántom róla az anyagot. Alhasát cirógatom finom érintéseimmel, majd olyan hévvel ragadom meg a meredező férfiasságát, hogy kénytelen elválni ajkaimtól és félhangosan felnyög. Úgy iszom be a látványát, mintha először szeretkeznék vele.
Kezem automatikusan mozog előre-hátra méretén, míg megtámaszkodik felettem és arcomba nyög. Tekintete izzó kéken világít, amitől biztosra tudom, hogy farkasa is jelen van. Mivel nem csak ketten vagyunk, hanem van egy harmadik jelenlevő is, aki növekszik, nem durvul. A terhesség alatt a szeretkezés valami isteni, főleg azért, mert elhúzza az orgazmusomat és sokkal intenzívebb.Az alfa a kezemre fog, hogy álljak le az izgatásával, majd fülemhez hajol, lehelete csiklandozza a nyakam.
- Ha így folytatod, elmegyek - karcos hangjára kiráz a hideg, arcommal felé fordulok.
- Most ne húzzuk el. - mondom szemeibe nézve, egy aprót bólint, hogy tudomásul vette.
Elengedi kezem, én elveszem róla testrészemet és kockás hasát rajzolgatom ujjaimmal, míg ő kitágít.
Alatta nyögdécselve türtem, ameddig annyira kitágulok, amennyire mérete kényelmesen elférhessen behatoláskor. Közben dícsért, bókolt és izgatott szavaival. Szabad kezével engem is kezelésbe vett, hogy ne a tágítás körül járjon a fantáziám.
Amikor késznek érzett, kihúzta ujjait és egy lökés kíséretében már magamban is tudhattam őt. Mindketten felnyögtünk az érzésre, de az alfa nem várt, hogy megszokjam, hanem mozgásba lendült.
Lábaimmal átkaroltam derekát és mindkettőnket hajszolt a beteljesedés felé.
Már ismetre annyira a testem, hogy tudja hol is találja a prosztatám azon részét, ami az elélvezésben segít. Amikor pedig háromszor egymás után lökött a pontra, azonnal kettőnk közé élveztem. Neki kellett még egy kevés, de a szorításom kitartott körülötte és pár perc múlva ő is pihegett felettem. Ezúttal nem csomózott meg, így ki tudott húzódni belőlem és míg én a gyönyör hatása alatt voltam a földre rántott törölközővel letörülte nedvem testemről és az övéről, majd megigazította a rövidujjút rajtam és betakart.A hátára feküdt, míg én féloldalasan rajta pihenten. Mutatóujjammal vállán írtam le köröket, míg ő tincseimmel szórakozott.
- Gondolkoztál már neveken? - kérdeztem megtörve a csendet kettőnk között.
- Igen, de nélküled nem akartam dönteni. - válaszolja. - Arra gondoltam, hogy MiChához hasonlóan a kicsinek is Mi-vel kezdődjön a neve.
- Ez kedves tőled, de biztos nem akarod a Jung-gal kezdődőket? - kérdezem tőle.
- Nem. - suttogja. - Ha Jung-gal kezdődne, akkor különbség lenne a testvérek között, azt pedig nem akarom. MiCha a kislányunk és nem akarok ellentétet közöttük.
- Mhhh - gondolkozok el egy kicsit. - Ez érdekes megközelítés és támogatom.
- Később elmondom az öteltemet is. - puszil hajamba. - De ideje aludni.
- Jut eszembe! - nézek rá kissé mérgesen. - Többet ne hajigáld a füzetemet!
- Bocsánat. - mondja mosolyogva, ajkaira nyomok egy nagy puszit. - Jó éjszakát!
- Jó éjt, Jungkook!A legnehezebb dolgom akkor volt, amikor a következő vizsgálatra mentem az omegaspecialistához. Két éjjelt ki kellett bírni szex nélkül és mivel én provokáltam ki az egészet, e miatt MiChával kellett aludjunk. Olyankor én is abbahagyom a perverzkedést.
Meg is érződött a hangulatomon a két nap hiánya, a doktornak is egy kicsit csípős megjegyzéseket tettem, de lepergett róla.
Ellenben, szépen fejlődik a kicsi, harmadik hónap végén megtudjuk a nemét is, addig szednem kell a vitaminokat és ennem, meg vigyázni az egészségemre.
KAMU SEDANG MEMBACA
Home (Omegaverse) [JiKook] ✓
Fiksi PenggemarJimin omegaként hoz egy elhamarkodott döntést. Ennek meg is lesz a következménye, ám párja nincs mellette és szülei is elfordulnak tőle. Taehyungra számíthat igazán, majd később munkatársaira. Fiatalon válik szülővé és meg kell teremtenie azt, ami...