22. +18

1.4K 106 1
                                    

Az elmúlt egy hónapban megjelent a legújabb albumom, ami egyértelművé tette a rajongóim számára, hogy szerelmes vagyok.
Jungkooknak igazi meglepetés volt az album és a rajta levő számok, kemény alfa lévén, még a könnyeit is kiengedte, bár azt csak akkor, mikor ketten voltunk.
A fellépések is simán mentek, ami a legjobb volt, hogy egyszer MiCha is jelen volt az alfával együtt és nézhették, ahogy a színpadon mozgok.
A Yoongival közös szám is felkerült az internetre. Kicsit vegyes véleményt kapott az, ahogy a hangomat hallhatták, igaz a duettel nem léptünk színpadra, amit hiányoltam. De Yoongi kérése volt és tiszteletben tartom őt.

Ami pedig a jelölést illeti, nem történt meg, de beszéltünk róla Jungkookkal. Ő is szeretné és a közös életnek köszönhetően, hogy minden nap találkozunk és összebújva alszunk, fájtatni kezdte a szemfogait. A szabadnapjaimon, de akkor is, mikor otthon voltam nagyon sokszor nyakamhoz bújt vagy csak orrát nyomta nekem. Éreztem a farkasán, hogy türelmetlen és minél jobban követeli maganak a lunámat. A legközelebb akarta láncolni magához.
Ez természetesen nem volt baj, csak az alfa fájdalmai egyre erősődtek és elég sűrűn vett be gyógyszert.
- Nem kéne bevegyél ismét. - szólok rá az alfára, túl fogja adagolni magát és nem tudom összekaparni a földről.
- De fáj! - panaszolja, majd egy nagyot sóhajt. - Jimin, közeleg a lázad. - figyelmeztet Jungkook.
- Kicsit hamarabb érkezik? - kérdezem magamtól és a falon függő naptárra nézek, amin mindig feljegyzem mikor vannak a lázaim. Még van egy hét addig.
- Segítsek? - áll mögém Jungkook, derekamnál csúsztatja előre karjait és ölel magához.
- Mindig segítesz. - válaszolom mosolyogva, úgy szeretem, amikor ilyen romantikus. - De szólnunk kell Namjoonnak.
- MiCha velük van, nem értem miért kéne szólni? - állát vállamra támasztja, hallom enyhe morgását.
- Nem venné jól ki magát, ha MiCha látná az apját, ahogy megdugják. - válaszolom, majd felszisszenek, ahogy fenekemre csap. - Te mondtad, hogy nincs itt, miért ne mondhatnám ki azt, amit gondolok?
- Mert begerjesztesz vele. - Jungkook szemei átváltanak kékre, imádom ezeket a szemeket, ahogy követelőzően néznek rám. Lunám megremeg, illatom felerősödik. - A lunád máris hív!
- Csak egy telefonhívást engedj meg! - kérem azonnal az alfát, majd felhívom menendzseremet. Namjoon és SeokJin olyanok nekünk, mint a nagyszülők, akikre rá lehet bízni a lányomat.

Ahogy kinyomtam a hívást Jungkook azonnal ölébe kap és mohón mar ajkaimra. Vállán simítok végig, tincsei közé vezetem ujjaimat és meghúzom tincseit, lábaim dereka köré csavarodnak. Érzem meredező ágyékát, ahogy combomnak feszül.
Az alfa nem megy messze velem, hátammal érzem a kanapé kemény matracát, bár nem csak az az egyetlen kemény dolog, amit érzek.
Jungkook elválik ajkaimtól és metszőfogaival végigkarcolja nyakamon bőrömet, egy hosszabb sóhajt csalógat ki belőlem. Ám, mielőtt ráharaphatna elhúzódik és leveszi pólóját, amit a nappali közepére hajít el. Izmos mellkasa nyálcsorgató látványt nyújt szemeimnek. Kirajzolódó kockái az érintésemért kiálltoznak, de nem tudom megérinteni. Az alfa felültet és leveszi felsőmet, már kezdet igen melegem lenni. A vágy közé vegyül a láz okozta enyhe fájdalom is, Jungkook kék szemei megvillannak, mintha árnyalatot váltott volna kéksége.
Érzem, ahogy alsóm átnedvesedik a fenekemnél. Ezt utáltam mindig is, hogy alfa vagyok. Láz alatt sokkal több nedvet bocsájt ki testem, amit a ruháim azonnal beisznak.

Nyöszörgök a fájdalom miatt, ami végigjárja testemet. Az alfa felettem van és figyel, máskor nem figyel ennyit aktus előtt.
- Junghkookh... - nyöszörgöm nevét, ujjaim beleakadnak nadrágjába, az anyag egy kicsit megrándul rajta és felébreszt az alfát a bambulásból.
Fel sem tudom fogni mozgása gyorsaságát, csak arra eszmélek fel, hogy megborzongok a levegőre, ami végigfut meztelen testemen. Jungkookon sincs már egyetlen ruhadarab sem. Szemeimmel beiszom teste látványát, minden centimétert szemügyre vennék, de nem hagyja.
Nagy erővel mar ajkaimra, kettőnk közé nyögök és vállaiba kapaszkodok. Ujjaim bőrébe vájom, amitől kicsalok egy ujjabb morranást, míg ő egyik kezével végigsimít oldalamon, le combomig. Belemarkol belsőcombomba, míg szabad kezével merevedésem simogatja, majd kört formálva kezével kényesztetni kezd.
Többször nyögök bele csókunkba, kénytelen vagyok elválni ajkaitól, ha nem akarok megfulladni a levegőhiány miatt.
Jungkook felmorran, de lefoglalja magát vállaim csókolgatással. Combjáról keze bejáratomhoz síklik, könnyedén csúsztatja be két ujját, amitől máris ívbe feszítem hátam és kélyesen nyögök fel. Ennyire még sose örültem ujjainak, ahogy mozgatja bennem képes lennék elmenni, de ezt az alfa is érzékeli, elengedi büszkeségem. Míg tágít, ajkaival felfedezi jól ismert mellkasam, bimbóimat hosszú percekig kényeszteti ajkai között.
- Neh... - nyögöm ki nagy nehezen, nem is értem magam, miért akarnék beszélni, ha a vágy adta gyönyört is élvezhetem.
Azonban Jungkook kihúzza ujjait, panaszosan nyöszörgök. Nedvemtől átázott ujjat csípőmön érzem meg, majd egy egyszerű mozdulattal hasamra fordít. A kanapé matracába nyögök, ahogy belém hatol és szinte azonnal mozgatni kezdi csípőjét. Mindkét kezével tartja csípőm, ahogy mozog bennem.
A mámor elvakítja látásom, érzem, ahogy lunám felém kerekedik.
Érzékelem, amit mondok Jungkooknak, de nagyon nehezen fogom fel a szavaimat, sőt, szinte fel sem fogom.
Teljes súlyával nehezedik rám, amit nem tudok megtartani, de ő mégis magához húz. Lapockámon érzem nyálas csókját, ahogy nyakhajlatomhoz araszol ajkaival.
- Jihminh... - suttogja nevem fülembe. - Megh foghom tehnnih.
Figyelmeztető rekedt hangja az őrületbe kerget. Nem is tudnám megállítani a jelölésbe, nem lenne hozzá fizikai erőm.
Túl közel van a beteljesülés is, ahogy elkapta prosztatám első pillanattól, egyre jobban fokozza kerget a vég felé. Karcoló fogait megérzem vállamon, ahogy nyakhajlatomhoz húzza fogait. Keze végigsiklik karomon, majd ujjait rákulcsolja kézfejem felső felére, sajátjaim azonnal ráfeszülnek az övére.
Olyan erővel löki magát belém, hogy nevét nyögve élvezek el, de azonnal fájdalmasan kiálltok. Fogai átszakítják bőrömet nyakamnál, érzem, ahogy elönti a forróság a nyakam, ami lassan útnak indul. Annyira éget, hogy könnyek szöknek a szemeimbe, Jungkook elengedi nyakam, szédülni kezdek és fáradtan terülök el a kanapénkon. Kell pár pillanat, hogy kicsit jobban érezzem magam, de ez a fajta fájdalom más, mint, amit a láz közben érzek. Forró és intenzívebb, mivel nem nagyon tudok mozogni a csomó miatt, amit Jungkook ismét felhelyezett, a sok ingert nem bírta a testem és egyszerűen elájulok.

Halk hortyogásra nyitom ki szemeimet és ülnék fel, de szinte azonnal visszahullok a párnák közé. Sziszegve a nyakamra kapok, kitapogatok egy nagyobb tapaszt, ismét felszisszenek, amikor megérzem a friss mélyedéseket. Fájnak ugyan, de nem olyan vészes, mint gondoltam. Kezeimmel végigtapogatom az ágyat, jobb oldalamon kitapogatom Jungkook felhúzott térdét. Óvatosan felé fordulok, szóval ő hortyog. Kezei feje alatt vannak, arca kisimult, ilyenkor nincs semmi gondja és nem is ráncolja, mint mikor dolgozik.

Kisimítom arcából tincseit, amire kipattannak szemei. Hátrahőkölök ijedtemben és ismét felszisszentek. Most érzem csak, hogy egész testem fáj.
- Csak óvatosan! - suttogja és magához húz, farkasa aggódása erősebben hat rám. - Mennyire fáj?
- A láz ennél fájdalmasabb, inkább, mintha izomlázam lenne. - válaszolom, párat nyammogok, nagyon kiszáradt a szám. - Kérek szépen vizet.
- Adom. - az alfa felül, farkasa nagyot sóhajt és lassan kezd megnyugodni. Átveszem tőle a pohár vizet és az egészet megiszom. - Ne haragudj rám!
- Már miért tenném? - kérdezem és visszaadom a poharat. - Megjelöltél, nem volt betervezve, hogy mikor. A fájdalom pedig nem volt vészes.
- Jimin, ne hazudj! - kér szemeimbe nézve, látom az aggódást, de ekkor farkasa fájdalmasan vonyít egy kicsit. Szóval átérzi a fájdalmamat.
- Jungkook - suttogom nevét, pont azon a fájdalmon megy át, mint amin én és e miatt van bűntudata. - Nincs semmi baj. Nincs semmi baj.
Kitárom karom és magamhoz ölelem Jungkookot, nyüszögve borul karjaimba. Ki gondolta volna, hogy Jungkook nem úgy bírja a fájdalmat, mint én? Nem egy gyenge ember, tudom, hogy erős alfa, de lelkileg őt is megviselte a jelölés, ezért pedig nem tudok haragudni rá. Lehetetlen lenne.

Home (Omegaverse) [JiKook] ✓Onde histórias criam vida. Descubra agora