BAB 38

822 37 0
                                    

"A..apa kau nak buat dengan gunting tu?" Sha harap sangat Rionz takkan buka jahitan tersebut. Gunting tu bersaiz kecil sahaja.

"Buka." Sepatah saja buatkan Sha mengeleng kepalanya pantas.

"Jangan!" Tangan kanan nya pantas mahu menolak Rionz tapi jejaka tu mengambil tali leher dan mengikat tangan kanan Sha di kepala katil.

"jangann" lirih suara nya memohon. Dapat dia rasa satu jahitan mula terputus.

"Dad, tolong jangan." Rionz ketawa.

"Baru sekarang kau nak merayu? Dah tak ada guna Sha!"Digengam kuat lengan tu dan Sha mengetap bibir dengan mata terpejam erat. Sakit!

Rionz menyambung kerja nya. Sha hanya mampu mengetap bibir menahan sakit akibat gengaman yang kuat.

Bertakung air mata nya apabila tidak kuat untuk bertahan lagi. Dilihat lengannya yang sudah mengalirkan darah apabila jahitan terbuka.

Lemah saja tangan kiri nya. Darah mengalir deras sehingga menitik ke atas cadar katil.

Setelah Rionz selesai buka jahitan tu dia bingkas bangun melangkah keluar. Dia akan seksa Sha perlahan lahan.

Dipandang lengannya yang nampak isi serta darah yang tidak henti henti mengalir. Dia hanya menunduk pasrah. Ikatan di tangan kanan sangat erat.

RIONZ kembali masuk ke dalam bilik tu setelah 3 jam dia tinggalkan Sha. Dilihat gadis tu memejamkan mata dengan wajah yang pucat.

Habis berdarah cadar katil tepi Sha akibat darah yang menitik jatuh dari lengan nya. Rionz segera membuka gari tersebut dan jatuh ke bawah.

Ikatan tali leher juga dilepaskan. Rambut yang menutup wajah tu diselak ke tepi. Pucat saja wajah Sha. Tidak seperti awal tadi.

"Sha" ditepuk tepuk pipi tu. Dia mengatur langkah ke bilik air dengan membawa kain tuala. Lengan Sha dilap oleh nya.

"Sha bangun Sha." Nafas dihela perlahan. Dia mencapai first aid kit untuk merawat lengan tu.

Perlahan lahan mata tu terbuka sedikit melihat samar samar ke arah Rionz. Tiga jam dia ditingalkan buatkan darah nya keluar dengan banyak.

QUEEN SILENT KILLER [C]Where stories live. Discover now