BAB 52

847 35 0
                                    

Sha bercekak pinggang sambil melihat suami nya yang masih tidur itu. Bila nak bangun ni? Diorang kena balik rumah sana pula.

Di ambil comforter dan dihampar tempat nya. Dia berlari kecil ke belakang Aizat dan ditolak perlahan tubuh tu sehingga berguling ke atas comforter.

Masa untuk bungkus!

Terukir senyuman puas di bibir Sha bila dapat bungkus Aizat. Perlahan lahan mata jejaka tu terbuka dan terkejut dengan diri nya dah seperti roti gulung.

"Argh sayang apa ni?!" Dia mengelupur seperti ikan duyung. Sha ketawa kuat sehingga tertunduk memegang perut.

"Hiyakkkkkkk" Aizat berguling semula ke tempatnya dan nafasnya turun naik akibat penat.

"Seronok dia gelakkan abang ya!" Pantas Aizat bangun menarik tubuh tu. Terkejut dia apabila ditarik sehingga terbaring.

"Let me bungkus you!" Diambil comforter dan dibungkus Sha sehingga dia tidak sempat buat apa apa.

Aizat menahan kiri dan kanan Sha agar gadis tu tidak boleh lepaskan diri.

"Erm abang rimass"Jejaka tersenyum jahat tapi lebih kepada puas bila dapat balas dendam.

"Panasss" mata biru tu memandang mohon ke arah mata kelabu tu. Aizat segera melepaskan isteri nya.

Diusap seluruh wajah isterinya. Tahu pula panas. Yang dia tadi dah macam rasa azab dah.

"Punya jahat nak kejutkan abang eh" Sha tersengih dan dicium pipi Aizat. Terkejut jejaka tu.

"Hey tak minta izin." Sha menjelirkan lidahnya dan mahu turun dari katil tapi pinggang nya ditarik.

"Abang tak cium sayang lagi. Sini." Dikucup sayang pipi isterinya dan Sha segera mengemas katil.

"Sayang"

"Hmm" Sha menoleh ke arah Aizat dan jejaka tu mengamit agar mendekati. Dia akur sahaja.

Satu kotak bersaiz kecil diberi kepada Sha. Gadis tu duduk di sebelah Aizat sebelum membuka nya.

"Rantai." Terukir senyuman manis di bibir. Dia mengangkat rantai tersebut dimana ada huruf S dan A.

"Sini abang pakai kan." Dia memakai kan rantai tu di leher Sha dari arah depan dan jarak mereka berdua sangat lah dekat.

"It's special for you, sweetheart." Digosok kepala si isteri perlahan sebelum dicium ubun ubun tersebut.

QUEEN SILENT KILLER [C]Where stories live. Discover now