BAB 63

752 33 0
                                    

Zayn bangun dari duduknya dan melangkah mendekati ke arah Sha. Riak wajahnya datar saja.

"Kau cakap aku tak kena hukuman." Dahi Sha berkerut. Bukan kah Ayahda kata mau ambil Zayn sebagai ahli agent ke? Takkan ayahda ubah fikiran.

"You lie me huh?" Diletakkan tangannya di kiri dan kanan Sha di dinding. Mata biru tu ditatap tajam.

"Tak, Sha tak tipu Zayn." Terukir senyuman sinis di bibir jejaka tu. Pantas saja tangan kanan Zayn naik dan Sha memejamkan mata nya erat.

Tubuh Sha diraih ke dalam dakapan. Terkejut gadis tu dan mendongak memandang wajah Zayn.

"Thankyou." Senyuman terukir di bibir Zayn. Ketika dia bertemu dengan Tuan Cay dia kira kan dia akan dijatuhkan hukuman mati tapi sangkaan nya meleset.

Dia di ambil menjadi salah satu agent rahsia. Keputusan Tuan Cay ambil bergini ialah untuk membantu orang yang seperti Zayn. Mahu hukum gantung mati tidak sampai hati kerana biarlah tugas ambil nyawa tu hanya Allah sahaja.

Tuan Cay tidak dedahkan kepada polis apa yang ia rancang kerna dia pasti mereka akan tentang habisan.

"I am your adopted brother." Pengakuan dari Zayn buat dia terkejut beruk. Dileraikan pelukan nya.

"What?!" Zayn masih lagi tersenyum. Apa ayahda bagi dia kejutan ni. Dah lama anak tunggal tetiba muncul abang angkat pula.

"Yes i am your adopted brother. Ayahda kau ambil aku jadi anak angkat. So hai sister." Senyuman manis berubah ke senyuman sinis.

Sha menghela nafas perlahan. Ayahda dia memang tak nak bincang dengan dia dulu. Tup tup muncul abang angkat pula dahh.

"And you already married right? Who that guy? I want meet my brother in law ." Mahu lihat juga suami adik angkatnya. Hebat ke tidak ya kan.

"Aish, dia ada ja dekat rumah. Nanti datang lah Sha bagi alamat." Zayn menganguk.

"Ayahda minta kau ajar aku untuk jadi agent. Teach me sweetheart." Naik menyampah pula dia dengan Zayn yang nak acah sweet ni.

"Zayn-"

"Abang" pantas percakapan nya dipotong dan Sha berkerut dahi. Kenapa nak kena panggil abang pula wah ikut suka hati dia ja.

"Ayahda suruh you call me abang. I am your brother." Ni dah lebih. Guna kuasa pula dia. Rembat japgi kang.

"Okey fine abang Zayn." Senyum suka Zayn dengar dipanggil abang. Rasa Sha hormat pada nya.

"Memandangkan abang Zayn dah pandai seni bela diri yelah dah bunuh orang tak akan tak pandai berlawan. Nanti ada kes, adik akan panggil abang untuk join " Sempat dia sindir Zayn dan berpeluk tubuh.

QUEEN SILENT KILLER [C]Where stories live. Discover now