1. Bölüm

6.4K 157 476
                                    

⚠️Oppacı değilim.
↪️İzlemek istemeyenler lütfen yorumları kirletmesin.
↪️+18 sahne bulunmamaktadır. Böyle şeyleri idollere yapmam.
↪️Hikayenin senaryosu, fikri tamamen bana aittir. Lütfen (ç)almayalım.
↪️Youtube Kanalımın Adı:
Ailurophile Minho
ArmyBlinkStayForever
Hadi, hikayemize başlama zamanı...

YN: Min-ji

Minji'den
Her zamanki gibi okula gitmek için kalktım. Hızlıca banyoya gidip duş aldım. Duştan sonra saçlarımı kurutup okul üniformalarımı giydim ve saçlarımı düzleştirip açık bıraktım. Çantamı hızlı hızlı toplayıp aşağıya indim. Abimlerin masaya oturduğundan emindim.

Küçüklüğümden beri abimler ile kalıyordum. Annem ben küçükken ölmüştü ve babam ile kalmak istemediğimden dolayı abimlerle kalmaya karar verdim. Nedenini şimdi söylemek istemiyorum çünkü bugünümün mahvolmasına izin vermemeliyim.

Babam ünlü bir şirketin sahibi. Mimarisiyle tanınmış bu ünlü şirketi babam abimlere bırakmaya karar verdi. Hisseleri 4 abime (Bangchan, Minho, Changbin, Jisung) eşit olarak paylaştırdı. Seungmin abim tıp okuyor, Hyunjin abim mimarlık okuyor ve üniversiteyi bitirince o da bizim şirkette çalışacak, Jeongin ve Felix abim de 12. Sınıf'a gidiyor, ben ise 10. Sınıfa gidiyorum. İşte hayat hikayem bundan ibaret.

Çantamı alıp merdivenlerden aşağı indim. Tahmin ettiğim gibi abilerim kahvaltı için beni bekliyorlardı.

Minho: Nerede kaldın?

Min-ji: Hazırlanıyordum.

Minho: Düğüne değil okula gideceksin küçük kardeşim.

Min-ji: Ciddi misin? Ben bilmiyordum.

Bangchan: Kavganın yeri ve zamanı değil. Geç kalmak istemiyorsanız kahvaltıya koşun küçük hanım.

Min-ji: Aslında benim için fark etmez. Okula geç kalsam da umurumda değil.

Jisung: Okumayıp ne yapacaksınız küçük hanım?

Min-ji: 8 tane abim var benim. İlla ki beni alırlar yanlarına.

Changbin: Kızım ben seni akşamları başıma bela ol diye mi çalıştırıyorum! Oku okulunu sonra da git peşimden diye.

Min-ji: Aşk olsun abi. O kadar mı sevmiyorsun beni?

Hyunjin: Aşk olsun hyung! O kadar mı sevmiyorsun bu kızı!?

Hyunjin abim  ağlamaklı bir sesle benim dediğimi deyince gülmeye başladım. Onu  drama queenliğini seviyordum.

Felix: Çabuk ol Min-ji! Geç kalmayalım.

Min-ji: Tamam abi.

Hızlı hızlı yemeğimi yedim. Şoförümüz bizi kapıda bekliyordu. Ayakkabılarımı eğilip giyindim. Felix ve Jeongin abim arabaya geçmiştiler bile. Seungmin abim kahvaltıya bile kalmadan erkenden çıkmıştı, bu aralar çok yoğundu. Ayakkabılarımı bağladıktan sonra olduğum yerde doğruldum. Minho abim bana çantamı verdi ve kendisi de çıkıp kapıyı kapattı.

Minho: Bak bücürük, okulda yaramazlık istemiyorum. Geçende olanlar olursa bitersin.

Min-ji: Tamam abi.

Minho: Hadi geç arabaya.

Abimler şirkete geçecekleri için farklı bir arabaya bindiler. Ben de Felix ve Jeongin abimin yanına geçip kapıyı kapattım. Şoförümüz arabayı çalıştırdığında konu nasıl olduysa benim okuldaki kavgama geldi.

Stray Kids (YN) Kıskanç AbilerimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin