Gdy już Uma wraz z swoimi przyjaciółmi wróciła do restauracji swojej matki, Mal opowiedziała dla wszystkich o tym, że dla Mila oczy zaświeciły na zielono i że z niewiadomych przyczyn próbował ją pokonać. Uma dość mocno się tym zmartwiła i potwierdziła, że od czasu gdy zaopiekowała się chłopcem jeszcze nigdy nie zamieniły się dla niego oczy na zielone. Rozmawiali jeszcze o tej sytuacji aż zmienili temat o sprawie sygnału dla Diaboliny. Udało się załatwić od Jafara stary reflektor, który na szczęście jeszcze działał.
- Dzisiaj wieczorem, jak już będzie trochę ciemno użyjemy tego reflektora żeby lepiej było widać te światło z daleka - powiedziała córka Diaboliny i Hadesa.
- Dobra - powiedział Jay i wszyscy się rozeszli w różne strony, a Mal spojrzała na swojego syna, który patrzył na nią, a w ręce trzymał piłkę, którą wcześniej bawił się ze Starym.
Chłopiec po chwili zaczął kontynuowanie zabawy z zwierzęciem, a fioletowowłosa spojrzała na Evie, która miała wbity wzrok na młodym księciu, a w jej oczach było widać ból.
- Evie, wszystko gra? - spytała Mal, a córka Złej Królowej dopiero teraz na nią zwróciła wzrok.
- Tak, czemu pytasz? - spytała niebieskowłosa.
- Przecież widzę, że coś się dzieję - powiedziała córka Diaboliny i Hadesa, kładąc dłoń na ramieniu swojej przyjaciółki - Evie, przecież wiesz, że możesz mi powiedzieć.
- Tęsknię za Aniką i za Dougiem - powiedziała córka Złej Królowej - Tak dawno ich nie widziałam, moja córeczka pewnie już jest taka duża jak Milo i... Brakuję mi ich.
- Rozumiem... A Jake? Co z nim?
- Nie wiem... Jay też nie wie. Nie lubi o nim i o Lonnie rozmawiać. Wiem tylko, że on też nie wie gdzie się podziewa jego syn i Lonnie.
Evie i Jay nie wiedzieli prawie nic co się teraz dzieję z ich dziećmi i z ukochaną osobą. Doug wraz z swoją i niebieskowłosej córeczką uciekli w stronę zachodu w Auradonie, podczas gdy trwała walka z Diaboliną, a tak dokładnie w tym samym czasie, gdy Mal zabrała swojego syna na wyspę, gdy był niemowlęciem. Córka Złej Królowej nie wiedziała, jak Anika teraz wygląda. Wiadome tylko im jest, że dziewczynka jest w tym samym wieku co Milo. A co z synem Jaya? Syn Jafara nic nie wiedział. Nie wiedział gdzie wraz z swoją matką uciekli. Nie wiedział czy są bezpieczni. Wiedział, że Jake jest starszy o rok od Mila i Aniki. Chłopiec odziedziczył kolor włosów po tacie. O charakterze ciężko powiedzieć, ponieważ gdy syn Jafara był przy swoim synu, jeszcze jego skarb był maluchem, ale pamiętał, że lubił rozrabiać. A teraz czemu długowłosy nie przepada rozmawiać o jego najważniejszych osobach? Ponieważ czuje większy ból niż taki, który czuje jak nie rozmawia o tym. Ale co się dziwić? Rozłączenie z dzieckiem może boleć bardziej niż dostanie nożem w plecy.
CZYTASZ
Następcy - Prawowity następca tronu
FanficDruga część - Następcy - Książę z Wyspy i Auradonu. Dla Mal i Bena urodził się syn i mogłoby się zdawać, że wszystko będzie dobrze, ale stało się zupełnie inaczej. Nie chcę za wiele tutaj wyjawiać co się takiego wydarzy, ponieważ potem nie będzie s...