19. Mocniejsza moc?

50 4 0
                                    

Milo i Anika poszli zapoznać się lepiej ze swoim nowym kolegą, na dworze, a dorośli zaczęli rozmowę, przy kawie i herbacie.
- Jak to się stało, że tak nagle tutaj trafiliście? - spytał Jay, nie rozumiejąc jak to się stało, że tak nagle Jake i Lonnie znowu byli przy nim.
- Sama nie wiem - powiedziała córka Mulan i Li Shang - Byliśmy w naszej kryjówce, nagle Jake źle się poczuł, zaczęło mu się kręcić w głowie i nagle tak jakby się teleportowaliśmy tutaj.
- Czekaj... Teleportowaliście? - chciała się upewnić, Mal.
- Tak.
- Możliwe, że Milo mógł to sprawić, że się tutaj pojawiliście.
- Co masz na myśli? - spytał Doug, Mal.
- Dzisiaj Milo znalazł moją książkę zaklęć i możliwe, że przeczytał jakieś zaklęcie - wyjaśniła fioletowowłosa - Harry, podaj książkę.
Pirat zrobił jak dziewczyna chciała i po chwili przeglądała już przedmiot.
- Co robisz? - spytał Jay.
- Szukam tego zaklęcia - odpowiedziała córka Diaboliny i Hadesa - Ale tutaj nie ma takiego zaklęcia, tylko jest takie co sprawia, że się wie gdzie iść, żeby odnaleźć zaginioną osobę lub rzecz.
- To twój syn umie zmieniać skutki zaklęcia - powiedział Gil, jakby niby nic.
- Możliwe. Może ma mocniejszą moc ode mnie i od mojej matki i temu może krwawiła mu ręka, druga stała się sina, tak się zachowywał co zniszczył tą marynarkę. Będę musiała z nim trenować, żeby skontrolował swoje moce.
- Najlepiej, żeby jak najszybciej zacząć te treningi - odezwała się Evie.
- Wiem, zaczniemy jeszcze dzisiaj - powiedziała Mal, zamykając książkę zaklęć i odkładając na bok.

Następcy - Prawowity następca tronu Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz