1?

582 38 28
                                    

"Hey oyuna yeni güncelleme gelmiş gördün mü!?"
"Tabii ki Jis, hatta senden önce görmüşümdür."
"Yok daha neler Minho!"
"Hey! Ne hakkında konuşuyorsunuz bakalım?"
Sınıfa girdiğim gibi Minho ve Jisung'un konuşmasına şahit olmuştum. Oyun hakkında konuştuklarının farkındaydım a
ma çat
diye söylemekten ise sormayı tercih ettim.
"Oyuna yeni gelen güncelleme hakkında konuşuyorduk Cidden çok iyi olmuş!"
"Eski versiyonu daha iyiydi"
Minho sorumluluklarından biri olduğunu Jisung'un sözünü kesme görevini yine başarıyla tamamlamıştı.
"Hyunjin sence eski sürüm mü daha iyi yeni sürüm mü?"
"İkisi de değil, 2019 sürümünü tercih ederim"
"Üf Hwang, 2019 ne alaka"

Jisung'un dediğine güldüm, onun aksine gerçek bir gamerdım. Sürümün iyi olup olmadığını gelen karakterlerle belirlemiyordum mesela.

"Söyle bakalım bu sefer hangi karaktere aşık oldun?"
Sırama geçerken Minho'nun Jisung'a sorduğu soruyla gülmeye başladım. Minho da bana katıldı.
"Hey bu seferki çok yetenekli ama!"
"Hangisinden bahsediyorsun şu anda? Çok merak ettim"
Jisung çantasından telefonunu çıkarınca ikimiz de şaşırdık, bunu belli etmek için kaşlarımızı kaldırarak ona döndük
"İnternetten aratacağım zeki şeyler!"
Minho ile beraber küçük bir aydınlanma yaşayıp Jisung'un aratmasını bekledik.

"Ah! Buldum işte"

Jisung'un gösterdiği fotoğrafa anında baktım, karakter cidden inanılmazdı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Jisung'un gösterdiği fotoğrafa anında baktım, karakter cidden inanılmazdı. Yüzündeki çillerinden kabarık saçlarına, şekilli dudaklarından parlayan gözlerine kadar her yeri mükemmel duruyordu. Karakteri incelerken bir anda üstünde savaş kıyafetleri olmadığını farkettim, aklıma gelen şeyle heyecanım daha da arttı. Hemen Jisung'a sordum

"Jisung yoksa bu bir rp karakteri mi?"
Jisung heyecandan ısırdığı dudağını bırakıp başını salladı.
"Savaş modunu almak için gereken görevler var ama 3 günlük deneme amaçlı bedava bu karakter"
Faltaşı gibi açılmış gözlerimi fotoğraftan çekip Jisung'a döndüm.
"Peki rp hali?"
Jisung başını salladı
"Ücretli."
"Hadi ama! Bu karaktere ısınmıştım, şu anki rp karakterimi sevmiyorum"
Minho dediğime güldü

"İki ay önce o da yoktu bir sus istersen!"
"İki ay önce sende de yoktu, hatırlatayım"
Ben hararetli bir şekilde konuşurken Minho gayet sakindi, Jisung ise karakterin diğer fotoğraflarını inceliyordu.
"2 ay önce kimsede yoktu!"
"2 ay önce sende de yoktu yani"
"E o zaman sende de yoktu"

Bu saçma kavgamız içeri hocanın girmesiyle son bulmuştu. Jisung ve Minho benim önümde olan yerlerine geçtiler. Ben ise kafamı sıraya koyup eve gider gitmez oyuna girmem gerektiği hakkında düşünmeye başladım.

👁️👄👁️

Evime doğru yürürken bir yandan da telefondan Chan ile konuşuyordum. 1 yıl önce Avusturalya'ya taşındıklarından artık aynı okulda değildik. Ama onu çoğu okul çıkışında arıyordum, çünkü eskiden de aynı sınıfta olmamamıza rağmen eve beraber giderdik.

📞

"Evet Chan, dediğim gibi Jisung yine bir karaktere aşık olduğunu iddia ediyor"
"Bu sefer nasıl bir karakter?"
"Rp karakteri her zamanki gibi ama bu sefer ki cidden yakışıklı"
"Şey Hyunjin, oyunu bilmediğimin farkındasın değil mi?"
"Ah evet evet, oyunu sana kaç kere anlattım bilmiyorum ama bir kere daha anlatsam bir şey olmaz herhalde."
Chan telefonun ucundan beni onaylayan sesler çıkardı.

"Bak şimdi bu oyun aslında bir savaş oyunu ama iki ay önce gelen güncelleme ile oyuna rp karakteri diye bir şey eklendi. Bu karakterlerin bir nevi hayatını felan yönetiyoruz. Ancak bu karakterler ücretli oluyor o yüzden bende sadece oyunun ilk başta bedava verdiği karakter var ve bu karaktere yaptırabildiklerim cidden çok kısıtlı. Ben bu yüzden rp modunu pek oynamam hatta hiç oynamam!"
"Oo güzele benziyor, bir gün ben de başlayacağım"
"1 yıldır aynı şeyi söylüyorsun Chan"
Telefonun ucundan bu sefer ise Chan'ın kıkırtılarını duydum.
"Haklısın Hwang!"

👁️️👄👁️

Eve gelir gelmez odama girip masama oturdum, bilgisayarımı açıp kulaklığımı taktım. Üstümdeki formayı bile değiştirmemiştim. Bu karakter bende çok fena merak uyandırmıştı. Oyunu iki gün önce güncellememe rağmen karakterlerini hiç incelememiştim.
Bilgisayarım açılınca hemen oyuna girdim, biraz da oyununu açılmasını bekledim. Oyun açılınca karakterler kısmına tıkladım, tabii ki oyun beni hemen yeni gelen karakterlere yöneltmişti. Hepsini incelemeye başladım ancak pek ilgimi çekmediler. En sonunda o karaktere gelmiştim, bu sefer savaş kıyafeti ile olan bir fotoğrafı vardı. Dudaklarımı hafifçe kıpırdatarak ismini okudum.

 Dudaklarımı hafifçe kıpırdatarak ismini okudum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Yongbok?"

~🙈🙉🙊~

Gᴀᴍᴇ'ɴ ʟᴏᴠᴇ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin