21?

134 15 3
                                    

Aradan iki gün geçmişti, yarın okul tatil olacaktı ama ben Felix'e ulaşabileceğim tek yer olan okulda da ona ulaşamıyordum.

Telefon numarasını alabileceğim kimse yoktu ve sınıf grubundaki isimsiz ve profilsiz numaralardan biriydi numarası.

Habersizdim ve dürüst olmak gerekirse çok da merak ediyordum iyi olup olmadığını.

Öylece dirseğimi sıraya koymuş yüzüm de sol avucumun içindeyken karşıma yüzü bana dönük şekilde oturdu Minho.

"Hey Hwang, çakma Yongbok'u mu yoksa Yongbok'u mu düşünüyorsun?"
Sertçe baktım ona
"Minho!"
"Ne Minho?"

"Çakma Yongbok da neymiş? Felix o"
"Vay vay, daha iki hafta önce demiyor muydun 'o çakma Yongbok, o çakma Yongbok' diye"

"Artık demiyorum arkadaşım o benim"
"Hah, öyle miymiş?"

"Evet"
Başını iki yana salladı Minho
"Sen o çocuğa ya platoniksin ya da olacaksın "
"Hah, Yongbok hariç kimse yok benim kaderimde"

Sırıtarak iddiacı bakışını attı ve diyeceği şeye daha da meraklanmamı sağladı.

"Iddiaya girelim"
"Oo demek öyle, nesine peki?"
"10.000 won"

Verdiği miktarla dudaklarımı birbirine bastırıp biraz düşündüm, kolay yoldan güzel bir para kazanacağım düşüncesiyle tekrardan döndüm ona
"Ben varım"

"Tamam o zaman, iki ay içinde Felix'e aşık olursan 10.000 bin won vereceksin, olmazsan da ben vereceğim."

"İki ay çok uzun ama"
"Ne o, iki ayda aşık olursun diye mi korkuyorsun?"

Ona göz devirdim
"Hayır o kadar beklemek istemiyorum."
"15.000 won yapsak?"
"Kabul."

Minho sırıtarak serçe parmağını uzattığında ben de kendimkini geçirdim ona, o sırada içeri Jisung girdi. Kafasını elindeki çizgi romanından çektiğinde bakışlarım Minho'dan ona kaydı ve gözgöze geldik, irkerek geriye gitti.
"Oha Hyunjin ne sikecek gibi bakıyorsun?"

Kullandığı kelime ile sınıftaki birkaç kişi ona baktı, Minho da sevgilisinin sesini duyduğunda hemen dönmüştü arkasına.

"Naber Jisung, gelsene yanıma"
Jisung garip bakışlarını benden çekip usulca Minho'ya gülümsedi ve oturdu yanına.

"Siz iddiaya felan mı girdiniz?"
"Evet, neyine girdiğimizi duydun mu?"
Başını iki yana salladı Minho'ya cevap niteliğinde.

"İki ay içinde Felix'e aşık olursa bana 15 bin verecek"
Kaşlarını çattı bir şeyi anlamamış gibi
"Felix'e aşık değil mi zaten?"

Derin bir nefes verip göz devirdiğimde ikili çoktan gülmeye başlamıştı, harika şimdi de onların susmasını beklemeliydim.

"Neyse Minho, o parayla güzel bir date'e çıkarız.
İyi yapmışsın benim akıllı sevgilim "

*** ** *** **

Evet Jinnie, seninle konuşmak çok eğlenceli!

Seninle konuşmak da öyle güzelim

Yine bilgisayara odaklanmış, yine kalp şekline dönmediğini umduğum gözlerimle yine Yongbokla konuşuyordum.
Yine ve yine.

Son birkaç gündür düzenli konuşuyorduk onunla, ne kadar sevdiğimi daha da iyi anlamıştım bu sürede.

Gᴀᴍᴇ'ɴ ʟᴏᴠᴇ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin