Diğer bölümü okumamış 20 kişi felan var gidin okuyun 😾
Bu hissi bilmeyecek kadar aptal değildim belki ama bu hissin etkisine kapılacak kadar aptaldım.
Niye kıskandığımı bile bilmezken otomatikmen kaşlarım çatılmış ve alt dudağım büzülmüştü. Ben hışımla çantamı yerime atarken, bunu umursamadan konuşan ikilinin yanına Felix'i bırakan Chan gelmişti.
"Naber Hyunjin?"
Ona sinirlenmiştim, nedenini bilmiyordum ki umrumda da değildi.Dediğini duymamış gibi yaparak ellerim cebimde hiçbir şey yokmuş gibi Felix'in yanına yaklaştım, Chan yanından ayrılır ayrılmaz defterine bir şeyler çizmeye başlamıştı.
"Hey Felix!"
Seslenmem ile gözleri hemen bana döndü, ben gülümsediğini düşünürken o da defterini kapayıp kollarının altına aldı.
"Günaydın Hyunjin"
"Günaydın Felix, resim mi çiziyorsun?"Felix'in bir önündeki sandalyeye ona dönük şekilde otururken yüzünden bir donukluk meydana geldiğini farkettim, sonda ise odaklı bakışlarını yerden çekip bana döndürdü.
"Sen bunu nereden biliyorsun?"
Hasiktir.
O deftere gizlice bakmıştım ve tabii ki Felix'in bundan haberi yoktu, hemen aklıma gelen ilk yalanı söyledim ona.
"Sadece tahmin, iyi resim çizen birine benziyorsun"
Oha, resmen oha
Sanırım ilk defa birine söylediğim yalan mantıklıydı.
Rahatlamış görünen yüz ifadesiyle başını salladığında defterini çantasına koymak için döndü ve benim rahat bir nefes almamı sağladı.
"Chan'la arkadaş olmuşsunuz sanırım"
"Ah, evet. O gerçekten iyi biriymiş""Evet öyledir, ama biliyor musun hoşlandığı biri var."
"Aa kimmiş o?"
"Bu okuldan değil, sanaldan tanışmışlar"
"Vaay, ilginçmiş."İkimiz de aynı anda başımızı salladığımızda kıkırdadık, utanç kaynağımız olan olayı çoktan unutmuş gibiydik.
Ta ki benim dediğim şeye kadar.
"Şey, ben bir de dün için özür dilerim"
Felix beklemediğini belli ettiği cümleyle öylece donakaldı, utanmış olmalıydı ki kendini maskesinin arkasına daha da çok saklamak için yukarı çekti yüzündeki maskeyi."Sorun değil "
Hızlıca konuştuğunda konuyu geçiştirmeye çalıştığı belli oluyordu."Ama gerçekten özür dilerim Felix, amacım sadece teşekkür amaçlı yanağından öpmekti. Rahatsız olmuş olmalısın"
"Gerçekten sorun değil Hyunjin."Sırada ona yan kalacak şekilde dönerken tekrar konuştum.
"Neyse en azından ilkim yakın bir arkadaşıma, sana gitmiş oldu."Sanki gülümsemiş gibi hissettim, o sırada utangaç bir şekilde konuştu
"Benim de ilkim en yakın arkadaşıma gitmiş oldu, çok da kötü değil gibi"Gülerek ona baktığımda o da ışıl ışıl gözleriyle bana bakıyordu, tekrardan konuştu.
"Hem nasıl senin ilkin olabilir ki? Sen gerçekten çok yakışıklısın!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gᴀᴍᴇ'ɴ ʟᴏᴠᴇ
FanficOyun bağımlısı Hwang, oyuna gelen yeni karaktere aşık olur. Hyunlix꒰⑅ᵕ༚ᵕ꒱˖♡ 😼. 1~#fluffy 5~#game 1~#gamer