Yazarın ağzından
Yine en iyi bilgisayarına oturmuştu Hyunjin, elindeki zarfta yazan kodları oyuna yazıyordu. Elleri ise bir yandan titriyordu. Derin bir nefes aldı ve oturduğu oyuncu koltuğunda arkasına yaslandı.
Telefonuna gelen bildirimle transtan çıktı, hemen koşup ilerideki komodinin üzerinde duran telefonunu eline aldı. Oyundan mesaj gelmişti. Yeni bir kod daha gelmişti yani. Hemen telefonu eline alıp az önceki yerine koştu, yeni gelen kodu girdi.
Onaylama tuşuna basarken zar zor aldığı nefesini tutup bekledi.
Parıldayan bir ekran çıktı karşına, önce mavi renkti sonra pembeye döndü. Arkada ise peri masallarını andıran bir fon müziği vardı. Hyunjin büyülenmiş bir şekilde ekrana baktı, bir mavi bir pembe olan ekran üzerindeki çizimi andıran şeylerle çok daha güzel görünüyordu.
Sonunda yüklenme tamamlanmış gibi yeni bir ekran açıldı. Kocaman bir bahçe ve arkada ise sanki o bahçede oturuyormuşsun gibi hissettiren bir müzik vardı. Hyunjin ciddi ciddi almadığı nefesi ile ekrana bakarken gördüğü gölge ile ise derin bir nefes aldı.
Gölgenin sahibini göremeden yan tarafta bir kaç bilgi geldi. Belliydi ki gölgenin sahibi olan Yongbok'u görmeden önce onun hakkında bir şeyler öğrenmeliydi. Yavaş yavaş açılan ağzı ile elini mousea uzatıp ekrana tıkladı.
Arkadaki bahçenin üzerine yeni bir ekran gelmişti, Hyunjin zaten açık olan dudağını yavaşça oynatıp yazanları okudu.
"Yongbok ile tanışmadan önce öğrenmen gereken bir kaç şey var"
Hyunjin alttaki 'tamam' tuşuna basarak devam etti
1
Oyundaki bütün karakterler sadece hayal ürünüdür
Gerçek hayatla oluşan benzerlikler yanlızca tesadüftür2
Bravo!
Lee Yongbok aynı zamanda kendine ait sesi olan bir karakterdir
Aegyoları çok hoşunuza gidecek!!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gᴀᴍᴇ'ɴ ʟᴏᴠᴇ
FanfictionOyun bağımlısı Hwang, oyuna gelen yeni karaktere aşık olur. Hyunlix꒰⑅ᵕ༚ᵕ꒱˖♡ 😼. 1~#fluffy 5~#game 1~#gamer