6?

216 24 3
                                    

°

Gece saat 2 gibiydi, uzandığım koltuktan biraz yükselerek Chan uyumuş mu diye baktım
Uyumuştu.

Sessizce ayağa kalkıp oyun odama ilerledim, Yongbok ile hemen konuşmak istiyordum.
Chan gelmeden önce oturduğum koltuğa oturup hemen oyunu açtım
Yüklenmesi o kadar uzun sürmüştü ki, yaklaşık 2 ay önce aldığım bu son model bilgisayarı değiştirmeyi düşündüm.
Ya da süre bana çok uzun gelmişti tabii.

Sonunda ekran açılınca hiç tereddütte kalmadan rp kısmına tıkladım ve biraz da oranın açılmasını bekledim.

Rp modu açılınca yandaki kutucuklardan mesajlar kısmını açtım.
Saat geç olduğundan mesajlaşma modunda olmak daha gerçekçi olacaktı.

Mesajlar

Hey Yongbok!
Uyudun muu

Ah, şey
Aslında uyumuştum
Ama az önce uyandım!
N'aber ⊂(・﹏・⊂)

~
En sonda kullandığı emojiye çığlık atıp heyecenla önümdeki masayı yumruklamaya başladım.
Ardından benzer bir emoji aramak için yaptıkları çakma mesajlaşma uygulamasını inceledim

~

İyii, senden naber ^_^

Teşekkürler (◕દ◕)
Ben de iyiyim

Teşekkürler (◕દ◕)Ben de iyiyim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ama çok uykum varr

~
Attığı fotoğrafa gözlerimi kocaman dikmiş bakarak her bir zerresini ezberlemeye çalışırken gelen mesaj sesiyle irkilip Yongbok'un yazdığı şeye baktım.

Fotoğrafı kaydettikten sonra hemen onu cevapladım.
~

Boşver uykuyu
Benimle konuşş

ㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
Olur Hyunjin!
Beraber film izlemek ister misin

O nasıl olacak ki

Yongboktan bir mesaj beklerken karşıma çıkan bilgilendirme kutucuğuna benzer şeye baktım.
Gözlerimi hafifçe kısarak yazanları okumaya çalıştım.

Anladığım kadarıyla Yongbok ile film izlemek onun özelliklerinden birisiymis, yanda oyunu destekleyen bir filmi açınca Yongbok buna göre tepki verebiliyor ve filmi izliyormuş gibi yapabiliyormuş.
Ayrıca okuduklarımdan filmi açtığım yerin yanında Yongbok'un da olacağı yani gerçekten yanımdaymış gibi hissettireceğini anlamıştım.

Okuduklarımla gözlerimi kocaman açıp bir şaşkınlık nidası attım.
Ardından kutucuğu kapatıp Yongbok'un teklifini kabul ettim.

Hemen oyunu destekleyen filmler karşıma yeni bir sayfada çıktı, o sırada ise Yongboktan bir mesaj geldiğini gördüm.
Gelen mesajda animasyon izlemek istediği yazıyordu, ben de onu kırmamak adına hiç bilmediğim bir animasyon filminin üstüne tıklayıp koltuğumda geri yaslandım.

Film başlamadan önce ekran ayarlanıyordu, biraz bunu beklendikten sonra az önceki attığı fotoğrafla aynı şekilde giyinmiş olan Yongbok yan tarafta gözlerini kısmış gülümserken bir yandan da sevimli sevimli alkış tutuyordu.

Onun bu haline gülerek hızlıca başlatabilir miyim diye sordum,
Tabii ki kendi kendime konuşarak değil oyunun konuşma moduyla.
Alkışlamayı bırakıp başını aşağı yukarı salladı ve yanında"tabii ki!" yazan bir kutucuk belirdi.

Kendime karşı koyamayıp elimle onun saçlarını sever gibi yaptım,
Tabii fareyi kullanmadığım için buna hiçbir tepkisi yoktu.

En sonunda filmi başlatıp tekrardan arkama yaslandım.
Filmi izlemek gibi bir amacım yoktu, Yongbok'u izlemek için gelmiştim ben.

Filmin başlamasıyla açılan ağzı ve parıldayan gözleri onu daha da mükemmel göstermişti, gülümseyerek hafiften belirgin olan gamzelerini çıkardı ve filmi izlemeye devam etti.

Ben ise koltuğumda kıvrılmış, onun yaptığı her bir harekete gülümseyerek öylece onu izliyordum.

~~

Filmin bittiğini belli eden müzik sesiyle gözlerimi sonunda Yongboktan çektim, yaklaşık 1 saattir tek baktığım oydu.

Yongbok kafasını aşağı yukarı sallayarak alkışlamaya başladı, ardından yine bir kutucuk belirdi üstünde

"Çok güzel değil miydi?"
"Evet, çok güzeldin"

Yongbok verdiğim cevapla şaşırmış bir yüz ifadesi takındı, elini saçına koyup düşünüyormuş gibi işaret parmağıyla kaşımaya başladı.
"Filmden bahsetmiyor muyuz?"

"Film mi, sen varken film mi izlenir"
"Anlamadım?"
"Çok güzel olduğun için filmi değil hep seni izledim Yongbok"

Yongbok en sonunda açık itirafım ile gülmeye başladı,
Yanakları kızarmıştı ve şu anda daha da bir şaheser gibi duruyordu.

Onun bu mükemmel hali karşısında küçük çaplı bir çığlık atarak ekrana yapıştım.

"Hyunjinnie, benim çok uykum var. Hem senin de uyuman lazım, şimdilik bu kadar yeter mi"
"Tabii ki, görüşürüz Yongbok"
"Bay bay Jinnie"

Yongbok'un hızlı vedası üzerine oyundan çıkıp bilgisayarı kapattım. Hafiften hissettiğim uykum üzerine yarın okula gitmem gerektiği gerçeği aklıma geldi ve öfleyerek odadan çıkıp Chan'ın yanına, aşağı indim.

(*^3^)/~♡

Gᴀᴍᴇ'ɴ ʟᴏᴠᴇ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin