Pt 50

190 12 2
                                    

"Hello, this is Bighit music...

J-Hope new solo song
On The Street "

Y/N " wow တကယ်ကြီးလားး သီချင်းအသစ် March 3 ရက်ဆိုတော့ အဟီး တစ်ပတ်ဘဲလိုတော့တယ်။ဟမ် album က 5 ရက်နေ့ wow တကယ် suprise တေဘဲ album name ကဘာရီးလဲ"

"Young Forever တဲ့ပြီးတော့ concert ရောတဲ့"

Y/N "ဘာ ဘာ ဘလို ဘလို concert တကယ်ကြီးလား"

"ဟုတ်တယ်ငါလည်းခုမှ Twitter ကတွေ့လာတာ"

Y/N "ဘယ်နေ့"

"9 ရက်နေ့တဲ့"

Y/N "ဝက်သားဖက် အဲ့လောက်အချိန်နီးနီးကပ်ကပ်ကြီး လက်မှတ်ဝယ်ဖို့ စောက်ဆံမရှိဘူး အားးး ကျောက်ကပ်ရောင်းစားလိုက်ရမလား ကျောက်ကပ်တစ်လုံးမရှိလည်း ကျန်တဲ့ဟာနဲ့အသက်ရှင်ရတာဘဲ ဟုတ်တယ် ကျောက်ကပ်ရောင်းရမယ်"

"နင့်မိဘသူဌေးတေကို ဘယ်နားထားလိုက်တာ"

Y/N "ငါ့ card ကိုပိတ်ထားတာဟ သုံးမရဘူး သိပြီ ငါ့အကိုရှိတာဘဲ ဟင်း ဟင်း ဒီချိန်ကဥဈေးတေ‌ ဈေးကောင်းနေတဲ့အချိန်ဘဲ ဗက် ဟက် ဟက် ချစ်ကိုကြီးညကိုလုံလုံခြုံခြုံသာအိပ်ပေတော့ ဟား ဟား "

"ငါ့ကိုကြီးကိုတော့ အလွတ်ပေးပါဟယ်"

Y/N "တိတ်စမ်း ဥဖြုတ်ရောင်းပြီး လင်ပေးစားမှာ နင့်လက်ထဲမထည့်ဘူး"

"ဟင့်"

Y/N "Hobi oppa I'm coming  ဟား ဟား ဟား"

           🌹------------------------------🌹

🐰 "wow hyung တကယ့် suprise ကြီးဘဲ"

🐱 "ဟုတ်တယ် မင်း fan တေတော်တော် shock ရနေလောက်ပြီ"

🐿️ "အဲ့ထပ် shock ရစေမဲ့သတင်းရှိတယ်"

🐻 "ဘာရီးလဲ"

🐿️ "concert မှာမင်းတို့တေပါ ဖျော်ဖြေရမှာ"

"ဘာ!!!!"

🐨 "ရူးနေပြီလား"

🐰 "ဟုတ်တယ် မဖြစ်နိုင်တာ"

🐿️ "ဘာလို့မဖြစ်နိုင်ရမှာလဲ ပထမတစ်ခေါက်ကတောင် ဖျော်ဖြေသေးတာဘဲ"

🐥 "Hyung ကလည်း ကျနော်တို့အမှားတခုခုလုပ်မိရင် အရင်ဆုံးထိခိုက်မှာ hyung နော်"

🐿️ "ငါ့ fan တေကိုငါယုံတယ်"

🐱 "မဟုတ်သေးဘူးလေ သီချင်းတေကို
အရင်ဆုံးထုတ်ပြပြီးမှ သူတို့ကြိုက်တယ်ဆို concert အတွက်စဉ်းစားရမှာလေ။ခုကျဘာမှလည်း ထုတ်မပြရသေးဘဲ ဒီလိုကြီးလုပ်တာ တော်ကြာသူတို့တေ မကြိုက်ရင်ဘလိုလုပ်ကြမလဲ။မင်း company ကရောဒါကိုခွင့်ပြုတယ်တဲ့လား"

Lord Of Roses MinWhere stories live. Discover now