Selam Cano' lar 🤍
Esmeray- Nereye 🎵
Esmeray- Unutama Beni 🎵Sizden ricam bu şarkılarla okumamız.
Vote ve yorumlarınızı bekler, keyifli okumalar dilerim. ♟"Otur belime."
"Akın..."
"Otur dedim." Sesindeki itiraz istemeyen tınıya karşı koyamadım.
Oflayarak, şınav çeken Akın' ın beline bağdaş kurarak oturdum. Sanki hiç yokmuşum gibi temposuna devam etti. Şaşkındım, tamam o kadar kası oturarak yapmamıştı ama ben de elli be- Hayır elli beş kilo falan değilim. Önceden... Elli beş kiloydum şimdiyse kırk beş ancak varımdır. Bu iyi değildi, hiç iyi değildi. Kilo almalıydım.
Akın' ın anlından akan terler, anlı boyunca sürükleniyor bazıları oracıkta düşüyor, bazılarıysa burnuna sürdüğü patika bitmiş, kendini yer çekimine bırakıyordu.
"Akın kaç oldu?"
"251. 252. 253."
Omuzlarımı silkeledim.
Yanımıza yaklaşan askere Akın aldırış etmedi.
"Komutanım, Osman Komutan sayımı sizin yapmanızı istedi."
"Yerlerinize, geliyorum." İşaret ve orta parmağı yerdeyken yirmiye yakın şınav daha çekti...
"Rahat!" Akın' ın gür aslanı anımsatan sesiyle aynı anda yüzlerce askerin ayak sesleri meydanda yankılandı. Sağ ayak sabit kalırken sol ayaklar hafif açılarak yana kaydı. "Hazır ol!" Sesinin ne kadar kalın olduğunu bir kez daha anlamıştım. Sol ayaklar eski haline dönerken yüzlerindeki ciddiyet devam ediyordu.
"Say baştan say!" Geniş göğsünün içindeki ciğerleri sarsıldı. Sayma bitmiş, askerler dağılmıştı ki, bir erkek sesi işittim. "Ne o Akın bu kız... Yeni kurbanın mı?" Gözleri vücudumda özellikle yüzümde haddinden fazla dolandı.
"Saçmalamayı kes Ömer." Dişlerinin arasından fısıldadı.
Bedenleri birbirine yapışmak üzere olan mıknatısın zıt kutupları gibiydi, dip dibeydiler.
"Melek' e yaptığın gibi yapma, bir kere de gebert." Akın' ın sağ yumruğu Ömer denilen adamın burnuna hedef aldı. Ömer yere serilirken Akın onun üzerine çıktı. Çıldırmış gibi yumruklarını yerleştiriyordu adamın yüzüne.
"Gelmişini geçmişini yeryüzünden silerim lan! Orospu çocuğu! Geldiğin yere geri sokar gelişimini tamamlayınca çıkarırım seni!.."
Vücudum üzerindeki şoku yeni atabildi. "Akın yapma, yapma lütfen." İki elimi de genişlemiş pazılarına koydum, buna rağmen ellerim birbirine değmiyordu.
"Yeter Akın. Dur öldüreceksin." Nefesim hızlanmış, Akın' a herhangi bir zarar geleceği düşüncesi bile beni korkutmuş, ciğerimi kara bulutlarla kaplamıştı. Yaşlarla mücadele eden gözlerimden ses gelmeyince boğazımdan bir nida düştü, bir hıçkırık. Hıçkırığım kendini belli ettiğinde Akın' ın gözleri büyüdü. Bedeni kaskatı kesildi, hareketlerden mahrum kaldı. O sıra da tanıdık bir ses peydahlandı.
"Hey hey. Ayrılın." Nefi Abi hızlı adımlarla yanımıza ulaştı. Ömer' in yakasını bırakan Akın ayağa kalktığında çenesi kaskatı kesilmişti.
"Kaç kere uyaracağım sizi, bu son. Bir daha yaparsanız, bir ay tuvaletleri siz temizlersiniz." Sesi sinirliydi."Bir daha olmaz değil mi Akın." Sorarcasına konuşurken emin olmak gibi bir gayesi yoktu, zaten biliyordu.
Başını sallamakla yetindi Akın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RASTLANTI +18 (KİTAP OLDU)
Genç KurguUkrayna' ya göreve giden tim... Savaş sonrasını incelemek, halka yardım için gönderilen Rast timi... Üsteğmen asker, savaşta kimsesiz kalmış küçük kadını, saklandığı yıkık harabeden söker alır... Dünyanın yeni nesil hastalığıydı, yalnızlık. Kalab...