'Nine

5.9K 337 104
                                    

İyi okumalar...💫

Güneş ışıkları yavaşça perdenin arasından süzülerek odayı aydınlatıyordu. Taehyung sabah kendisini uyandıran oğluyla yatağın içinde oyunlar oynuyor küçük bebeğin kahkahalar atmasını sağlıyordu. Gözleri yanına hâlâ uyuyan bedene çevrildi. Dağınık saçları, büzdügü kırmızı dolgun dudağında dolaştı. Taehyung saniyelik olarak Jungkook'un kırmızı dolgun dudaklarına saldırmak istemişti. Dün melek gibi uyuyan tavşanına ve biricik oğluna kabus gibi olan güne mahkûm bırakan herkesin fişi bugün kesecekti...

Taehyung, göbeğinin üstüne yatıp büyük gözlerini kendine diken oğluna döndü. Büyük gözleri ile Taehyung'a bakıyor bir elinide yumruk yapmış ağzına sokmaya çalışıyordu. Taehyung onun bu tatlı hâline gülerek burnuna bir öpücük bıraktı. Oğlu bu durumdan hoşlanmış gibi çığlıklarla gülmeye başladı. Taehyung oğlunun hoşuna giden hareketi tekrar tekrar yaparak daha da gülmesini sağlıyordu.

Jungkook kulaklarını dolduran gülme sesiyle bir gözünü açarak etrafına baktı. Eunbin babasının karnın üzerine yatmış gülüyordu. Jungkook baba ve oğlu görünce yüzün de bir gülümseme oluştu. Aklına babası ile kendi anıları doldu. Hiç bir zaman babası ile böyle olamamıştı. 2 sene önce de babasını iş kazasında kaybetmişti. Jungkook annesini fazla hatırlamasa da kahverengi uzun saçları aklımda hep bir yere sahipti. Jungkook'un aklına annesi gelince Eunbin'nin annesini merak etmişti. 'Acaba onun annesi de benim annem gibi melek mi oldu?' Diye düşünmeden edemedi.

Jungkook'un bakışları bu seferde Taehyung'a dönmüştü. Dün onları kaçıran adamın söyledikleri aklına gelince gözleri dolmuştu. Demek ki bu yaşına kadar pedofili bir adamın tuvaleti olmuştu. Jungkook dolan gözlerine hakim olamaya çalışırken, Eunbin'nin bakışları babasından çekilmiş Jungkook'a dönmüştü. İki elini sağlayarak Jungkook'a bakarak gülmeye devam etti. Taehyung'un da bakışları gözleri dolan Jungkook'a döndü.

"Jungkook?"

Jungkook, Taehyung'un yeni uyandığı belli olan kalın sesiyle kendine gelerek Taehyung'a döndü.

"Günaydın."

"İyi misin?"

Jungkook başını sağlayarak iyi olduğunu belirtti.

Taehyung, "Dün için özür dilerim. Sizin olduğunuz yere o şerefsizlere çağırmam benim hatamdı." Dedi.

"Hayır kendini suçlama böyle olacağını bilemezdin."

Taehyung Jungkook'un dağılan saçlarına küçük bir öpücük bırakarak. Kalbinin hızlanmasına neden olmuştu.

Jungkook'un tüm kanları yanaklarına toplanmıştı. Yanaklarından kulaklarına kadar kıpkırmızı olduğundan emindi.

Jungkook hızlıca yerinden kalkarak kendi kucağına gelmek isteyen bebeğini kucağına aldı. "Günaydın oğlum..." diyerek minik bebeğin saçlarını koklamış ve öpücükler bırakmıştı. Küçük bebekte günaydın demek ister gibi gülerek Jungkook'un yanağına uzandı. Jungkook küçük bebeğin ne yapmak istediğini anlamıştı. Kendi yanağını oğluna doğru uzatarak bekledi. Küçük bebek tükürükleri ile Jungkook'un yanağına öpücük bırakarak geri çekildi. Jungkook onun bu tatlı hallerine gülerek bebeğin yanağına öpücük bıraktı.

Taehyung, bakıcısı ile kahkahalar ile eğlenen oğluna bakarak güldü. Sonra bakışları komodinin üzerindeki telefonuna kaydı. Telefonu açarak saate baktı. Saat 10'a geliyordu. "Hadi aşağı inelim. Jin kahvaltıyı hazırlamıştır" diyerek yataktan kalktı.

Jungkook da başını sağlayarak yataktan kalkarak küçük bebeğin karnını doyurmak için mutfağa indi.

-

Taehyung son kez aynadan görünüşüne bakarak bu yakışıklılığa sahip olduğu için tanrıya teşekkür etti. Beyaz gömleğinin yakasını düzelterek son kez aynadan kendisine bakış atarak odasından çıkarak oğlunun odasına gitti. Oğlu odasında yerdeki örtünün üstünde Jungkook ile oyuncaklarla oynadığını görünce gülümseyerek yere çöktü.

Oğlunun bakışları yanlarına gelen babasına dönerek ellerini havaya kaldırarak babasının kucağına gitmek istediğini belirtti. Taehyung onun bu tatlı hallerine dayanamamış onu kucağına alarak burnuna sabah uyandığında yaptığı gibi öpücük bıraktı. Oğlu gülerek babasının burnunu tuttu.

Jungkook da Eunbin'nin bu hallerine gülmeden edememişti. Taehyung burnunu oğlunun küçük ellerinden kurtararak onu geri yerine bıraktı. Küçük bebek durumdan memnun olmamış gibi ağlayarak babasının kucağına gitmek için ellerini havaya kaldırdı.

"Baban işe gidip gelecek, oğlum. Ağlama."

Jungkook küçük bebeği kucağına almış onu sakinleştirmeye çalışırken Taehyung, "Lütfen dikkat edin Jungkook. En küçük bir şey de beni arıyorsunuz. Zaten Chen ve diğerleri kapıda olacak" dedi.

Jungkook onaylar şekilde mırıltılar bırakarak oğlunun saçlarını öpüp giden bedeni izledi.

-

Taehyung siyah ayakkabılarını yere vurarak yürürken yandaki korumalardan birisi deponun siyah büyük kapısını açarak Taehyung'un girmesi için yol verdi.

Taehyung depoya girince yerde diz çökerek oturan adama döndü bakışları. Üzerindeki siyah ceketi çıkartarak yanında dikilen korumasına doğru uzattı ve diz çöküp oturan adama doğru ilerledi "Seni lanet. Sen hâlâ yaşıyor musun?" diyerek bay Choi'nin ağzına tekme attı.

Bay Choi inleyerek geriye doğru düşecekken korumalardan birisi onu tutarak düz durmasını sağlamıştı.

Taehyung eline aldığı bıçak ile adamın üstüne doğru yürümüş çenesinden tutarak kafasını yukarıya kaldırdı. Adamın pis gözleri Taehyung'un sinirden koyulaşan irislerine döndü.

Taehyung elindeki bıçağı adamın ağzının yanına getirerek 5 cm olan bir çizik attı. Adam inleyerek, "Yalvarırım bağışla canımı Taehyung! Tanrı şahidim ki dün oğluna ve eşine yaşattıklarım için çok pişmanım! Beni affet!" diye delicesine bağırıyordu.

"Oğluma ve canımın en güzel parçasına o pis ellerini sürmeden önce düşünecektin bunları bay Choi."

Elindeki bıçağı ağzının diğer yanına getirerek oraya da 5 cm olan bir çizik atarak geriye çekildi. Adamın çığlıkları daha da artmış ağzının kenarlarından delicesine kanlar akıyordu.

Taehyung kanla bulaşan beyaz gömleğinin kol kısımlarını direğine kadar katlayarak eline aldığı yeni bir bıçakla adama doğru yürümeye başladı.

Bugün bu adamı burada sağ bırakmayacağını kendisi kadar depodaki yüze yakın korumada biliyordu...








Selaaaammm!!

How r u today?

Bölüm nasıldııı?

Diğer bölümü hızlıca yazarsam eğer bugün yayınlarım

HADİ BEN KAÇAR! GÖRÜŞÜRÜZ ASKOLAR ALLAH'A EMANET!🙋🏻‍♀️

HADİ BEN KAÇAR! GÖRÜŞÜRÜZ ASKOLAR ALLAH'A EMANET!🙋🏻‍♀️

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Daddy || TaeKookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin