İyi okumalar...💫
Jungkook boynunda hissettiği ıslak baskı ile huylanarak omzunu yukarıya doğru çekti. Islak baskı şimdi de dudaklarında hissettiğinde kapalı gözlerini hafifçe açarak dağılmış saçları ile kendisine gülümseyerek bakan Taehyung'a baktı.
"Günaydın güzelim."
Jungkook da gülümseyerek yeni uyandığından dolayı kalın sesiyle "Günaydın" dedi.
Kalkmak için hamle yapacağı sırada Taehyung daha da üstüne eğilerek kalkmasına engel oldu.
Taehyung uzun ellerini Jungkook'un dağılan saçlarında gezdirdi sonra da bakışları şişen kırmızı dudaklarına kaydı ve "Çok güzelsin" diye fısıldadı. Jungkook aniden duyduğu iltifat ile tüm kanı yanaklarına toplanmaya başladı.
Taehyung, Jungkook'un kızaran yanaklarını hafifçe ısırdı. Jungkook yanağında hissettiği acı ile yüzünü buruşturup geri çekilmeye çalıştı. Taehyung gülerek geri çekildi ve yataktan hızlıca kalktı ve banyoya girdi.
Jungkook yatağın içinde yuvarlanmaya başladığında duyduğu su sesiyle Taehyung'un duşa girdiğini anladı.
Jungkook artık yerinde durarak sırt üstü uzandı yatağa. İlk defa bu kadar mutlu olduğunu hissediyordu. Jungkook kısa bir an acaba bakıcılık için bu eve gelmeseydim hayatıma nasıl devam ederdim diye düşündü ve cevabını kısa sürede buldu, yine sıkıcı hayatına devam ederdi. Her sabah evden erkenden çıkıp iş aramak için sokaklarda boş boş dolanıp sonra umutsuzca evine geri dönerdi. Onun için endişelenen kişiler olmazdı...
Jungkook duran su sesiyle Taehyung'un duştan çıktığını anladı. Çok sürmeden Taehyung beline sardığı beyaz havlusu ve ıslak saçlarından göğsüne doğru damlayan su damlaları ile odaya geri döndü. Bakışları direk olarak yatakta sırt üstü yatmış baş aşağı durup kendine bakan bedene bakarak hafifçe güldü ve kıyafet dolabından kendi için kıyafetler seçmeye başladı.
Jungkook'un bakışları kısa bir anlığına dahi olsa Taehyung'un bedeninden ayrılmıyordu. Bıçak izlerinin durduğu sırtı ve kaslı kollarında geziyordu. Anlık bir özgüvenle ayağa kalkarak Taehyung'un arkasına gelerek ellerini beline koydu.
Taehyung beline dolanan kollar ile olduğu yerde durarak omzunun üstünden arkasındaki bedene baktı. Islak sırtına hafifçe öpücük bırakarak yüzünü sırtına yaslamıştı.
Taehyung Jungkook'un bu hallerine güldü. Arkasını dönerek jungkook'un yüzünü avuçlarının arasına alarak dudaklarına kocaman bir öpücük bıraktı...
-
Jungkook hafif nemli saçlarını eliyle düzelterek oğlunun odasına girdi. Eunbin çoktan uyanmış ellerini beşiğin kenarlarına yaslayarak ayağa kalkmaya çalışıyordu.
Jungkook hafifçe gülerek oğlunun yatağının yanındaki çekmecenin üzerindeki yeleği alarak oğluna giydirdi daha sonra da koltuk altlarından tutarak kucağına aldı ve yanağına kocaman bir öpücük bıraktı.
"Günaydın bebeğim..."
Eunbin babasının kucağında olduğundan memnun bir şekilde gülerek yumruk yaptığı ellerini ağzına sokmaya çalışıyordu.
"Benim minik bebeğim açıktı mı?"
Eunbin ağzından mırıltılar bırakarak babasına dağılan saçları ve kocaman gözleri ile bakmaya devam etti...
-
"Afiyet olsun benim bebeğime."
Jungkook elindeki peçete ile oğlunun ağzını hafifçe silerek peçeteyi çöpe attı. Eunbin ise önüne konulan arabası ile oynuyor arada ağzından sesler çıkartarak babasının dikkatini üzerine çekmeye çalışıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Daddy || TaeKook
Fanfic[Tamamlandı] Jungkook, Taehyung'un oğluna bakıcılık yapacaktı... |SemeTae |UkeJk •NamJin •Yoonmin [Mpreg] #kimtaehyung da 1. #namjin de 1. 25/12/2022 20/05/2023