İyi okumalar...💫
Jungkook duyduğu cümle ile hızlıca yerinden kalkarak Taehyung'un önünde durdu, "Hayır, bunu yapmak zorunda değilsin, Taehyung" doktora dönerek, "Ben bir şekilde tedavi ücretini karşılayacağım" dedi.
Taehyung derin nefes alarak Jungkook'un yüzünü ellerinin arasına aldı. Göz yaşları ile ıslanan göz altlarını ve yanaklarını baş parmağı ile usulca silerek hafifçe gülümsedi, "Jungkook, canımın en güzel parçası... Jungsan benim de kardeşim sayılır. Hem doktorun istediği yüksek bir miktar izin ver de destek çıkayım" dedi.
Jungkook'un gözyaşları şimdi de mutluluktan akmaya başladı. Taehyung Jungkook'un kafasını omzuna yaslayarak hafifçe sırtını ovaladı. Daha sonra Jungkook geriye çekilerek yanındaki arkadaşlarını ve doktoru umursamadan Taehyung'un dudaklarına hızlıca bir öpücük bırakarak geri çekildi, "En kısa zaman da geri ödeyeceğim" dedi.
Taehyung kaşları hafifçe çatarak, "Aklından bile geçirme" dedi. Daha sonra da yanlarına dikilen doktora dönerek, "Tedaviye hemen başlayın" dedi.
|2 Hafta sonra|
Jungkook yaslandığı Taehyung'un omzundan uyuyan kardeşinin yüzünü seyrediyordu. Çok zayıflamıştı. Ama her geçen gün yüzüne renk geliyordu ve kısılan sesi eski canlılığına dönmüştü. Bu durum Jungkook'u çok mutlu ediyor, kardeşi ile eğlendiği zamanları özlüyordu.
"Eunbin'i çok özledim."
Taehyung sessizliği bozan Jungkook'un sesini duydunca ona doğru hafifçe dönerek, "Bu sabah Jimin ile konuştum. Biraz huysuzluk yapıyormuş ama senin adını duyunca hemen sakinleşiyormuş" dedi.
Jungkook hafifçe gülümseyerek burnuna dolan oğlunun kokusu ile gözleri doldu. Gerçekten de çok özlemişti. Bir an önce bu kara bulutların gidip neşeli günlere dönmek istiyordu.
Odanın kapısı açılarak içeriye doktor ve hemşire girmişti. Hemşire elindeki kan raporuna bakarak Jungsan'nın durumun günden günde iyiye gittiğini söylüyordu. Doktor bir kaç kontrol yaptıktan sonra şaşkın gözleri ile Taehyung ve Jungkook çiftine döndü bakışları, "Gerçekten de düşündüğümüzden de güçlü bir bağışıklığı varmış. Tedaviye başlayalı neredeyse 1
2 hafta oldu ve durumu günden güne iyiye gidiyor" dedi."Tanrım sana şükürler olsun!"
Taehyung eğilerek Jungkook'un saçlarına öpücük bırakarak gülümsedi. O sırada Jungsan yumduğu gözlerini açarak başında dikilen doktora sonra da yüzündeki gülümseme ile abisine döndü.
Doktor elindeki kalemin kapağını kapatıp önlüğünü yakasına sıkıştırarak, "Sizler de yaklaşık 2 haftadır hastanede kalıyorsunuz. Jungsan'nın da durumu iyiye gidiyor, eğer isterseniz evinize gidebilirsiniz. En küçük şeyde hastanemiz sizinle iletişime geçecektir" dedi anlayışla.
Jungkook, "Hayır, ben kardeşimin yanında kalmak istiyorum. Bana ihtiyacı olabilir" dedi.
Doktor anlayışla kafasını sallayarak geçmiş olsun dileklerini dileyerek yanındaki hemşire ile odadan ayrıldı.
Jungsan yeni uyandığı için kalın çıkan sesiyle, "Hyung yanımda kalmanıza gerek yok. Hem doktorlar çok iyi ilgileniyor, durumumda iyi gidiyor zaten. Size de yük olmak istemem" dedi. Her ne kadar abisi ile kalmak istese de yüzüne baktığında moraran göz altları ve uykusuzluktan kızaran gözleri ile yorulduğunu anlamıştı.
Jungkook endişeyle Taehyung'dan ayrılarak kardeşinin yanan geldi. Yatağın boş tarafına oturarak Jungsan'nın ince beyaz ellerini avucunun arasına aldı. Dudaklarına götürüp öptü, "Bir daha böyle bir şey duymak istemiyorum, Jungsan. Sen bize yük falan olmuyorsun saçmalama! Sen benim kardeşimsin annemin son emanetisin. Nasıl olur da seni burada tek bırakırım" dedi.
Jungsan annesi duyunca dolan gözlerini yumdu. Derin nefes alarak, "Yine de siz eve dönebilirsiniz. Arada ziyarete gelirsiniz. Hem sizi evinizde bekleyen küçük bir bebek var. Benim için endişelenmeyin. Durumum iyiye gidiyor işte" dedi.
Jungkook sıkıntıyla nefes vererek, "Emin misin?" diye sordu.
Jungsan kafasını ağır ağır salladı.
Jungkook burukca gülümseyerek kardeşinin boynuna kollarını sardı. Daha sonrada istemeyerek hastane odasından ayrılarak evlerine döndüler.
-
Jungkook üzerindeki beyaz bornozu ile buhar saran banyodan çıkarak odasına girdi. O sırada bakışları yatağın üstünde sırt üstü uzanmış elindeki tabletten haberleri okuyan sevgilisine kaydı.
Taehyung da Jungkook'un banyodan çıktığını görünce elindeki tableti yatağın üstüne gelişi güzel fırlatarak ayağa kalktı. Ağır adımlarla Jungkook'un önünde durdu. İnce uzun ellerini beline sararak, "Üzülme artık, güzelim. Jungsan'nım durumu iyiye gidiyormuş. Eminim ki 2 aya kalmaz o hastane odasından ayrılır" dedi.
Jungkook hafifçe gülümseyerek, "Umarım" dedi.
Taehyung Jungkook'un neşesi yerine gelsin diye, "Hatta Jungsan hastaneden çıktığı gün bahçede parti bile düzenleriz" dedi.
Jungkook hafifçe kıkırdayarak, "Olur, sevgilim" dedi.
Taehyung Jungkook'un dudaklarına saldırarak hızlıca öpmeye başladı. Dilini dudaklarının içine gönderirken, bir yandan da belindeki elleri bornozun belindeki kuşağa değdi.
Öpüşleri saniyeler geçtikçe hızlanıyor iki beden de doyumsuzca, yarın yokmuş gibi dudaklarını dans ettiriyorlardı.
Taehyung aniden Jungkook'un dudağını ısırarak kırmızı sıvının akmasını sağladı. Jungkook, Taehyung'un ağzına inleyerek kendini geri çekeceği sırada belindeki elleri daha da sıkılaştı.
Taehyung Jungkook'un kalçalarından tutarak kucağına aldı. Jungkook aniden yerden ayakları kesilmesiyle refleks olarak bacakları Taehyung'un bedenine doladı.
Taehyung kucağındaki bedenin sırtını siyah yatak örtüsünün soğuk tarafı ile buluşturdu. Jungkook'un bacaklarının arasına girerek dilini tekrardan ağzının içine gönderdi. Jungkook bu hareketine hafifçe inleyerek Taehyung'un diliyle dilini buluşturdu.
Taehyung dudaklarını ayırmadan acele etmeyerek tekrardan Jungkook'un üzerindeki beyaz bornozun kuşağına uzandı elleri. Kuşağı ağır hareketler ile bornozun kuşağını çözerek omuzlarından sıyırdı. O sırada iki bedenin dans eden dudakları birbirinden koptu.
Jungkook kızaran yanakları ile yüzünü saklamaya çalıştı.
Taehyung onun bu hallerine hafifçe gülümseyerek, "Benden utanma, bebeğim. Hadi göster bana gözlerinin içindeki barış yıldızlarını" dedi.
Jungkook kızaran yanakları ile başını Taehyung'un gömdüğü omuzundan kaldırdı.
"Bu seni kötü hissettirir mi?"
Jungkook kafasını iki yana sallayarak, "Hayır, seni istiyorum" dedi.
Ve artık birbirleri için yanıp tutuşan bedenler, o gece birbirlerine ait oldular...
•
•
•
•
•
•
•
Hi!Öncelikle yanlış anlaşılmadan açıklayayım. Aslında Jungsan hastane de yatarken Jungkook'un ev de ilişkiye girmesini belki bazı kişiler yadırgayabilir, tepki gösteren olabilir, ama inan ki bölümü yazarken ne ara buraya geldiğimi anlamadım, çok düşündüm acaba yayınlamasam mı diye ama sonra arkadaşım fazla sorun olmayacağını söyleyince yayınlamak istedim. Zaten Jungsan'nın durumu da iyiye gidiyor artık o kadar da riskli bir durumda değil. Umuyorum ki siz de kötü veya uygunsuz karşılamazsınız.
Diğer bölümde biraz zamanı ilerleteceğim.
Okuduğunuz için teşekkür ederim^^
Yazım yanlışı varsa affola:)Kendinize iyi bakın!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Daddy || TaeKook
Fanfic[Tamamlandı] Jungkook, Taehyung'un oğluna bakıcılık yapacaktı... |SemeTae |UkeJk •NamJin •Yoonmin [Mpreg] #kimtaehyung da 1. #namjin de 1. 25/12/2022 20/05/2023