İyi okumalar...💫
Güneş ışınları usulca camdan süzülerek Taehyung'un pürüzsüz esmer tenini süslüyordu. İnce kırmızı dolgun dudakları açılmış, siyah dalgalı saçları dağılmış beceriksizce yastığın üstüne dökülmüştü.
Jungkook elini kafasının altına koyarak üstten Taehyung'un yüzünü hayranlıkla incelemeye devam ederken Taehyung gözlerini hafifçe açarak kendine geldi. Jungkook, Taehyung'un uyandığını görünce kalkmaya çalıştığı sırada ince belini saran eller ile kendini Taehyung'un üstünde buldu.
Taehyung, Jungkook'un şaşkınca açılan dudaklarına kocam bir öpücük bıraktı. Jungkook'un tüm kanı yanaklarına yükseklemeye başlarken kalkmak için hareket edeceği sırada belindeki eller daha da sıklaştı.
"Günaydın güzelim." Taehyung'un sesi yeni uyandığından dolayı kalın çıkmıştı.
Jungkook kızaran yanaklarını düşünmeyi bırakarak, "Günaydın" dedi.
Taehyung'un elleri Jungkook'un bel boşluğunu okşarken, Jungkook'un aklına dün gece gelmişti.
Dün gece Taehyung Jungkook'u kapıya yaslayarak uzunca öptükten sonra beraber yatağa geçtiler. Yatakta birbirlerine doymak istercesine öperken daha fazla ileriyke gitmemişlerdi.
Jungkook, Taehyung'u öptüğü düşünce aklına gelerek yanakları mümkünmüş gibi daha da kızarmaya başladı. Taehyung kızaran yanaklara bakarak hafifçe kahkaha atarak, Jungkook'un yanaklarını hafifçe ısırarak öptü.
"Yanakların kırmızı olunca çok tatlı oluyorsun, minik tavşanım. Seni seviyorum, hep benimle ol istiyorum."
Jungkook Taehyung'un dediği kelimleri geçerek sonda 'Minik tavşanım' dediği yerde takılı kaldı. Jungkook, "Hey! Ben tavşan değilim!" diye elini kaldırarak Taehyung'un omzuna yumruk attı.
Taehyung, Jungkook'un takıldığı yere güldü. Jungkook'un aklına Taehyung'un dedikleri ile daha yeni dolarken şokla gözlerini açtı.
Ne yani Taehyung kendisini mi seviyordu? Jungkook imkansızı başarmış gibi sevinerek Taehyung'un boynuna kollarını sararak yüzünü boynuna gömdü.
"Ben de"
"Ne sen de güzelim?"
Taehyung da Jungkook'un ağzından onu sevdiğini söylemesini istiyordu.
Jungkook yüzünü daha da Taehyung'un boynuna yaklaştırarak, "Ben de seni seviyorum, Tae" dedi.
Taehyung, Jungkook'un belindeki elleri daha da sıklaşarak kendine bastırdı. Jungkook altında hissettiği baskı ile ağzından küçük bir ses çıkınca yeniden utanmaya başladı.
Taehyung boynuna gömülen Jungkook'un dudaklarına saldırarak öpmeye başladı. O sırada komodinin üzerindeki telsizden ağlama sesi ile ikili birbirlerinden ayrılarak şişen ıslak dudaklarına baktılar.
"Eunbin'e baksam iyi olacak."
-
Jungkook elindeki biberonu oğlunun ellerine bırakarak bir yandan da içmesine yardım ediyordu. Eunbin çok acıkmıştı. Biberonu dakikalar içinde bitirerek ağzından yüksek bir ses çıktı.
Jungkook oğlunun çıkardığı sese gülerek, "Oğlum sen ne yaptın?" dedi. Eunbin anlamamış bir şekilde etrafa bakmaya devam ederken Jungkook'un kahkahası daha da artıyordu.
Gömleğinin düğmelerini ilikleyerek mutfağa giren Taehyung ilk önce mama sandalyesi deki oğluna sonra da ayakta gülmekten yerinde duramayan sevgilisine baktı. Jungkook'un yanına giderek ellerini beline doladı. Jungkook beline dolanan kollar ile yerinden sıçrayarak ellerin sahibine baktı.
Taehyung, "Sabah sabah bu mutluluğunuzu neye borçluyuz, güzelim?" diye sordu.
Jungkook gülmesine son vermeye çalışarak, "Eunbin... Oğlum... Az önce..." gülmesi yeniden başlayınca Taehyung anlamıştı şaşkınca Jungkook'un yüzüne bakıyordu.
"Oğlum... Az önce... geğirdi... Ama..."
Taehyung az çok anlamış o da gülmeye başladı. Mama sandalyesi deki oğlunun ağzı şaşkınca açılmış büyük gözleri ile babalarına bakıyordu.
Taehyung oğlunun yanına giderek oğlunu kucağına aldı. Siyah saçlarına öpücük bıraktı.
"Canım oğlum..."
Jungkook'un gülmesi durmuş hüzünle babası ve oğlunu izliyordu. Taehyung gerçekten iyi bir babaydı. Oğluna çok iyi bakıyordu.
Taehyung dalıp giden jungkook'a bakarak onunda saçlarına öpücük bırakarak, "Tanrıya şükürler olsun... Jungkook sen oğlumdan sonra beni aydınlatan ikinci kişisin..."
•
•
•
•
•
•
•
Heeelllooo!Bu bölümün kısa olduğunun farkındayım ama akşam yeni bölüm gelebilir. Yazım hatası varsa affola...
Görüşürüz 🙋🏻♀️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Daddy || TaeKook
Fiksi Penggemar[Tamamlandı] Jungkook, Taehyung'un oğluna bakıcılık yapacaktı... |SemeTae |UkeJk •NamJin •Yoonmin [Mpreg] #kimtaehyung da 1. #namjin de 1. 25/12/2022 20/05/2023