'Sixteen

3.3K 228 96
                                    

İyi okumalar...💫

Neden Taehyung bu kadar tepki vermişti? Jungkook yol boyunca zihninden geçen sorulara mantıklı bir cevap arıyordu. Altı üstü iki sokak ötedeki parka gitmiştiler. Taehyung böyle büyük tepki vermesi Jungkook'u şaşırtmıştı...

Jungkook duran araba ile bakışlarını camdan çekerek arabadan sinirli bir şekilde inip eve doğru hızlı adımlar atan bedene göz devirmek istemişti. Kucağındaki oğlu ile dikkatlice arabadan inerek kapıyı kapattı ve eve girdi.

Jungkook direk merdivenlere yönelerek arabada mayışan oğlunu uyutmak için odasına çıktı. İlk önce kirlenen bezini değiştirmiş sonra da parkta kirlenen elbiselerinden kurtarıp oğluna temiz kıyafetler giydirmişti.

Jungkook kucağındaki küçük beden ile odanın ortasında hafifçe sallanarak kısık sesle ninni mırıldanıyordu ama Eunbin odasına çıktığından beri huysuzca kaşlarını çatarak ağlıyordu.

Jungkook Eunbin'nij yeni yeni  diş çıkardığı için huysuz olduğunu düşündü...

-

Jungkook sonunda huysuz olan bebeğini uyutmuştu. Bakışları duvarda asılı duran saate kaydığı sırada saatin 9'a yaklaştığını gördü. Tam tamına oğlunu uyutmak 2 saatini almıştı. Ciğerlerini hava ile doldurarak kucağındaki oğlunu dikkatlice beyaz beşiğine yatırarak ev sıcak olduğu için ince bir battaniye ile örttü.

Jungkook Eunbin'nin odasından çıktı. Kendi odasına gireceği sırada aklına gelen isim ile geri dönerek koridorun sonundaki odanın önünde durdu. Acaba içeriye girsem mi? diye düşündü.

Düşündüğü gibi de yaptı. Taehyung'un odasına girerek loş ışığın altında siyah tonlarının hakim olduğu odayı inceledi. Bakışları aradığı bedeni bulamayınca kulaklarını dolduran su sesiyle Taehyung'un duşta olduğunu anladı.

İçeriye girerek kapıyı arkasında kapattı. Odadaki büyük pencerenin önünde durdu. Arka bahçeyi gösteren camdan bahçeyi inceleyen Jungkook odanın içindeki banyo kapısının açıldığını duyunca pencereyi arkasında bırakarak açılan kapıdan giren esmer tenli adama baktı. Saçlarından damlayan su damlaları ıslak göğüsünün üzerinden ince bir yol çizerek belindeki havluya düşüyorlardı. Jungkook bu görüntü karşısında nefes almayı unutmuştu.

Taehyung kendisini izleyen bedeni fark ederek Jungkook'a bir bakış atarak yatağının üzerine koyduğu iç çamaşırını ve geceliğini giyerek büyük pencerenin önünde kendisini izleyen bedenin önünde ellerini belinde sabitleyerek durdu. Bakışları Jungkook'un yüzünde geziyor ve bir açıklama bekliyordu.

"Bugün hava çok güzeldi biz de Eunbin ile parka gitmek istedik. Neden bu kadar tepki gösterdin anlamadım-"

Taehyung Jungkook'un sözünü keserek sinirli bir şekilde soluyarak, "Bana neden haber vermedin Jeon veya niye evdeki korumaları yanına almadın?!" dedi.

Jungkook bu konuda Taehyung'u haklı olarak gördü. Ona haber verebilirdi ama aklına gelmemişti.

"İki sokak öteye giderken de haber mi vereceğim, Taehyung. Abartma istersen."

Taehyung yüzünde alayla bir gülümseme oluşarak sinirden fokurdamaya başlamıştı. Ellerini iki yanına indirerek yumruk haline getirmişti.

"Abartıyor muyum? Sizin için endişelenerek abartmış mı oluyorum?!"

Taehyung'un sesi git gide yükseliyordu. Sinirlerine her ne kadar hakim olmaya çalışsa da engel olamıyordu.

"Bizim için endişelendiğini anlıyorum Taehyung ama şuan gereğinden büyük tepki veriyorsun-"

Daddy || TaeKookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin