Saat: 09.45
Yer: Taehyung'un eviGenç adam elleri ile uzun saçlarını düzelterek önündeki büyük kapının ziline basarak açılmasını bekledi. Kapı güler yüzlü bir adamla açılınca gencin de yüzünde saçma bir gülümseme yerleşmişti.
"Buyrun?" demişti karşında neden geldiğini sorgulayan 20'li yaşlarında ki genç adam.
"Ben Jeon Jungkook, bakıcılık için gelmiştim" sesi çatalı çıkmıştı.
Jungkook'un karşısındaki adam gülümsemesi daha da büyürken, "Lütfen içeriye buyurun, bay Kim sizi bekliyor" dedi.
Jungkook içeriye girince kulaklarına dolan ağlama sesiyle kaşlarını çattı. Karşısındaki adam da şaşkınlığını anlayarak, "Bay Kim'in oğlu ağlıyor" dedi. Gülümseyerek Jungkook da kafasını sallayarak onu onaylamıştı.
"Lütfen beni takip edin" diyerek önden yürüyen adamın peşine takılarak büyük merdivenlerden yukarıya doğru çıkarak bebek sesleri daha da artmıştı.
Merdivenlerin başına gelince köşedeki odanın kapısı açılarak içeriden sarı saçlı genç birisi ve kucağında ki esmer bebek ile, "Tamam artık ağlama EunBin" diye kendi kendi söyleniyordu.
Jungkook'un yanında duran adam sarı saçlı çocuğa kaşlarını çatarak, "Jimin ne oluyor? EunBin'nin ağlayış seslerini Bay Kim'in duymasını mı istiyorsun?!" diye sesini hafif yükselterek konuştu.
Jungkook'un adının Jimin olduğunu öğrendiği çocuk gözlerini Jungkook'un üstüne dikerken koridorun sonundaki oda şiddetle açıldı. İçeriden çıkan esmer tenli adam hızlı adımlarla yaklaşarak, "Ne oluyor burda?!" diye bağırdı.
Jungkook'un duran adam kafasını öne eğmiş ellerini önünde birleştirmişti. "Hoseok?" diye konuştu sesini düzgün tutmaya çalışan esmer tenli adam.
"Buyrun efendim"
"Yanındaki kim?" dedi Jungkook'a sorgulayacı bakışlarını göndererek.
"Bu bay Jeon bakıcılık için geldi" dedi.
"Onu çalışma odama gönder" diyerek yanda duran sarı saçlıya dönerek, "Sende şu çocuğu sustur daha fazla başımı ağrıtma!" dedi.
"Peki bay Kim" diyerek kucağındaki bebeğe rağmen hafifçe eğilmişti.
Esmer adam odasına doğru ilerlerken Jungkook da adamın peşine takılmış odaya doğru yürüyordu.
Esmer adam içeriye giderek kapıyı arkasındaki gencin girmesi için kapıyı açık bıraktı.
Jungkook da hemen odaya girerek büyük çalışma masasının yanında duran deri sandalyesine oturan adamı izliyordu. Adam yerine yerleşerek, dirseklerini masaya yaslayarak parmaklarını iç içe geçirdi.
"Otur." diye emir verdi.
Jungkook yanında duran ikili deri koltuğun ortasına oturarak duruşunu dikleştirdi. Kucağındaki ellerine bakmaya başladı.
"Adın ne?" diye soru sordu genç adam.
"Jeon Jungkook efendim."
"Kaç yaşındasın?" sesi hâlâ kalın ve sert çıkıyordu adamın.
"21 efendim"
Esmer adam içinden çocuğun küçük olduğunu kafasında tartışarak, "Neden bir işe ihtiyacın var?" diye klasik bir soru sormuştu.
"Borçlarımı ödemem gerekiyor ve hasta bir kardeşim var" dedi Jungkook sesi titremeye başlıyordu kardeşine karşı çok hassastı.
Taehyung önünde duran demir kalemliğe doğru uzanarak içinden aldığı tükenmez kalem ile önündeki kağıtları Jungkook'un önüne atarak, "Maddeleri okumanı öneririm" dedi.
Jungkook kafasını kağıtlardan kaldırarak, "Gerek yok bu işe ihtiyacım var" dedi.
Taehyung kendinden emin bir şekilde sandalyesine yaslanarak, "Ben başta öneriyorum sonra sende diğer çalışanlar gibi ilk günden işten atılma" diye uyardı karşısındaki adamı.
Jungkook karşındaki kağıtta yazan maddelere yalandan göz gezdirerek okuyormuş gibi yaparak altta ismi yazan yere imzasını atarak karşındaki esmere doğru uzattı kağıtları.
Taehyung'un dudağının kenarı keyifle yukarıya doğru kıvrılarak, "Yeni işin hayırlı olsun Jeon Jungkook, yarın saat 05.30 evde olmazsan ilk günden işinden olma" dedi kendinden emin bir şekilde.
Jungkook başını öne eğerek, "Peki efendim" diyerek adamı onayladı.
•
•
•
•
•
Yeni bir kurguyla merhaba!Bu bölüm biraz kısa olmuş olabilir ama diğer bölümlerde kelime sayısını arttıracağım.
Bu kitaba sık sık bölüm gelmeyebilir çünkü daha final olmayan Ficlerim var.
Neyse gidişatı umarım düzgün yazabilirim zjanzkwbakz
Bazen vermek istediğim duyguları yansıtamıyor olabilirim ve bu kitabı yazarken biraz zorlanacağım galiba siwbsjwbs. Neyse umarım sizde beğenirsiniz.
!Vote vermeyi unutmayın!🐇
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Daddy || TaeKook
Fanfic[Tamamlandı] Jungkook, Taehyung'un oğluna bakıcılık yapacaktı... |SemeTae |UkeJk •NamJin •Yoonmin [Mpreg] #kimtaehyung da 1. #namjin de 1. 25/12/2022 20/05/2023