Kapitel 3

2.9K 115 13
                                    

Niall og jeg ligger stadig i den lille 'stue', vi må have været faldet i søvn. Imens jeg ligger og tænker kommer Louis ud til os, "Hey guys vi skal ud og..." Siger han da han ser Niall og jeg ligge ved siden af hinanden. Eller egentlig ikke ved siden af hinanden. Det er en hjørnesofa, og vi ligger på hver sin side, og har hovederne sammen i hjørnet, hvis det giver mening..? "Der har i bare ikke gjort!" Siger han vredt med sammenbidte tænder. Slap af. Vi sov bare. Så går han vredt ned til de andre og begynder at råbe. Ups. "Hvad skete der?" spørger Niall som lige er vågnet. Han gnider sig i øjnene og kigger forvirret rundt. Nurh. Han er så sød, og dejlig og lækker. Men det er lidt underligt, at jeg er lun på min brors ven. Eller han er jo ikke min bror, men jeg aner ikke hvad han ellers kunne være. Fætter? Onkel? Niall hører så også at der bliver råbt i den anden ende bussen og han bliver helt forskrækket. "Hvad er der sket?" Spørger han, og jeg sender ham et 'ups..' blik. Og han kigger på mig med det samme blik. Vi skynder os ud til de andre, hvor alle sidder i sofaen, bortset fra Louis der står og er helt ude af den. "Hvad sker der?" Spørger Niall, "Niall. Jeg ville aldrig være sammen med dine søskende!" Råber Louis, "det håber jeg heller ikke.. Han er en mand.." Mumler han stille for sig selv, og jeg kommer til at grine, men jeg stopper med det samme, da jeg ser Louis' dræber blik. "Hvad sker der Louis?" Spørger Zayn søvnigt, "Niall og Nicole har et eller andet, og Nicole er min freacking søster, eller noget?! Du kan ikke være sammen med hende." Råber Louis vredt, sådan har jeg sgu ikke set ham før. Men jeg har også kun kendt ham i 2 dage. Det ender med at der kommer til at stå: 'Louis råbte af ny søster og Niall i Tour bussen, kunne høres i hele landet..' I alle aviserne. "Vi har intet sammen!" Siger Niall så, og jeg kigger på Niall på en 'tak for lort' måde. Så intet af det vi lavede i går betød noget? Altså vi har ikke noget, vi er bare venner, men han sagde det som om at vi heler ikke var venner. "Eller jo vi er venner, men ellers intet." Siger Niall så vredt, "hvorfor er du så vred?" Spørger Louis surt. "Fordi at du er sur over at jeg så en film med din søster, som er pisse sur på dig." Siger Niall så vredt og begynder at gå der ned hvor Niall og jeg sov, og jeg løber efter ham. "Næ nej Nicole, du bliver her hvor jeg kan se dig." Siger Louis vredt og tager fat i min arm, og så sender jeg ham dræber blikket. Den idiot. Han lyver om sit 'band' og så siger han at jeg ikke må være venner med hans venner. Han kan ikke bare bryde ind i mit liv og regne med at jeg ikke vil betyde noget. Den kæmpe idiot. "Du kan sidde her på sofaen. Imens Niall er dernede." Kommanderer Louis vredt, relax dude! "Lou, de faldt jo bare i søvn," siger Liam stille, "ville du have det fint, hvis jeg nu havde noget med din søster?" Spørger Louis vredt. Og det får bare Liam til at tie helt stille. Jeg kigger ud af vinduet og ser et skilt hvor der står, 'velkommen til Holland', wow er vi i Holland? Det her må være en dyr joke. Det her er ikke One Direction. One Direction findes ikke. Han lyver. Louis lyver. "Vi skal spille i Holland i aften, så du skal med derind, jeg vil faktisk have dig hvor jeg kan se dig derinde," siger Louis bestemt, hvad skal jeg sidde på scenen imens de synger? Nej vent, der er jo ingen scene. Det her er jo fake.

◊◊◊

Vi er inde på et stadion i Hollands hovedstad som jeg ikke aner hvad hedder. Drengene står oppe på scenen, og øver sig på hvad de vil gøre i aften. Og det ser underligt ud. Niall og Louis er sure. Zayn, Liam og Harry danser fjollet. Og så synger Harry. "You and i.... Nicole.. We don't wanna be like this.. We can kiss to the end, and we can be together.. You and I... Ohhh you and I!" Jeg begynde at grine. Jeg sidder nede på gulvet, der hvor alle de skrigene piger kommer til at stå om 3 timer. Hvis der altså kommer nogle. Det her er fake. Det ved jeg. "Kom så drenge. I skal ind og gøre jer klar," råber en dame der kommer løbene ud på scenen, og så løber drengene om bagved og jeg løber efter dem. Først skulle jeg op på scenen, og det var svært, da jeg først skulle hoppe over et hegn og så skulle jeg hoppe op på en høj scene, og så finde drengene, god det er svært at være mig. Endelig finder jeg dem, men det var egentlig heler ikke særlig svært, da jeg finder en dør hvor der står, '1D makeup rum' på. Jeg går der ind og ser drengene der sidder på hver sin stol og får makeup på. Jeg begynder at stor grine da jeg ser Niall få puder på, og da Louis for lidt concealer på, omg! Hahahahahaha! "Bare stop Nicole, du griner, men du siger ikke en fucking skid. Og så flirter du med mine venner? Jeg skulle aldrig have haft hentet dig på det sygo hospital" Siger Louis vredt, idiot! Jeg fælder en tåre, og er ved at fælde en til, men så tænker jeg: 'jeg er fucking stærk! Louis kan ikke ødelægge mig!'. "Louis... Hun er din søster.." siger Harry stille, og så sender Louis ham et dræber blik, og jeg sender Louis et dræber blik, den kæmpe idiot! Men så knækker jeg sammen og løber med 1000 tårer randene ned af kinderne, ud af rummet.

What.. (1D)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora