*Nicoles synsvinkel*
"Yaaaaai!" Råber jeg glad da vi lige præcis er noget til Danmark. Jeg løber op til buschaufføren, "please kør mig til nærmeste supermarked. Please. Kom nu. Please." Beder jeg med min sødeste stemme og med mine største hunde øjne. "Supermarked her kommer vi," Siger han grinene. "Yaaai!" hviner jeg glad, klapper lykkeligt i mine hænder og løber tilbage til drengene. "Skildpadde is! Skildpadde is! Her kommer jeg! Jeg kommer og æder dig! Yaai!" Synger jeg grinene. "Skal du så også optræde i aften?" Spørger Liam glad, "det regner jeg da med." Svare jeg stille. Jeg vil gerne synge her i Danmark, min første optræden skal være her. I landet med verdens bedste is. Jeps. Bussen stopper, og det første jeg tænker på er Skildpadde is. Jeg løber ud af bussen, uden at tænke på min pung, drengenes fans, mine haters, eller mit tøj. Jeg har fandme kun en heldragt på, og så et par ballerinaer. Flot Nicole. Jeg løber ind i butikken og spurter hen til kølerdiskene, så leder jeg efter isene og der finder jeg det. "Skildpadde is!" Halv råber jeg glad. "For helvede Nicole, shh..." Tysser Zayn grinene på mig. "Ej fuck... Undskyld! Siger jeg så med store øjne. Jeg har lige råbt 'skildpadde is' i en butik i Danmark... Hvad sker der for mi? Niall, Louis, Harry og Liam kommer gående med en indkøbsvogn, og jeg putter mindst 10 skildpadde is pakker ned i indkøbsvognen, "hvor mange is skal du lige have?" Spørger Harry grinene men overrasket. "Bare rolig, vi skal købe flere imorgen!" Siger jeg så for at se om der er flere men det er der ikke... Lort... "Der er ikke plads i fryseren kvinde!" Griner Louis, "så må vi købe en til fryser!" Siger jeg og løber hen til butikkens slik. Vi går ud af butikken hvor vi købte is, slik, sodavand, kopnudler og noget vand. Vi fik også 5 flotte poser hvor der står 'Netto' på, jeg tror at butikken hedder det. Der er 2 poser med is, 2 poser med Kop nudler og så en pose med vand, slik og diverse ting. Vi tager til Tyskland igen om nogle dage og så køber vi en masse slik og sodavand for der er det billigt, og så skal vi videre rundt i verden, vi skal vidst til Asien. Weeeeee. Jeg glæder mig!
◊◊◊
Omg. Hvor er det vildt. Jeg skal synge for flere tusinder mennesker i aften. Holy makromoly. Jeg skal være One Direction forband, men hvorfor fuck gør jeg det her, jeg kan ikke lide at tale. Eller kan jeg? Jeg ved det ikke. Jeg er så forvirret. Jeg kan ikke klare det. Jeg gør mig selv klar, jeg tager et par jeans på og en flot bluse, et par højhælede sko og min ynglings hue. Jeg tager også lidt makeup på, men ikke for meget. "Kom nu Nicky! Vi har travlt!" Halv råber en stresset Louis. Relax bro! Ahahaha, bro... Nej, bare nej! Jeg skal ikke kalde Louis for bro. Nej.
أنت تقرأ
What.. (1D)
أدب الهواة!!! Jeg er i gang med at rette for stavefejl osv, men jeg kan desværre ikke rette på handlingen;// Jeg skrev denne historie i slutningen af 6. og i starten af 7., så altså... det er ikke det bedste HAHA!!! Jeg hedder Nicole, jeg har været hjemme løs...