5sos

1.4K 85 8
                                    

5sos drengene er endelig kommet, og vi sidder alle sammen i bussen og leger s,p eller k..

"S,p eller k Nicole" siger Ashton..
"P" svarer jeg.. "Hvor mange procent kan du lide Harry?" Griner han stille..

FUCK!

HARRY!

PROCENT!

HARRY!

"Øhm..." "Ja som ven da!" Griner Ashton så.. Jeg åbner lettet ud!
Gud hvor er jeg glad for at det bare var som ven! Jeg kunne virkelig såre ham!

"100%" udbryder jeg!
"S,p eller k.. Louis!" Siger jeg så..
"K!"
"Du skal.."

~*~*~*~*~*~*

"5sos drenge!" Råber Paul..
"Ja!" Råber de så i munden på hindanen..
"Kan i opvarme den næste uge nu hvor i er her?" Spørger han..
"Øhm.. Ja.." Svare Ashton lidt usikkert..
"Fedt" siger Paul så og laver 'thumps up' til dem..

"Hyggeligt.." Smiler jeg så til dem..
"Tja.." Svarer Calum..
"Hvorfor tja?" Spørger jeg undrende..
"Sidst vi var opvarmning her, var alle ligeglade med os.. De ignorerede os og snakkede bare med deres venner, de kiggede slet ikke op på os.." Svarer Luke..
"Jeg skal nok få dem til at kigge!" Siger jeg bestemt..
De kigger bare alle undrende på mig..

Vi sidder i sofaerne backstage og snakker lidt..
"Men Nicole føler du dig egentlig tungere nu?" Spørger Micheal undrende..
"Tja.. Det gør jeg vel.. Men det var jo lidt af gangen jeg tog på, det var jo ikke sådan at jeg sov en nat og så næste morgen så var min mave så enorm" grimer jeg så.. De griner alle sammen med..
"Men jeg er nu mest bange for at babyerne er for tunge så der går hul på min mave, og de falder ud" mumler jeg stille..
"Sådan skal du ikke tænke! Man bliver jo helt skræmt!" Siger Niall lidt chokeret..
"Undskyld..." Mumler jeg så..

"Nicole tomlinson og 5sos nu!" Siger en kvinde der kommer ind i rummet..
Vi rejser os alle op, også 1D drengene..
Jeg tager en mikrofon og går alene op på scenen..
Alle fansene begynder at skrige helt vildt!

"Halløjsa Spanien!" Råber jeg så, og igen skriger de.
"I dag for i et spiecelt band som opvarmning!
Men jeg har hørt at i sidste gang ikke kunne lide dem?" Siger jeg undrende..
De kigger tavst og undrende på hindanen..

"Hvis i også er sådan overfor dem i dag.. Så bliver jeg lidt skuffet..
For jeg elsker de 4 fyre! De er nogle af mine bedste venner!
Så please hver lige søde overfor dem! Tag godt i mod!" Råber jeg..
"5 seconds of summer!!" Råber jeg og går så ud fra scenen imens de for skreget færdigt..

{~}~{~}~{~}~{~}

"All i wanna sat is that they dont really Care about us!" Synger jeg højt og tramper i takt imens at jeg svinger mine arme som soldater der går i takt.. Og igen synger jeg:
"All i wanna say is that they dont really care about us!" Og så skynder Louis sig at sige "stoopp" inden jeg igen synger det.. Jeg laver sad-face.. "Lød det så dårligt.." Siger jeg som en lille baby..
"Nej, men det var bare irreterende" siger han så..
"Sorry bro.." Griner jeg stille..
"Its okay Nicky" griner han stille tilbage..

"Vent lidt" mumler jeg og løber ud på badeværelset her på stadionet og brækker mig direkte ned i toilettet..
Vi har lige optrådt og det gik fint nok..
De var rigtig venlige ved 5sos! Og det er jeg glad for!

Da jeg er færdig med at brække mig går jeg direkte over til snack bordet og snupper et tyggegummi..
Jeg aner ikke hvorfor der er det på et snack bord, men det er der..

"Tak for hjælpen" siger jeg ironisk med et kæmpe stort falsk smil..
De begynder alle at grine, "så lidt" griner de i kor.. De må være robotter! For ingen kan sige det så synkront!

"Robots Boiz" griner jeg, "hvad?" Spørger Calum..
"I sagde det så synkront at man skulle tro i var robotter" griner jeg stille..
"Nå nå.." Mumler Micheal stille..

"Der kommer to piger nu!" Siger Paul og efter to sekunder kommer to cirka 15 årige piger grædende ind i lokalet..
Ja det er 2 piger der har været så heldige at få backstagepas..

"Nicole!" Hviner de begge og løber alt hvad de kan over til mig, og jeg skal love dig for at jeg ikke havde mere luft tilbage i lungerne da de gav slip! "Jamen Hej med jer tøser" griner jeg stille og prøver at få styr på min vejrtrækning..

"Jeg hedder Elenor og det her er linea" siger Elenor..
"Hej, jeg hedder Nicole og det her er James og det er Tomia" siger jeg stille og peger på min mave..
"Må.. Må vi rører din mave?" Spørger Linea stille..
"Selvfølelig!" Siger jeg og trækker op i min bluse så de kan se maven, "hva er i her kun for at se Nicole?" Spørger Louis grinene.. "Nej da! Men hun er vigtigst" griner Elenor så..
"Aha tak piger! Så Louis.. Jeg er vidst bedere end dig?" Spørger jeg bed et drillene blik..
"Næh!" Svare han og rækker tunge som en lille 5 årig dreng..

De to piger for aet min mave og der bliver taget billeder, krammet og de får autografer..
Efter cirka 20 minutter hvor vi har snakket er deres tid endelig færdig..

"Hvad nu?" Spørger Luke så..
"Niall nu skal du hjælpe mig!" Kommandere jeg og løber ud på badeværelset og kaster mig nærmest efter toilettet!
Jeg brækker mig ned i toilettet igen.. Med det samme kan jeg mærke at en tager mit hår væk..
"Tak Niall" mumler jeg stille og brækker mig derefter igen!
"Så lidt prinsesse" mumler han..

|_|_|_|_|_|_|_|

Vi har lagt os i seng og Niall og jeg deler køje..
Han læner sig lidt over til mig og giver mig et let kys, så trækker han sig lidt tilbage og visker "jeg elsker dig smukke"
"Jeg elsker også dig Niall" visker jeg tilbage og kysser ham en gang mere..
"Hvordan skal vi få tid til at hygge når vi får babyerne?" Spørger jeg stille..
"Vi finder ud af det.. Ellers må vi få de 3 super dejlige onkler til det" griner han stille..
"Nej tak!" Kan jeg høre Louis, Liam og Harry sige.. Vi begynder at grine stille..
"Lad være med et lytte efter!" Brokker jeg mig efterfulgt af et lille grin..

//Hej girlzz og Boiz hvis der er nogle?😂 er der det?😧
Men jeg tænkte på hvis i nu skriver historier hvor mange ord skriver i så cirka?
Jeg skriver selv 500-1000 ord men for det mest 800-1000 ord..💗
Jeg er lidt nysgerrig, for jeg ved ikke om jeg skriver for lidt eller for alt meget.. 💞
I den her historie har jeg skrevet 1120 ord.. 🙊
Men vi ses i min næste historie Hej Hej💗

What.. (1D)Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora