Okay.. Vi har fået pyntet drengene! Nu skal i bare høre!
Harry har fået glattet sine fine lange krøller! Han har egentlig rigtig langt hår!
Han har også fået lidt makeup på..Liam har fået strit hår! Og lidt makeup..
Niall har fået sidde skilning og makeup..
Og sidst men ikke mindst har Louis fået slik hår og massere af makeup..
Trisha og begynder at grine så meget at drengene vågner af det! Ahahah..
De kigger sjovt på hindanen og begynder selv af grine...Men så går det vidst op for dem at de også selv er så bedårende!
De begynder af blive lidt sure.."Hvad har i gjort ved mine krøller?" Halv græder Harry falsk..
"Bare rolig de kommer tilbage igen.." Griner jeg så..
"Er du klar over at de tog en halv time for at glatte det! Det ville virkelig ikke blive glat!" Klager Trisha så og så begynder vi alle at grine!"Jeg vil have mine krøller igen.." Græder han så igen falsk..
|<_>| |>_<| |<_>|
Drengene, Trisha og jeg sidder igen i fælles huset i England..
Eller det er Trishas første gang..
Trisha havede haft bind for øjnene hele turen i bilen så hun ikke kunne finder herud igen hvis nu hun ville sladre til en masse fans.. For man ved aldrig med sådan en som hende..Hun er virkelig sød og sådan! Men hun er hjemløs.. Og hjemløse er... Anderledes.. Ligesom jeg..
"And i Was Like baby baby baby ohhh" skråler jeg..
"Like baby baby baby nooo" skråler Trisha..
"Baby baby baby ohh" skråler vi sammen og flader helt om på gulvet da vi har sunget færdigt!
Vi dansede og skrålede rundt i hele huset! Det var filme hårdt!"Trisha!" Råber jeg for at forsøge at overdøve musikken fra højtalerne!
"Nicole!" Råber hun så..
"Vil du med ud at bade?" Råber jeg så igen.. Hun nikker og vi løber ind og skifter til bikinier..
Så tager vi ud til poolen og laver bombe ned i vandet haha..Vi har ikke slukket musikken indefra så vi kan hære det her ude..
"Niallllllllll?" Råber jeg, han løber herud.. "Vil du ikke med i vandet?" Spørger jeg så..
"Nicole mand? Jeg troede du skulle dø da du råbte så højt! Du gjorde mig helt bange!" Svare han så helt bekymret og tager en hånd op til hjertet.. "Undskyld Niall.." Mumler jeg så stille.."Jeg kommer" siger han smilene og går ind, efter 5 minutter kommer han ud med Harry..
"Hvad med de andre?" Spørger Trisha så..
"De kommer lige om lidt" svare Harry så charmerende til hende?
Harry... Og... Trisha? Det ku' da være et ret sødt par?Efter omkring 20 minutter kommer Liam og Louis ud med 5 drinks.. Lækkert!
Vi bader alle rundt som vilde delfiner eller noget.. Haha.."Niall?" spørger jeg imens jeg svømmer over imod ham..
"Ja..." Svare han og tager mig ind i et kram og derefter kys..
"Hvornår vil du offentlig gøre os?" Spørger jeg så med armene rundt om hans nakke og smiler..
"Altså Louis han er ved at være okay med os to.." Siger jeg så.."Hvornår synes du?" Spørger han så og kysser mig på panden..
"Næste Award show?" Spørger jeg så..
"Gud!" Halv råber han så og skynder sig op af vandet..
"Drenge! 'kids choice awards' er i dag!" Råber han forvirret og løber alt hvad han kan ind og vi andre skynder os efter ham!Vi har fået skiftet til noget pænere tøj og er nu på vej ud til det sted hvor det nu bliver holdt..
(Jeg aner ikke hvor det er.. Vi siger bare at det er i London..)Vi kommer ud til stedet og der er like a billion mennesker!
Drengene, Trisha og jeg går sammen.. Altså jeg er faktisk også nomineret til nogle priser og så vil jeg gerne have min bedste veninde med!Vi får taget en masse billeder sammen og hver for sig..
Der kommer to søde små piger hen til mig.. Jeg mener at det er Sophia Grace og Rosie..
"Omg Rosie!" Siger den sort hårede så.. "Det er Nicole Tomlinson!" Vinder den anden så..
Jeg smiler af dem og de får et kram og vi får taget et par billeder.."Vi er så glade for at vi har mødt dig!" Siger Sophia så..
"Tusind tak! Jeg er også rigtig glad for at jeg har mødt jer! I er så søde!"
"Nå men jeg må hellere over til de andre igen.." Siger jeg så og går elegant over til de andre..
Eller faktisk ikke elegant.. Jeg vælter ind i selveste JUSTIN BIEBER! På vejen.. Upsi!Han griber mig da jeg er ved at vælte igen da jeg skal til at gå..
Og så hjælper han mig pænt op at stå.. Gentleman!"Tak Justin.." Mumler jeg så stille.. "Altid.. Nicole? Ikk?" Spørger han så og sender mig et mega charmerende smil!
"Jo!" Svare jeg hurtigt.. Måske lidt for hurtigt, men det er ligegyldigt.."Du synger godt!" Siger han så og med det samme mærker jeg nogle hænder på mine hofter..
Men det er ikke Justins.. Jeg hopper en halv meter op i luften og ser så at det bare var Niall.."Niall altså!" Halv råber jeg skræmt.. "Du skræmte mig!" Griner jeg så lavt for at alle ikke skal kigge mere underligt på mig.. Altså de kigger alle allerede på mig som om at jeg ja.. Bare glem det haha..
"Kom vi skal ind nu.." Siger Niall så og kysser mig på kinden..
Justin kigger lidt underligt på os.. Jeg smiler bare til ham og følger efter Niall som har taget fat i min hånd og er på vej væk..//okay læse orme🐛🐛
Hvad synes i om Trisha?🙈🙊🙉
Og skal der være mere med Justin Bieber? Eller 5sos? 🙈🎀💫
Andre der skal på Roskilde Festival? Bor selv i Roskilde så Selvfølelig skal jeg!😏💗
Nå men vi ses bare i næste kapitel👋🏼HUSK!! Følg den dejligste pige på 🌍 SiriNyndersen hun skriver gode bøger! Og så er hun bare dejlig!
Læs også min anden bog 'mit indviklede liv' og der kommer snart flere andre bøger så glæææd jer!💞//
YOU ARE READING
What.. (1D)
Fanfiction!!! Jeg er i gang med at rette for stavefejl osv, men jeg kan desværre ikke rette på handlingen;// Jeg skrev denne historie i slutningen af 6. og i starten af 7., så altså... det er ikke det bedste HAHA!!! Jeg hedder Nicole, jeg har været hjemme løs...