Kapitel 11

2.2K 105 12
                                    

Klokken er omkring 9 om morgen, så jeg beslutter mig for at stå op. Jeg tager et par shorts og en sød top på, og så går jeg op i den første lille 'stue' i bussen. Jeg snupper en Copnudelpakke fra skabet, og koger noget vand. Da det er færdigt, tager jeg det med ned til den anden lille stue og spiser det, imens jeg tjekker Twitter de andre sociale medier. Inde på twitter står der alt muligt som:

Kendallkoleen123: Hvad er det der sker imellem drengene? #1D #erdettenicolesskyld

Krisser12denmark: Koncerten var fed! Men Nicole ødelagde det! #hunkanikkesynge

De er ret lede, men jeg er faktisk også forvirret. Hvad sker der lige for drengene? Jeg går hen til Nialls kabine og trækker lidt af forhænget fra. "Niall?" Visker jeg, "m-hm?" Mumler han, og vender sig om, så jeg kan se hans ansigt. "Hvad sker der for jer drenge?" Visker jeg så. Han gnider øjnene og for gabt et par gange inden han for svaret mig. "Jeg aner det ikke, Liam og jeg er helt forvirrede. Der skete et eller andet ude på scenen, og så var de alle sure på hinanden." Mærkeligt... Hvad kunne der have været sket ude på scenen? Måske var der nogle piger der havde taget et banner med hvor der stod 'fuck jer!', eller 'Zayn, Harry og Louis STOP MED AT VÆRE VENNER! I er dårlige for hinanden!' Eller sådan noget. "M-hm.." Mumler jeg så og lukker hans gardin, og går tilbage til mine nudler. Jeg tjekker Twitter igen, og nu er der mange flere tweets.

Louis12lover: Zayn! Hvad er der sker?!

Kittiekat99: Neeeej. Det her må bare ikke ske!! #zaynpleasebliv

Ahvad?! Har Zayn tænkt sig at hoppe fra? Jeg løber hen til Nialls kabine og flår 'gardinet' op. "Niall!" Mumler jeg lidt højt, og rusker i ham. "Kom lige nu," siger jeg, tager fat i hans arm, og hiver ham ud af kabinen. "Av!!" Klager han og tager sin hånden til ryggen, "det gjorde ondt!" Siger han så vredt. Jeg slæber ham ned til den lille 'stue', han er lidt tung, men han skal fandme få det at vide, jeg lige fandt ud af. "Bliv her, så henter jeg Liam," siger jeg så, og lægger ham på gulvet. Så løber jeg hen til Liams kabine, og tager hans 'gardin' lidt væk så jeg kan se hans ansigt. "Liam," visker jeg, "jeg skal fortælle dig noget vigtig," Siger jeg så, og han åbner øjnene med et sæt. "Kommer nu," siger han så og hopper ud af kabinen. Han er da godt nok samarbejdsvillig, eller hvad man nu kan kalde det. Vi går ned til Niall, som har sat sig op i sofaen. Så viser jeg dem de der tweets, og de bliver helt chokerede. "Nej!" Siger Niall med tåre i øjnene. Jeg får også tårer i øjnene og det samme gør Liam. "Jeg er så ked af det.." Siger jeg stille. De andre drenge er ved at stå op nu, men Niall, Liam og jeg sidder stadig i den lille stue helt græde færdige. Da kommer Louis ned til os. "Hva' sker der her?" spørger han lidt trist. "Hvorfor har i ikke fortalt det?" spørger Liam halvt vredt, halvt skuffet. Louis kigger med sit 'undskyld' blik, og står bare der helt stille. Jeg rejser mig, og går skuffet forbi ham ned til den anden stue. Jeg fælder flere tårer og snøfter et par gange. Nede i den anden stue sidder Harry og Zayn i vær sin ende af sofaen. "Nicole..." Siger Zayn så, og de kigger begge på mig. "Zayn, Stop.." mumler jeg vredt. Jeg går hen til min kuffert, tager noget ordenligt tøj på, går hen til Louis og spørger: "kan jeg låne penge til at shoppe med?" Han sidder med Liam og Niall, de kigger alle tre ud af det samme vindue helt fortabt."Ja... Du bruger bare løs," svare han så, og rækker mig sit dankort. "Jeg sender en SMS med min kode." Jeg går ud af bussen og begynder at gå. Jeg har ledt efter Københavns gågade i lang tid nu, men jeg kan virkelig ikke finde den. Jeg har hørt at der er gode butikker. Jeg har mødt et par fans af drengene, og de fik taget billeder og sådan. Jeg går hen til en tilfældig flot dreng, "undskyld.. Ved du hvor gågaden er?" spørger jeg nervøst, og fører en tot af mit hår om bag mit øre. "Øhm.. Ja Strøget, jeg kan følge dig derned, jeg skal alligevel den vej," svarer han smilene, det virker også som om at han også er nervøs."Tak," siger jeg så og smiler, og så begynder vi at gå.

What.. (1D)حيث تعيش القصص. اكتشف الآن