Selina

1.1K 64 2
                                    

*Nicoles synsvinkel*

I går var den klammeste og hyggeligste dag længe!

Klam for.. I ved.. Joe..

Hyggelig fordi at drengene og jeg var oppe hele natten og snakkede løs om en masse ting!

Nu er klokken vidst 3 om eftermiddagen og vi er alle sammen lige vågnet..

Vi sidder i sofaerne i Ashtons stue og ser nyheder..

"Ham der Joe.." Siger Calum nervøst..
"Ja?" Spørger jeg, "er det ikke ham?" Spørger han og peger på tv'et..

Whut?! Der er en nyheds udsendelse om ham?!
"Sku op!" Nærmest råber jeg og Luke skruer op..

"Denne unge mand ved navn Joe Fingles..
Cirka 26 år, brunt hår, brune øjne og virker 1.85 høj.
Han blev sidst set i Ashton Iwrins baghave i sort hættetrøje, blå cowboy bukser og sorte vans.
Hvis i ser ham så ring venligst til politiet!"

Og så går de videre til nyt emne..

"Hvem filen har anmeldt det?!" Mumler jeg stille undrende..
"Godt spørgsmål" mumler Michael også undrende..

* ring ring*

Fedt.. Min telefon ringer.. Hvis det er Joe så skriger jeg!

Ukendt: "Hej taler jeg med Nicole Tomlinson Horan?"

Nicole: "ja?? Hvem er det??"

Selina: "det er Selina fra 'New news'"

Nicole: "jamen Hej??"

Selina: "vi tænkte på om ikke vi kunne kommer over hos dig i dag og spørger dig om noget med Joe?"

Nicole: "øhm.. Jeg er i Australien hos en ven?"

Selina: "ja.. Ashton Irwin ikke? Vi kan bare tage derover så.. Klokken 4?"

Nicole: "ja-"

Selina: "-okay så siger vi det, vi ses!"

Hun lægger på.. Jeg sagde jo ikke engang ja?! Hvad sker der lige?!

"Drenge.. En kvinde ved navn Selina bar lige ringet? Hun kommer om en time?! Jeg sagde ikke engang ja?! Men hun kommer og skal spørge mig om ting om Joe?!"

"Okay" siger de som om at det er helt normalt?
Men det er det vel også? De bliver vel interviewet tit?
Nogle gange bliver Louis også bare ligepludseligt ringet op og så skal han til interview.. Det er da lidt det samme som det jeg lige har oplevet..

Jeg går hen til min kuffert, finder et par sorte shorts en hvid t-shirt hvor der står ':-)'
Så går jeg ud på badeværelset og skifter til det, børster mine tænder og reer mit hår..
Tager lidt makeup på og da jeg er tilbage i stuen står en kvinde og en mand med et kæmpe stort kamera!

"Hej Nicole, det bliver sendt live så sig noget passene!
Vi går på om 5 minutter!" Siger damen, som jeg er ret sikker på er Selina..

"Okay.." Mumler jeg stille, "stil dig over ved kameraet vi går på om ti" siger kamera manden så..
"Du sagde 5 minutter!" Siger jeg så igen.. Hun trækker på skuldrene, "jeg mente ti sekunder ups!"
Jeg kan allerede ikke lide hende!

"7,6,5" siger kamera manden og jeg skynder mig uden for foran poolen hvor jeg åbenbart skal interviewes..
"3,2,1" og så begynder vi.. Det er mit første direkte 'interview' det er jo ikke et interview, men hvad skal jeg ellers kalde det?!

Jeg skriver det på en anderledes måde end hvordan en normal samtale ville være..

Selina: "Hej og velkommen til dig Nicole, tak for at vi måtte komme"

Mig "Det var da så lidt"

Selina: "når.. Joe Fingles er vidst lidt af en stalker eller hvad siger du?"

Mig: "ja.. Han brød ind i Asthons have i går.. Han tog helt fra England til Australien bare for at se mig.."

Selina: "ja det må da være noget af en oplevelse.. Men for nogle år siden var det vidst noget med at du var ved at begå selvmord på grund af ham? Hvordan kan det være?"

Mig: "øhm.... Han havde send trusler over SMS og bedste mig om at begå selvmord ellers ville ham dræbe mine børn og Niall.."

Selina: "jamen dog! Når.. Hvordan er dit forhold så til Niall?"

Mig: "tjo.. Han slog jo op med Cara.. Eller Carla.. Fordi at hun fik os til at blive skilt.. Men det er jo ikke ligesom i film, at man bare lige finder sammen igen.."

Selina: "okay.. Men hvordan er forholdet mellem jer så?"

Mig: "vi er bare venner, med samme børn"

Vi får snakket en masse!

What.. (1D)Where stories live. Discover now