Bryllupsrejsen part 1

1.4K 76 7
                                    

Niall og jeg sidder nu i drengenes privat fly og hygger!
Vi spiser jordbærs med chokolade overtræk og mums det smager godt!

Vi sidder nu og ser en film, jeg tror vist at det er... Ej jeg har seriøst ingen andelse om viljen film det er haha!
Jeg har ikke fuldt med i den overhovedet og jeg tror vi er noget til slutningen..
Jeg har bare siddet og tænkt på den skønne aften det har været!

Vi tog først af sted ved 4 tiden om morgenen.. Og de andre fester stadig, det var ihvertfald hvad Sophia skrev..
Niall havde lavet en sang til mig og der blev holdt taler, spist, grinet og danset!
Det var mere end jeg nogen sinde kunne ønske mig!

Nu er vi så på vej til der hvor Niall ikke vil fortælle mig..
Jeg tror måske at det er et lille hyggeligt sted..
Måske en privat ø? Ej det ville blive få kedeligt!
Der ville jo ikke være liv på øen? Og på et eller andet tidspunkt ville vi kede os hjæl!

Jeg trækker gardinet fra fra vinduet ved siden af mig og kan se en masse små øer med palmetræer og lækre strande!
Er vi der hvor jeg tror vi er? Åh ma goooood!

"Ej Niall!" Viner jeg og giver ham et svagt dask på armen..
"Velkommen til Hawaii" smiler han og giver mig et kys på kinden imens at jeg bare er fuldt optaget på at kigge på smukke Hawaii!

"Nu er der vel ingen fans der ved at vi er her vel?" Spørger jeg så..
Han ryster bestemt på hovedet, "de ved bare at vi er på bryllups rejse og det er det"
"Okay, tror du at vi kan få flere jordbær?" Spørger jeg så..
Han begynder stille at grine men så nikker han..

"Kan vi få flere jordbær?" Spørger han stuadessen der går forbi, hun nikker og efter 2 minutter kommer hun med en skål med chokolade overtræk til, der er også ekstra varmt chokolade som jeg dupper mine jordbær i igen..
Det smager så godt! Faktisk så har vi også sådan en dåse flødeskum som jeg også bruger, jeg putter lidt fløde skum på mit jordbær til sidst og det smager så godt at i ikke kan forstille jer det!

"Niall og Nicole Horan nu må i meget gerne tage jeres seler på få vi skal til at lande" lyder det fra højtalerne og vi gør som der bliver sagt..
Det er jo faktisk kun os to der er her, udover stuadesserne og dem der flyver flyet..

{~.~}{~.~}{~.~}

*2 dage efter*

Det her er nok det bedste sted jeg har været længe!
Det her er jo paradis! Hawaii er skønt og varmt..
Niall og jeg ligger på en kæmpe blød luftpude midt ude på vandet..
Som så er havet, vi ligger i vores badetøj og hygger!

Der er hegn for så vi ikke flyder helt til England igen!
Og så holder hegnet også fiskene inde, ja der er en masse fisk i vandet, der er tun og en masse andre!
Vi er på et Beach ressort, et meget lille et, men det er perfekt!
Det er meget luksus og her er ikke så mange mennesker..

Der er nogle huller i luftpuden hvor vi kan putte vores drikke og mad..
Vi drikker begge is te og spiser jordbær med chokolade overtræk 10hi!

*ring ring*

Min telefon ringer... Fedt.. Nej!
Jeg tager den og en lille sød stemme kommer frem..
Det er Tomia.. Selvfølelig har Tomia ikke en telefon, hun låner sikkert Lous..

Tomia: "Hej Moar"

Nicole: "Hej skatter! Hvordan går det?"

Tomia: "godt! Dig?"

Nicole: "det går også godt, vil du tale med far søde?"

Tomia: "Jaaa!"

Neg giver telefonen til Niall..

"Hej baby Girl!"

"Det var godt! Pas nu godt på hindanen!"

"Hej James!"

"Okay, husk nu at plag Lou om is og mad!"

"Hej Hej!"

Det er hvad Niall siger i telefonen inden han hiver mig den og jeg taler med James..

James: "Hej Mor.."

Nicole: "Hej James! Går det godt?"

James: "Nej mor! Tomia slår!"

Nicole: "Ej! Sig det til Lou! Når jeg kommer hjem så skal jeg nok snakke med Tomia!"

James: "Okay, elsker dig!"

Nicole: "Elsker også dig søde! Må jeg tale med Lou?"

James: "Ja!"

Efter to sekunder får jeg så Lou i røret..

Lou: "Hejsa Nicole"

Nicole: "Hej Lou! Hvordan går det så?"

Lou: "Det går okay, Tomia er lidt af en hidsig prop.. Hun vil ikke i seng, og hun kan ikke lide maden"

Nicole: "Hmm... Et glas varm mælk inden senge tid vil kunne klare det! Og Prøv at lav kylling, eller tomat suppe? Det kan hun godt lide!"

Lou: "Okay, hygger i jer?"

Nicole: "Ja meget!"

Lou: "Når nu skal jeg ikke forstyrre mere, vi ses!"

Nicole: "Hej Hej!"

Og så lægger jeg på, lægger min telefon på plads i det vandsikre lille beskyttelses rum..

"Når hvad sagde Lou så?" Spørger Niall og tager et jordbær..
"Hun sagde at Tomia er lidt af en hidsigprop, hun kan ikke lide maden og vil ikke sove.." Griner jeg stille..
"En rigtig Fars pige" siger han stolt..
"Gad vide om hun også er vild med Nandos?" Spørger jeg så..
"Selvfølelig er hun det! Og også James!" Siger han bestemt.. Nå nå.. Så det er de? Hæhæ!

//hello guys!💗
Så kom det lige et lille kapitel om lidt af bryllups rejsen!😱
Bare rolig den er slet ikke slut endu🙈
Vi ses i næste kapittel!
Alle jer der læser den vil i ikke være søde at like og kommentere? Det ville gør mig så glad!😂💗//

What.. (1D)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora