God og dårlig nyhed

1.5K 76 10
                                    

Der er nu gået 4 måneder siden at tourneen startede og ar jeg fandt ud af at jeg er gravid..
Så nu er jeg i 7 månede.. Min mave er blevet enorm! Virkelig!
Jeg har brug for tøj til gravide! Og sådan noget tøj ser dumt ud!
Det meste af det er joggingtøj.. Og det kan jeg ikke bruge når jeg skal på scenen..
Så jeg for det spiecelt syet..

Vi er noget til Norge, så skal vi til Sverige, så Danmark! Som jo har verdens bedste is!
Så skal vi videre til Rusland og en masse andre lande..

Vi har lydprøve nu, drengene fiser rundt, men det kan jeg desværre ikke længere..
Jeg er blevet så tyk at jeg ikke engang kan sætte mig på jorden og så skulle komme op igen, uden fyrre mænds hjælp altså! Og jeg er ikke engang i niende månede endu?!
Jeg kan slet ikke forstille mig det?!

"Nicole.. Din solo!" Råber Harry så fra den anden ende af scenen..
"Når ja!" Råber jeg tilbage og synger ind i mikrofonen..

Da sangen er slut sætter jeg mig på den gule dims der er i midten af den lange scene..
Og så synger vi videre..

"Nicole... Vores lille baby.. Hun.. Eller han.. Vil være vores ba-by.. Og jeg.. Elsker dig!" Synger Niall så..
Selvom at hans rytme slet ikke passer til melodien.. Haha!

Jeg kan ikke lade være med at smile af ham.. Han smiler tilbage, mens de andre drenge bare griner..
Nu er det så min tur til at synge..

"Niall James Horan! Jeg eeeeeeelsker også dig! Barnet... Er en piiigggeeee.. Det fortalt lægen ihvertfald i dag!"
Synger jeg så heller ikke til melodien..

Han kigger mega glad på mig! "Er det?" Spørger alle drengene i kor..
Jeg nikker stille og de løber alle sammen hen til mig for at kramme mig..

"Niall.. Jeg synes hun skal hedde Tomia.." Siger jeg så og kigger over på ham..
Han smiler tilbage "der synes jeg også" sige han og så kigger jeg iver på Louis som smiler helt vildt stort!

"Tak Nicky" siger han så.. Jeg krammer ham og visker "så lidt Louis, hun for den bedste onkel nogen sinde!"
Jeg trækker mig ud af krammer og vi får sunget videre..

||||||||||||||||||||||||||||||

*Nialls synsvinkel*

Vi har nu været i Norge og Sverige og nu holder vi på en parkerings plads foran Københavns stadion, eller hvad det hedder.. Nicole og Louis er ude og lede efter skildpadde is.. Selvfølgelig haha!

Jeg har smagt det et par gange, og jeg må indrømme at det smagte viiildt godt!

Vi andre drenge sidder i bussen og chiller..

"Når Niall.. Vil du så gøre det i aften på scenen?" Spørger liam spændt og hopper ned i sofaen ved siden af mig..
Jeg nikker stille.. "Det hele skal være perfekt!" Siger jeg og smiler til ham..
"Har du snakket med directionerne?" Spørger jeg Louis.. "Jep" svar han og nikker forsigtigt..

"Er du egentlig okay med det Louis?" Spørger stille..
"Ja! Jeg kunne ikke have ønsket en anden til min nicky!" Svare han hurtigt..
"Tak mand!" Siger jeg så og rejser mig op og giver ham et kram..

"Det betyder meget!" Siger jeg og trækker mig ud af krammet. Han smiler et skævt smil..

//Hej Peoples!😝
Jeg kommer med en god og dårlig nyhed!
I dag rejser min familie og jeg til Filippinerne yaiii👌🏼💗🌴
Men det betyder så at jeg muligvis ikke kan lægge nogle kapitler ud de næste 2-3 uger desværre..😢🌴
Jeg er rigtig ked af det! Men jeg håber at jeg kan skriver videre dernede og så måske finde wifi..
Men ellers så hav en dejlig sommerferie! Vi ses💘👋🏼//

What.. (1D)Onde histórias criam vida. Descubra agora