What..?

2.1K 85 2
                                    

"Louis og jeg rejser til næste år.." Svare jeg så stille..
"Ahvad Nicole?!" Råber Harry så og Niall kigger næsten grædende på mig..
"Undskyld.. Drenge.. Virkelig!" Siger jeg så..

"Jeg skal på tourné og så kan jeg ikke også være her.." Siger jeg så og prøver at holde mit grin inde..
"What tøs!" Råber Harry glad... "Hvor vildt!" Siger Liam så..
Men Niall kigger bare trist ned på sit stykke pizza..
Jeg tror at jeg gjorde ham lidt ked af det...

*Nialls synsvinkel*

Jeg er rigtig glad på Nicoles vegne...
Men jeg elsker hende! Jeg vil ikke have at hun skal forlade mig..
"Tak for mad" mumler jeg og rejser mig og går ind på mit værelse..
Jeg kan mærke deres undrende blikke bore sig ind i min ryk..

*Nicoles synsvinkel*

Jeg rejser mig og følger efter Niall som ender nede på sit værelse og smækker døren..
Jeg kan høre et ordenligt bump da han lander i sengen..
Jeg åbner stille døren og spørger.. "Må jeg komme ind.." Jeg høre intet svar.. Så jeg går bare ind..
Jeg lægger mig i sengen ved siden af ham og visker.. "Undskyld.. Niall.."
Han ligger på maven med hovedet nede i puden, så kigger han op på mig og jeg kan se at han græder..
"Årh.. niall" siger jeg så og giver ham et ordenligt kram..
Så giver jeg ham et kys på kinden og så ligger jeg bare og kigger på hans ansigt..
Han er en mega flot fyr! Og rigtig sød!

Jeg er ked af at jeg skal på min egen tourne og at jeg så være væk fra ham..
Men det er jo heler ikke offentlig gjort endu.. Og jeg har faktisk ikke takket ja endu..

Niall er faldet i søvn og jeg ligger stadig ved siden af ham i hans seng..
Louis har været kommet ind og sagt at de er taget i byen.. Så.. Og klokken er omkring de 2 om natten, og jeg regner ikke rigtig med at de kommer hjem lige foreløbig så...

Jeg ligger og nusser Nialls hår.. Det er ret sejt at det er hans naturlige brune hår i hovedbunden og så går det ud til at være det blonde hår som vi kender..

{]{]{]{]{]{]{]{]{]{]{]{]{]{]{]{]{]{]{]{]

*Nicoles synsvinkel*

Jeg vågner ved at der bliver lidt for varmt her i rummet..
Det første mit syn møder er Niall der ligger og stiger på mig med et lille smil..
Jeg smiler så tilbage og så ligger jeg egentlig bare og kigger på hans perfekte smil og øjne!
"Jeg tænkte på om ikke du ville med til en ekstra koncert i Danmark i morgen?" Spørger han så stille..
"Hvad?" Halv råber jeg glad.. "Hvorfor?" Spørger jeg så..

"Du elskede deres is.. Og så er DE de bedste fans vi kender!
De har deres egen lille directioner familie.. Og det er altid så hyggeligt der..
De støtter os hver gang! Vi elsker dem!" Siger han så.. Jeg begynder at grine lavt..
"Hvor?" Spørger jeg så.. "I Roskilde.. Der hvor de har det der Roskilde festival" siger han så..
"Der er der jo plads til mange mennesker!" Siger jeg så!

"Ja... Og vi har faktisk lavet en regel om at det kun er dem der bor i Danmark der må komme med..
Da det ikke er færre over for danskerne hvis der er mange flere svenskere eller tyskere..
Det lyder ret ondt.. Men jeg har lagt mærke til at de er meget venlige overfor hindanen og skubber slet ikke.."

~~~~~~~~~

Klokken er omkring 16 om eftermiddagen og vi sider i privat flyet på vej til Danmark igen..
Jeg tjekker Twitter og der er en masse tweets om drengene foreksempel:

Louisgirl65789: omg! Nicole du kan synge Zayns vers i morgen! Det ku' være så sejt!! #lovenickytomlinson

Dkdirectioners: Nicole! Du skal da synge med drengene imorgen! #lovenickytomlinson

"Ahaha Niall se!" Siger jeg og viser ham beskederne på min telefon, han sidder lige ved siden af mig..
Han begynder at læse og så siger han.. "Ej ja Nicky! Det skal du da!" Siger han så og smiler stort..
"Ej Niall" griner jeg..

"Hazza! Payne! Tommo!" Råber Niall, "synes i ikke også at 'little sis tommo' her skal synge Zayns vers i morgen?! Det kunne være mega fedt! Så kunne hun jo også rigtigt mærke følelsen af at være meget kendt?" Spørger Niall så og smiler et kæmpe smil til drengene og der svare allesammen "jo!"

Damn it.. "Mener i det virkelig?" Spørger jeg så halvt grinene..
"Ja da! Det vil være helt specielt for dem! Der er jo ikke andre der har opleve dig synge med os.. Hele koncerten før?" Siger Harry så.. "Okay.." Mumler jeg stille og sætter mig ordenligt i sædet igen..
Jeg kan ikke Zayns stykker..
Jeg rejser mig fra sædet og sætter mig op på Nialls skød..

"Lær mig sangene.." Siger jeg så komanderene.. "Man skulle tro at du kunne sangene nu hvor du har været med så mange gange.." "Det kan jeg også.. Jeg aner bare ikke hvornår jeg skal synge.." Svare jeg så grinene..

Så begynder han at lære mig dem og de andre drenge synger med..
Først synger Louis sit hvers, så Niall, så kommer der et omkvæd, så synger jeg, osv..

..............

Vi er landet i Roskilde og sover på et eller andet lille hotel i Roskilde som hedder Scandinavia eller sådan noget..
Ikke det helt store.. Det er omkring 1 km væk fra pladsen.. Så det skal nok blive fedt..

Klokken er 9:30 og vi er ved at gøre os klar, min stylist er på ferie så det bliver drengenes stylist Lou der hjælper mig med tøj, makeup og hår i dag..

Først bliver drengene ordnet og så før jeg krøllet mit hår let.. Altså sådan lette krøller..
Så får jeg en neutral makeup på, så tager jeg et par sorte jeans på, en croptop og en lang kardigan der går mig til knæene ca.. Jeg tager mine sorte converse på og så køre vi ud mod koncert stedet..

Jeg kan se scenen.. Det ligner den samme som de har brugt de sidste 100 gange nu..
Men den er egentlig ret fed.. For man har mulighed for at kunne komme langt ud til publikum..
Og så kan man 'lege' på den.. Hahah..

"Jeg kan ikke huske sangene.." Mumler jeg så.. "Eller nej jeg kan ikke huske rækkefølgen.."
Jeg er sååååå nervøs nu! Jeg har fået at vide at der kommer omkring 50.000!!! Og det er jo syyyygt mange!
"Bare rolig Denice.. Nej Nicole,." Mumler Niall så og så begynder de andre drenge at grine..
"Nicky og Nialler er vidst nervøse" griner Harry.. "Ha-ha" siger jeg så og begynder at række tunge ad ham..

What.. (1D)Where stories live. Discover now