I dag er det søndag, så i dag skal jeg til Australien da det jo tager lidt tid at flyve helt derned!
Jeg sidder faktisk allerede i lufthavnen nu, og skal til at borde om lidt da min telefon bipper..
En SMS.. Og gæt hvem den er fra.. Joe.. Han har ikke skrevet til mig overhovedet siden sidst.. No shit..
Men nu.. Lige præcis nu skal han skrive igen.. Urg....!Til Nicole
Fra JoeVi ses i Australien smukke;-* <3
Ad! Ad! Aaaaaad! Fy for helgulan han er klam!
Måske skulle jeg ikke have haft skræmt de sikkerhedsvagter væk alligevel..
Hvis han tager helt til Australien bare for at kunne se og irretere mig så ved jeg ikke hvad jeg skal gøre!
Jeg flytter ind i et fuldt ud sikkert Joe hus, så han ikke kan komme ind! Og så får jeg 2 milliarder af livvagter til at står rundt om over og neden under huset![~][~][~]
Jeg er steget ud af flyet, og nej ikke et privat fly..
Jeg gider ikke længere at bruge penge på sådan noget onsvagt..
Det er alligevel også hyggeligere at sidde sammen med andre i stedet for alene..Jeg for hentet min kuffert og så går jeg ud i velkomst hallen hvor jeg ser Ashton stå!
Jeg løber over til ham, smider min kuffert og giver ham et kæmpe stort kram!"Jeg har virkelig savnet dig Ashton" mumler jeg,
"Illigemåde Nicole"[_][_][_]
Vi er nu noget hjem til Ashtons kæmpe store og mega fede hus!
Vi ligger og soler os ude i hans have, eller jeg gør..
Han bader i sin pool.. Jeg har ikke lyst til at bade lige nu..
Der er så koldt i England! Og det er helt vildt dejligt at komme til et varmt land igen!"Hey Nicky tøs?" Råber Ashton, "hey Ashley tøs?" Råber jeg tilbage.
"Drengene kommer om lidt, håber at det er okay?"
"Selvfølelig er det det!" Råber jeg igen."Kommer du ikke i?" Spørger han så..
"Okay så.." Svarer jeg tøvene, jeg rejser mig fra stolen og løber over til poolen og laver bombe lige ned i vandet så det sprøjter over det hele! Eller det var i hvertfald det Ashton sagde haha..Efter noget tid hvor vi har svømmet kan man høre høje mandige stemmer inde fra huset af, de kommer uden for og der står de.. Calum, Luke og Michael!
"Drenge!" Hviner jeg, "Nicky!" Efterligner de som sådan nogle tøsede piger haha!
"Hvordan går det?" Spørger Calum, "okay.." Smiler jeg, "hvad med jer?"
De mumler ting som "fint nok" og "okay"
Jeg nikker.."Der stod en fyr uden for porten som ledte efter dig Nicole" siger Michael.. ja han har et kæmpe stort og højt mur hegn..
Det har de fleste kendte vidst.."Hvem?" Spørger jeg forvirret men da jeg tænker mig lidt om så er det tydeligt..
"Joe?" Siger Luke undrende..Jeg begynder at skrige! Jeg kan se Joe?! Han er oppe på toppen af muren..
Og hopper ned.. Jeg skriger så højt at drengene helt holde sig for ørene..
Jeg skynder mig op fra poolen og gemmer mig bagved drengene.."Hej smukke" siger Joe og stiller sig på den anden side af poolen end den vi er på..
"Skrid med dig!" Jeg fælder en tårer..
"Smukke søde Nicole.. Jeg elsker dig stadig.. Jeg kommer igen.. Når du mindst venter det.." Og så løber han til age hvor han kom fra.."Det var klamt!" Mumler Ashton chokeret..
Vi andre nikker chokeret og jeg begynder at fælde flere tårer, Luke ser det og tager mig ind i et kram..Det er jo ligesom at være med i en rigtig klam gyserfilm!
Det her var ingen ting i forhold til hvad han kan finde på, det ved jeg..
Der var en grund til at vi kaldte han Klamme Joe i skolen..(-)(-)(-)
*Louis synsvinkel*
Nicole tog afsted i går og i dag er det mandag..
Jeg skal passe Tomia og James.. James er nem nok at passe, for han er lidt lige som mig..
Men Tomia.. Hun er jo 'lænket' fast til sengen..Jeg elsker min niece og nevø, men jeg kan ikke finde ud af at passe børn?!
Jeg er Louis Tomlinson forsøren.. Ikke babysitter..
Måske skal det være mit ekstra job? Nej.. Jeg vil ikke ende med at skifte bleer på en masse grædende babyer..Jeg går for 2000 gang op på Tomias værelse for at checke til hende..
Jeg går ind, sætter mig i hendes seng og begynder at tale med hende.."Hvad så?" Spørger jeg.
"Ikk så meget.. Jeg er bare rigtig sur på Nick, Mick og Chris.." Mumler hun efterfulgt af et gab.
"Skal jeg tager over på din skole i morgen og snakke med dem?"
"Ja tak" mumler hun stille.. "Vil du have noget?" "Nej tak"
Jeg går ud igen og så kommer James hjem fra skole.."Var det en god dag i skole m8?" Han har heller ikke været i skole siden Tomia røg på hospitalet..
"Nej!" Råber han så.. Og så begynder han pludseligt at græde?
"Hvad er der sket James?" Han skynder sig hen til mig og giver mig et kram imens at jeg kan høre hans små hulk..
"Nick, Mick og Chris.. De taler grimt om Tomia, jeg har sådan lyst til at gøre noget ved det.. Men jeg er alt for bange.." "Mester.. Du skal ikke lade dem skræmme dig.. Du er mesteren.. Hvis dem det"// jeg kan ikke lide JOE!😕
Jeg hader at skrive hans navn.. Han er alt for klam!😲😷
Hvad synes i?💗
I morgen skal vi have en lille kattekilling.. Så i den næste uge kan det hdg være at der ikke kommer ligeså mange kapitler ud som der har haft kommet i denne her uge..
Men selvfølelig kommer der nogle ud!😁💗
Vi ses! Husk at stemme og kommentere😝💗//
VOCÊ ESTÁ LENDO
What.. (1D)
Fanfic!!! Jeg er i gang med at rette for stavefejl osv, men jeg kan desværre ikke rette på handlingen;// Jeg skrev denne historie i slutningen af 6. og i starten af 7., så altså... det er ikke det bedste HAHA!!! Jeg hedder Nicole, jeg har været hjemme løs...