Drillepind!

1.1K 67 2
                                    

Vi kommer ind på Gregs værelse..
Hans øjne er åbne og han ser ret forvirret ud.. Ligesom alle os andre!
"Hvordan?" Mumler Denise helt forbavset..
"Vi gav ham stød og det vågnede han af, han skal være her i et par dage..
Og.. Det kan godt være at han har glemt en del..
Han er ikke dement! Men han har muligvis glemt meget.." Siger en venlig lidt gammel dame.. Som sjovt nok er læge..

"Hej Greg" visker Denise der kommer hen mod hans seng..
"Denise" visker han og fælder en tårer..
"Du husker mig!" Visker hun overrasket og fælder selv en tårer.
"Jeg husker alt om dig! Brylluppet, Theo, den dag vi mødtes ALT!" Åhh nu fælder jeg selv en tårer!

"Hvad med mig?" Spørger Niall så..
Greg kigger undrende på ham..
"Og du er?" Spørger han så stille.. FUCK! Det her vil sårer Niall totalt!
"Min sødeste og dummeste lillebror" siger han så og da lyser det op i Nialls øjne!,
Årh hvor godt! Gradvise om han kan huske mig?

"Hvad så med mig?" Spørger jeg så stille..
"Øhm...." Siger han sådan på en helt akavet måde..
"Nicole...?" Spørger jeg, han sender mig bare et helt vildt undrende ansigt..
"Når... Okay" og så fortæller jeg lidt om hvem jeg er.. Men han fatter sikkert stadig narda..
"Okay jeg er Nialls kone og vi har 2 børn, Tomia og James" jeg giver op nu!
Jeg gider ikke at forklare ham mere!

Han nikker forstående men jeg ved at han ikke husker mig..
Jeg er bare den ligegyldige Nicole Tomlinson Horan.. Tsss Selvfølelig..

Men ligepludselig falder Greg ud i et kæmpe grineflip!
"Selvfølelig kan jeg huske dig Nicole" griner han så..
"Det var altså ikke sjovt!" Vrisser jeg så..
"Undskyld Nicole.." Siger han så dybt alvorligt.. "Det er okay"
Hmmm.. Hvem havde troet at Greg kunne gøre sådan?
Vent lidt måske havde endringen ikke været at glemme men en endring i hans personlighed.. Altså mentalt?

"Øhmm Niall kan vi lige tale?" Spørger jeg stille, han kigger undrende, men følger bare med ud på gangen..
Han lukker stille døren og jeg spørger..
"Han har ikke glemt en dytpind! Hans personlighed har ændret sig!" Visker jeg så..
"Hør, det er min bror.. Tror du ik-" jeg afbryder ham og siger..
"Du kender ham for godt.. Du elsker ham for meget til at kunne tro på at sygdommen ændrede ham.."
Jeg kigger ham dybt ind i øjnene og jeg kan se lidt tristhed derinde..

"Men.. Hvordan ændret?" Mumler han stille..
"Han er en spasmager.. En drillepind i børne sprog hvis det hjælper?" Jeg griner lidt over det.. Og niall griner vidst med.. "Bare ikke at han er sådan 24/7" mumler jeg så stille en andelse mere alvorligt denne gang!

|~|~|~|~|~|

"Greg det er ikke sjovt!" Vrisser jeg for 117 gang i dag!
Han har lavet spas med mig hele dagen lang! Ikke med nogle af de andre.. Næh nej!
Hokus pokus mig i fokus! Det kan jeg sq ikk lig'!

"Jamen du skulle have set dig på din bryllups aften!
Snøft snøft.. Tud.. Sige 'åhh jeg elsker dig Niall' kys kys og så det hele om igen!" Han skrald griner!
Uff hvor er han træls! Han ter sig jo som en irriterende 10 årig!
"Stop så Gregs du ter dig som en lille baby!" Råber jeg alvorligt..
"Ja okay.. Jeg stopper nu" mumler han så.. Jeg ved ikke helt om jeg skal stole på det?!

"Hvor er Theo?" Spørger han så i en mere seriøs tone end da han drillede mig!
"Han er i børnehave" svare Denise roligt, Greg nikker..
"Vi bør nok gå nu, i skal også have lidt privat tid" siger Niall så, jeg nikker og vi går..

Vi er kommet ud fra hospitalet og overraskende nok er der ikke ligeså mange fans og tv værter mere..
Som om at det Niall sagde virkede; "hold så kæft"
Der er stadig nogle men det er ikke nok til at kunne gøre Niall sur med mindre at de sagde et eller andet virkelig dumt! Altså virkelig!

"Omg Det er Niall og Nicole Horan!" Er der en der skriger!
"Er Greg okay?" Er der en anden der råber..
"Vi elsker jer!" Er der så en hel gruppe skrigene piger der råber..
"Vi elsker også jer piger, greg er okay og tag nu hjem.. I har ikke fortjent at være her ude 24/7" siger Niall venligt og vi løber begge over til Taxien Niall ringet til før..

// heya for endu et kapitel😂
Hvad synes i? Gregs personlighed.. WTF?!
Hvad troede i egentlig at der ville ske i kapitlet? Og hvad tror i der videre sker?
Ja undskyld.. Men jeg elsker at læse jeres kommentarer! Lige meget hvad det er! Bortset fra hate selvfølgelig.. Når men vi ses i næste kapitel bye💗😂//

What.. (1D)Where stories live. Discover now