"And we Dance all Night to the Best song ever!" Halv råber jeg og danser skørt rundt på værelset..
"Pas på babyen!" Råber Liam og Louis bekymret i munden på hindanen..
De to har virkelig været beskyttende over for mig! Selvfølelig har Niall også været det!
Men Harry... Det er lidt som om at han har ignoreret mig.. Lige siden at vi fandt ud af at jeg er gravid..Jeg lægger mig på sengen..
Så stønner udmattede "Det er hårdt at være gravid!" Siger jeg så..De begynder bare alle at grine.. "I skulle bare selv prøve det!"
Så begynder de. Bare at grine endu mere!
"Amen helt seriøst! Jeg vil sgu da ikke føde barnet! Det gør jo ondt! Gid man bare kunne klappe en gang så puff ligger barnet på ens seng.." "Men Nicole.. Det bliver du nød til.." Siger Niall så og er lige på rende. Til at flække af grin!"Niall! Så skal jeg jo også flashe mine boobs over for jer når babyen skal ammes!" Siger jeg så chokeret..
"Det gør da ikke så meget" kommentere Harry så, men med det samme for han to klask over hovedet af Louis og Niall.. Haha!! "Når du KAN tale" siger jeg så til Harry.. Han kigger bare ned på sine tæer.."Harry.. Kan vi lige tale?" Han nikker og vi går stille ud på gangen..
"Harry hvad er der galt?" Spørger jeg stille og prøver at få øjn kontakt med ham, men han kigger bare ned på sine tæer igen.. Han svare mig ikke.. "Harry kom nu.." Siger jeg stille..
"Der er ikke noget galt Nicole.. Okay?" Siger han stille og kigger mig så endelig ind i øjnene..
"Harry jeg kan jo se på dig at der er noget galt.."
"Nicole.. Horan..." Mumler han og kigger så til siden.. Og derefter op på loftet for at holde sine tårer tilbage..
Men alligevel triller der et par tårer ned over hans kinder.."Er det derfor?" Spørger jeg stille.. Han nikker bekræftende.. Fordi at jeg er sammen med Niall..
"Men hvorfor?""Nicole.. Jeg er vild med dig for fanden!" Halv råber han og klør sig frustreret i hovedet..
"Men Harry.. Jeg er sammen med Niall.."
"Det ved jeg! Det er jo netop derfor!" Han fælder et par tårer igen..
"Åhhh Harry" siger jeg og hiver ham ind i et kram..
[][][][][][][]
*Harrys synsvinkel*
Vi går nu rundt i Københavns gågade og shopper..
Der er kun et par stykker der har opdaget os, men heldigvis har der ikke været det helt store!Nicole og jeg fik snakket ud tidligere, så nu er det vidst okay igen.. Håber jeg!
Altså.. Jeg er jo stadig helt skudt i hende! Hun er virkelig en dejlig pige!"Nicole? Nicole tomlinson?" Spørger en fyr der kommer gåene bagfra..
Nicole kigger undrende på ham.. "Gud! Phillip!" Hviner hun så..Hun går hen til ham og krammer ham..
*nicoles synsvinkel*
"Du er blevet gravid" halv griner Phillip..
"Ja og du... Er stadig dig!" Griner jeg så..Vi har skrevet en smule siden vi mødtes.. Han er sindsygt venlig!
"Hvordan går det?" Spørger jeg, "helt fint, hvad med dig?" Svare han..
"Det går fint, udover at jeg tit har kvalme på grund af babyen.." Smiler jeg..
Han smiler igen.. Det smil der! Det er så smukt!"Vi køre altså om lidt" siger Niall så.. "Jaja"
"Philip.. Vi må altså snart mødes igen!" Siger jeg så.. Han nikker ivrigt!
"Hvornår har du fri?" "Først efter tournéen som slutter om cirka måneder.." Svarer jeg stille..
"Så mødes vi der!" Siger han og smiler sit flotte smil.."James vi ses phillip" siger jeg og giver ham et kram, " vises Nicole!" Råber han da jeg allerede er løbet over til drengene..
"Hvornår er i lige blevet så gode venner?" Spørger Louis lidt surt..
"Det kan være lige meget!" Svarer jeg surt..
"Hvorfor sur?" Spørger Liam.."Bare lad mig være, og køb skildpadde is" mumler jeg og går med hurtige skridt hen mod bussen..
Det irretere mig faktisk at de er SÅ overbeskyttende nogle gange!
Og at de ALTID skal blande sig i MIT liv!~*~*~*~*~*~*~*
Vi ligger alle og flyder rundt i bussen, imens at vi spiser skildpadde is, Haha!
Vi ser også en film.. Den hedder vidst Taken.. Den er rigtig god! Men jeg kan nu bedere lide 2'eren.."Niall gid du var sådan en cool far! Så hvis barnet var i nød kunne du redde dem lige meget hvad!" Griner jeg så..
"Det kan jeg hyre folk til" griner han tilbage.."Dem?" Spørger Louis så... Jeg nikker stille..
"Tvillinger?!" Spørger Liam overrasket... Jeg nikker igen..
"Den ene er en pige.. Er den anden også?" Spørger Louis helt glad.."Nej det er dreng" svare Niall så..
"Det skal nok blive hårdt!" Griner jeg så..
"Det er derfor din mave allerede er så stor!" Siger Liam.."Ja... Tænk.. Så skal vi have to skrigene babyer med rundt på tourne.."
"Du kan bare få Lou til at passe på dem" skynder Louis sig at sige..
"Ej det kan jeg ikke bede hende om!" Griner jeg så.."Hvornår fandt du så ud af det?" Spørger Louis igen..
"Lægen ringede igår og fortalte at hun på billedet faktisk godt kunne se ar der var 2 små babyer" svare jeg og aer lidt på min mave.."1 1/2 månede tilbage.." Mumler jeg så stille og begynder at spise videre af isen der ligger i min skål..
//Hola smukke mennesker!🌴💗
Hvordan går det?😂
Her går det fint.. Ligger ude foran poolen, slapper af og skriver videre på historien😏Når men.. Igen husk at stemme og i må meget gerne kommentere hvad i synes om min historie!
For jeg eeelsker at læse og svare jeres kommentarer!👌🏼💫Jeg håber stadig at i følger med🙈
Og fortæl om min historie til alle i kender! Haha😂😂
Jeres søster, bror, fætter, kusine, mor, far, fulg, kat, hund, fisk, til tjeneren på hotellet i nærheden, postbudet, den fremmede der cykler forbi dit vindue hver morgen! ALLE! Hahaha😂😂 eller lad være😂😂Jeg håber at i nyder ferien og hav det godt! Yes yes! Hyg jer!😂🌴💗
VOCÊ ESTÁ LENDO
What.. (1D)
Fanfic!!! Jeg er i gang med at rette for stavefejl osv, men jeg kan desværre ikke rette på handlingen;// Jeg skrev denne historie i slutningen af 6. og i starten af 7., så altså... det er ikke det bedste HAHA!!! Jeg hedder Nicole, jeg har været hjemme løs...