It's happening!

1.4K 78 6
                                    

Der er gået to ugers tid nu, og vi er taget tilbage til London så jeg kan føde her..
Når jeg har født skal vi videre på Tourne.. De tager lige meget hvad videre om to dage..
Så hvis ikke jeg har født køre de alligevel.. Og så må jeg selv komme bagefter.. Det er ret træls..

vi besluttede at 5sos drengene lige skulle møde babyerne inden de tog videre..
Så de er her stadig.. Vi sidder i bussen og hygger, Luke og jeg spiller kort og de andre spiller FIFA..
"Røvhul!" Råber jeg da jeg vinder! Så rejser jeg mig op og laver en sejrs dans!
"Wuhu jeg vandt, jeg vandt , jeg vandt, wuhu!" Siger jeg og danser rundt..

Jeg kan pludselig mærke et lille spark i min mave så jeg stopper dansen..
Jeg tager begge mine hænder på maven og kan mærke flere spark!
Min mave er blevet kæmpe stor! Men det er jo som sagt også tvillinger.. Så hvad kan jeg sige?

"Hvad hvornår sprænger den mave?" Spørger Louis i mens han er helt optaget af FIFA..
"Når vandet går.." Mumler jeg stille og koncentrerer mig bare mest om maven..
"Uha da!" Siger jeg forskrækket da der uventet kommer et spark til..
"Hva' sparker de?" Spørger Ashton, jeg nikker og smiler til ham..
"Meget" siger jeg så til ham.. Han smiler igen..

"Niall vil du med ud og gå en tur?" Spørger jeg stille, "jepsi!" Siger han så..
Vi går ud af bussen og holder i hånd, han fletter forsigtigt vores fingre sammen og giver mig et enkelt kys på kinden..
Dejlige Niall altså!

"Det kan ske når som helst" siger jeg så stille og nyder aften himlens glans..
Der er noget smukt over stilheden og den friske kolde brise..
De smukke stjerner, og en perfekt Niall!

"Du er så smuk Nicole" siger Niall og kigger på mig..
"Tak Niall" siger jeg og for ham til at stoppe så vi står overfor hindanen..
"Niall" siger jeg og kigger ind i hans perfekte smukke øjne..
"Je-" jeg bliver afbrudt af at jeg kan mærke noget vådt ved mit underliv..

Jeg kigger undrende derned og ser.. "Omg" mumler jeg stille og forskrækket..
Niall kigger først undrende på mig, men kigger så ned og ser det..
"Det nu" mumler jeg forskrækket..
"Kom" siger han stresset og tager en arm om min hofte og så skynder vi os hen til bussen..

"Guys ring til hospitalet det er nu!" Råber Niall og med det samme er alle 7 fyre ude af døren og ovre ved mig..
"James så ring dog!" Siger han stresset og med det samme finder Liam sin telefon frem og ringer..

|~|~|~|~|~|~|~|~|

Vi er ankommet på hospitalet og jeg ligger i sengen og har lige født.. Men jeg nåede desværre ikke at se mine babyer da lægerne tog dem med sig med det samme..
Bare de lever! Jeg håber ikke at det er fordi at de har det dårligt!
De skal være sunde og raske!

Med det samme kommer der to læger ind med en baby i hånden..
"Nicole begge børnene havde vejrtræknings problemer så derfor kom de med os med det samme, men nu har de det begge i skønneste orden, så i kan kommer hjem i morgen tidelig" siger en kvinde i omkring 30 til mig..
"Tusind tak!" Siger jeg og hun rækker mig den ene baby og Niall for den anden..
Det var en pige og en dreng, så det er jo godt!

De har begge fået tøj på, Tomia en pink bodystocking og James en blå, de har også fået sokker, en hue og de der handsker på så de ikke kræser deres øjne ud, ej okay så de ikke river i deres hud..

Jeg holder James og Niall holder Tomia..
"Uh.. Kan du ikke være sød at hente de 7 fyre der sidder ude i vente værelset?" Sørger jeg lægen der er ved at gå ud..
Hun nikker smilene.. "Tak" siger jeg og lægger lille James på min mave..
Han er ved at falde i søvn.. Han ligger med sin mave mod min mave, eller i ved det stykker der er imellem brysterne, ja der ligger han og sover nu..

De 7 flotte drenge kommer ind og for set babyerne, vi for snakket en masse og babyerne bliver nusset med!
"Tomia er så kær" siger Ashton som sidder og vugger hende i armene..
"Vi må huske at lære James fodbold og Fifa!" Siger Louis bestemt imens han vugger ham..

Vi andre begynder at grine lavt, "så skal Tomia da gå til dans" griner jeg stille..
"Nej da! Hun skal også spille fodbold!" Siger Louis og sender mig et hvad-tænker-du-dog-på blik..
"Jamen så må James vidst også hellere gå til dans" griner jeg stille.
"Aldrig!" Siger alle drengene i kor..
"Nå nå.. Og hvad er der så faldt med det?" Spørger jeg så..
"Bare nej" mumler Niall stille..

Der er da ikke noget galt med drenge der danser? Det er da bare charmerende..
Godt nok kan ingen af drengene der er herinde lige nu danse.. Men det kan de lære..
Eller jeg ved faktisk ikke om 5sos drengene kan? Jeg gad godt at se dem danse..
Jeg kunne lige forstille mig Michael lave split spring imens at Ashton løber ind under og så danser de sådan en vild disco dans haha! Og så har de det der farverige disco tøj på med bar mave og frynser, palietter og rinsten over det hele!

//så kom der lige et kapitel til og jeg tror at det bliver det sidste i cirka to uger..
For i dag skal vi tilbage til Manila og sove en nat og så imorgen skal vi videre til Butuan hvor min mormor og morfar bor, og jeg tror ikke at de har internet..
Så der kommer nok ikke flere kapitler ud lige foreløbig.. Desværre..
Men jeg regner med at jeg skriver videre, og så hvis jeg finder internet lægger jeg nogle ud, men jeg er ikke sikker!
Jeg håber at i har haft en god ferie ind til videre! Vi ses💗//

What.. (1D)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum