Kapitel 6

2.7K 109 11
                                    


*Nicoles synsvinkel*

Jeg har lagt mig ind i min 'kabine?' Eller hvad man kan kalde sådan en seng. Klokken er 11:23 og jeg har ligget her i lang tid nu. Jeg kan høre at drengene visker, og jeg regner med at de snakker om hvad der skete i nat/morges. BTW Elenor tog også hjem i går. Endelig. Hun var pisse sur på mig. Det er også lige meget. Jeg gider ikke at stå op, for hvis jeg står op, vil det betyde at jeg skal uden for, og det vil sige at der kommer fans som vil Hate på mig, og det gider jeg ikke. Jeg er mega sur lige nu, men det er vidst også fordi at jeg er på den tid om måneden hvor... I ved.... Mens, okay... "Bank bank!" Høre jeg en sige lige ude for det lille gardin der er ved min 'kabine'. Ja, det vil jeg kalde det fra nu af. "Kommer du ikke ud?" Spørger personen jeg vender mig om og ser Zayn, jeg ryster på hovedet og vender mig om igen. Så går han. WOW. Han gik bare uden at sige noget. Det var egentlig meget rart, for jeg magter intet lige nu. Jeg tager min telefon frem og sender en SMS til Niall, fordi at han er min ven og så ved han hvor man kan få det bedste slik.

Nicole: Niall søde... Vil du ikke købe en mega lækker chokolade is? Og chokolade... Og slik? Uhh og en, nej 3 'Ari Zona' til mig, skal nok give dig penge.

Niall: Self, Louis og jeg tager ud og køber det nu..;)

Kæft hvor dejligt! Everybody need a Niall when they're on their period.. Okay, nu gider jeg ikke at ligge her mere, jeg rejser mig op og går ind til Zayn, Liam og Harry. Jeg har et par nat shorts, og en mega cute nat bluse på. Forresten jeg tog ud og shoppede her forleden af Louis' penge, jeg havde nemlig ikke særlig meget tøj. "Godmorgen Sunshine" griner Harry, og jeg sender ham dræber blikket, for helt seriøst, i just need to sleep, eat and stay in my nattøj. "Hvorfor skulle drengene købe usunde sager til dig?" Spørger Zayn halvt grinene, "du bliver fed.." Siger han så... Jeg sender ham tak-for-lort-Zayn blikket og sætter mig ned i sofaen. "Avvv!" Halvt råber jeg og hopper op fra sofaen og løber rundt i hele bussen, "hun sagde noget?!" siger Zayn overrasket. "Hvad skete der lige!?" Spørger Liam undrende. Jeg løber rundt som en gal, for jeg har MEGA kramper i maven, og jeg kan ikke side stille når jeg har mave kræmper, det lyder nok underligt men det kan jeg ikke. Jeg løber ind til dem igen og falder fortabt på gulvet. Og så begynder jeg at græde. Det gør ondt. 100 gange værre end det plejer.

*Liams synsvinkel*

Hvad fuck skete der lige?! Nicole råbte av, og nu ligger hun på gulvet og græder, vi løber alle hen til hende og hjælper hende op i sofaen, og trøster hende, hun holder sig til maven som om at hun har mavekramper... Når..... "Mavekramper.... Usunde sager...?" Siger Zayn undrende. "Gud!" Siger han halvt forskrækket halvt akavet. Han bliver helt rød i hovedet... Han fandt vidst ud af at hun havde sin tid på måneden... Idiot... Hahaha.

*Nicoles synsvinkel*

Drengene har lige samlet mig op fra gulvet og jeg har stadig de vildeste mavekramper. Det gør så skide ondt, jeg kan slet ikke beskrive det. Men.... Tænk at jeg sagde noget. Det var første gang i laaang tid. Det føles underligt at sige noget, men jeg tror ikke at det bliver sådan, at jeg nu bare vil tale hele tiden. Jeg ved det ikke. Jeg er forvirret. "We Got your candy Girl," råber en glad Niall der danser ind i bussen, og så ser han dårlige mig der ligger og fylder hele bussen, og har hovedet på en pude og mine ben på Liam skød. "Hvad sker der?" Spørg han nervøst? "Mavekramper.." Siger Harry stille, for helvede dreng. Det er sgu da bare menstruation. Slap af mand, det er ikke fodsvamp eller døden?! Ad.. Jeg rækker armene ud, som tegn på at jeg gerne vil have mit usunde stads. Jeg starter med isen jeg beder om en ske og får det med det samme, så åbner jeg bøtten med is og skovler det ind i munden på mig. De andre drenge kigger misundeligt på mig. De får ikke noget, det er mit nu, Miit! Muahahaha... Hahahahahahaha. Da jeg er færdig med isen begynder jeg på den toblerone de købte til mig, "skal vi ikke lege en leg?" spørger Harry, jeg trækker på skuldrene på sådan en 'hvorfor ikke?' agtig mådem og de andre er også med på den. "Okay Niall truth or dare?" Spørger han. "Dare," svarer Niall friskt, "okay du skal tage et stykke af Niccis chokolade, og så når du har det i munden skal du stå på hovedet og synge omkvædet af en af Megan Trainors sange," griner Harry. Vent hvad? Ikke min chokolade. Han tager et stykke, "nej!" Siger jeg vredt, og alle kigger overrasket på mig, nærmest forskrækket... Hæ.. Efter noget tid er det endelig blevet min tur, Zayn spørger mig, "truth or dare?" Jeg sender en SMS til ham.

Nicole: dare;)

"Du skal synge en sang, siger han grinene.... Øhmmm ahvad? Jeg kigger undrende ham. Det kan han da ikke mene seriøst?

Nicole: så film det, for det bliver nok første og sidste gang i høre det!

Skriver jeg til Zayn. Fuck. Skal jeg nu til at synge for dem. Hvorfor sagde jeg ja til det her? Fuck mig. Hahaha det lyder sjovt. Fuck mig. WTF Nicole?? "Hvis du ikke vil så er det okay, jeg kan bare gøre det?" siger Louis stille. Det var da sødt af ham. Jeg ryster på hovedet. Okay. Luften skal ind af næsen, ud af munden. Ind af næsen, ud af munden. Okay jeg er klar. Jeg vil synge Megan Trainors 'Dear future husband' fordi at det er min ynglings sang... Duh?

"Dear future husband,
Here's a few things
You'll need to know if you wanna be
My one and only all my life"

Det går vel meget godt... Tror jeg....
Alle drengene sidder med helt åbne munde.... Er det et godt tegn?!

"Take me on a date
I deserve it, babe
And don't forget the flowers every anniversary
'Cause if you'll treat me right
I'll be the perfect wife
Buying groceries
Buy-buying what you need"

Så stopper jeg, "du skal synge den helt færdigt!" Siger Zayn med et udfordrende glimt i øjet.... Han for gengæld!

"You got that 9 to 5
But, baby, so do I
So don't be thinking I'll be home and baking apple pies
I never learned to cook
But I can write a hook
Sing along with me
Sing-sing along with me (hey)

You gotta know how to treat me like a lady
Even when I'm acting crazy
Tell me everything's alright

Dear future husband,
Here's a few things you'll need to know if you wanna be
My one and only all my life
Dear future husband................

Endelig jeg er færdig. Det tog fanme lang tid, det føles i hvert fald sådan.

What.. (1D)Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora