*Nicoles synsvinkel*
Jeg vågner ved at jeg kan høre nogle hulk ved siden af mig..
Og jeg ser at det er Niall der græder..
"Århh Niall" mumler jeg og krammer ham..
Jeg kigger på uret der er på væggen og klokken er 3 om natten!"Niall du må hellere få sovet, vi tager der ud i morgen ikk også? Jeg elsker dig"
Jeg kysser ham en gang på kinden og jeg kan mærke at han slapper mere af..
Han lukker øjnene i og falder i søvn..
Jeg falder også i søvn..Da jeg vågner ligger Niall ikke længere ved siden af mig så jeg hopper direkte op fra sengen og farer rundt i hele det lille hotel værelse.. "Niall?" Kalder jeg.. Intet svar.. Hvor er han?!
Jeg funder en sedl på hans pude hvor der står..
Hej..
Jeg er taget over på hospitalet..
Elsker dig..
-NiallHm... Det var tidligt! Klokken er kun 9!
----------------------------------------------
Jeg sidder nu igen og passer lille Theo ude i venteværelser imens at alle andre er derinde..
Jeg har det ikke så godt med at se sårede mennesker.. Så jeg vil hellere passe Theo..
Theo aner ikke hvad der sker her, og det er bare godt..
En lille dreng skal ikke havde det se dårligt og være så ked af det!
Men jeg har været inde hos Greg en gang og sige god bedring og sådan, men det var så også det hele..
Han så helt bleg ud og havde en masse rør siderne diverse steder på hans krop..
Han havde dråber af sved løbene ned fra panden men da jeg rørte hans hånd var den is kold!Jeg kan høre nogle skridt komme hend i mod mig det er Theos mor.. Denise..
"Niall vil gerne have at du kommer derind" hendes øjne er ikke så røde længere, de er nærmere skindene.. Som om at hun har grædt alt vandet ud fra hele hendes krop..Jeg rejser mig og går ind på den stue Greg ligger i..
Greg ligger og sover og Niall sidder i en stol ved siden af.. Hans forældre er her ikke så de er sikkert allerede taget hjem.. Det var da lidt tidligt? Nu hvor det jo er deres søn kunne de godt blive der hele dagen?"Hej Niall" visker jeg og sætter mig i stolen ved siden af Nialls..
"Hey" mumler han så..
"Hvordan står det så til?"
"De har fundet en måde at kurer ham på" han lyder slet ikke glad!
"Hvorfor er du så ikke glad?"
"Han vil ikke være 100 procent sig selv.." Siger han stille og kigger så over på mig.."Men Niall han vil være i live?"
"Ja.. Men han vil stadig ikke være sig selv..""Hej Nicole" det er Greg han er lige vågnet..
"Hej Greg, har du det godt?"
"Tja.. Hvad med dig?"
"Fint nok"Lige pludselig for han vejrtræknings problemer!
Det er vilde vejrtræknings problemer..
"Jeg...... Kan..... Ikke..... Få... Vejret" han hiver som en gal efter vejret imellem ordene!
"Hjælp en eller anden hjælp!" Råber jeg og løber ud på gangen..
Niall sidder som forstenet i stolen..
"Læge!" Råber jeg og med det samme kommer et helt hold af læger løbene ind på værelset..
De prøver at flytte niall men det er umuligt!Greg ligger helt stille nu..
Og den lange bip tone lyder på den maskine hvor man kan høre hjerte rytmen..
Jeg tager Nialls hånd og hiver ham udbad rummet..
"Kom så Niall" vrisser jeg og for hevet ham det sidste stykke ud af værelset.."Hvad sker der?" Spørger en forvirret Denise der kommer løbene..
"Hans... Hans hjerte stoppede lige.." Mumler jeg stille..
"Nej!" Denise begynder igen at græde og jeg trækker hende ind i et kram..
"Så så Denise.." Mumler jeg og trækker hende stille ud fra krammet.."Min mand.. Greg.. Er død.."
"Jeg er så frygtelig ked af det.." Siger jeg og kigger på både Niall og Denise.."Niall, Nicole og Denise Horan kom lige ind!" Råber en stresset læge der kigger engang ud fra døren..
Vi går alle der ind og den lange bip lyd er ikke længere lang men det er en rytme..// jeg troede at jeg ville skrive en masse kapitler i dag.. 📝
Men jeg er igang med at se teenwolfs på Netflix og jeg er som besat!😂
Så undskyld herfra..😕
Husk at stemme og kommentere😂💗//
YOU ARE READING
What.. (1D)
Fanfiction!!! Jeg er i gang med at rette for stavefejl osv, men jeg kan desværre ikke rette på handlingen;// Jeg skrev denne historie i slutningen af 6. og i starten af 7., så altså... det er ikke det bedste HAHA!!! Jeg hedder Nicole, jeg har været hjemme løs...