I dag er det søndag så vi skal tilbage til London i dag.. Øv!
Vi er ude i Ashton pool og jeg sidder på Ashtons skuldre lige nu og vi hygger os meget!ø
Niall og jeg har.. Ja.. Et spiecelt forhold lige nu..Vi er ikke sammen, vi krammer, holder i hånd og kysser bare lidt nogle gange..
Det er ikke noget! Vi er bare venner.."Ashton! Jeg propper dig ned i min kuffert og så slæber jeg dig med hjem til London!"
Siger jeg bestemt og roder i hans hår..
"Det vil jeg elske!" Griner han, "jeg håber også at Luke, Calum og Michael kan være der!" Griner jeg.."Ellers er der nok plads i min kuffert!" Griner Louis, "du har ikke kuffert med?" Griner Niall..
"Nemlig" griner han, whuuuut? Vi kigger alle undrende på ham, han står og griner over sin 'joke' som ikke var en joke.. Ihverfald ikke en god én!"Er du klar?" Spørger Ashton, "ja" griner jeg..
Han dykker ned i vandet, jeg placere mine 'lækre' fødder på hans skuldre og så kommer han op over vandet igen og jeg prøver så godt jeg kan at komme op og stå..De lykkedes i 5 sekunder og så lander jeg i vandet igen haha!
Tomia sidder på Louis' skuldre og James på Nialls.Jeg svømmer over til Niall og Tomia hopper ned fra hans skuldre..
Jeg læner mit hovede frem mod hans og giver ham et hurtigt kys..
"Nicole.. Vil du være min igen?" Spørger han stille..
Jeg kigger overraskende op på ham, men svare selvfølelig..
"Ja Niall.. Det vil jeg" og hans smil bliver kæmpe stort! Han giver mig et kys og jeg trækker mig ud fra det igen.."Ned i vandet!" Beordre jeg med et lille grin, han gør som jeg siger og så hopper jeg op på nakken af ham og så sidder jeg der.. "Hva' sidder du godt?" Griner han, "jeps" griner jeg..
"Hør! Hvilken sang der er i radioen!" Hviner Tomia og skruer mere op for radioen!
"I've got fire for a heart
I'm not scared of the dark
You've never seen it look so easy
I got a river for a soul
And baby you're a boat
Baby you're my only reason" skråler hun."If I didn't have you there would be nothing left
The shell of a man who could never be his best
If I didn't have you, I'd never see the sun
You taught me how to be someone, yeah" synger Louis så.."All my life
You stood by me
When no one else was ever behind me
All these lights
They can't blind me
With your love, nobody can drag me down" synger jeg.
Nu er det så Nialls tur.."All my life
You stood by me
When no one else was ever behind me
All these lights
They can't blind me
With your love, nobody can drag me down"Så synger vi alle omkvædet, altså 5sos drengene, Tomia, James, Niall, Louis og jeg..
"Nobody, nobody
Nobody can drag me down
Nobody, nobody
Nobody can drag me Down"Vi synger hele sangen og gæt hvilken sang de kommer på?!
'Shes Kina hot' den er altså også rigtig god!"Drenge nu skal i da lige holde en koncert!" Griner jeg..
De sender mig alle dræber øjne, men de mener det for sjovt..
De synger alle sammen og jeg ter mig som om jeg var en fan hahaha![~_~][~_~][~_~]
Vi står nu foran flyveren og for sagt farvel til drengene..
Jeg begynder at græde, for jeg kommer sikkert ikke til at se disse skønne drenge i noget tid.."Vi ses smukke" visker Aston da han krammer mig, "vi ses Ash" snøfter jeg..
Vi går op i flyveren og ja.. Så starter flyet og vi flyver væk..Jeg sætter mig aller bagerst i flyet, bare for lige at kunne være lidt alene..
Og ja, det er privat flyet..Da vi er noget op i luften og jeg har siddet lidt der alene, rykker jeg længere frem til de andre..
Niall og Louis sidder sammen og Tomia og James sidder sammen, så jeg må vel sidde alene..Jeg sætter mig bag dem alle sammen, Tomia og James sidder forrest, bag dem sidder drengene og bag dem sidder jeg..
Jeg sidder og tænker på ugen..
Alt hvad der er sket..
Jeg tog til Australien for at besøge Ashton..
Joe tog også til Australien..
Niall, Louis, Tomia og James kom for at se til mig..
Joe blev skudt og bragt i fængsel i London.. Ja de fløj ham dertil..
Vi hyggede alle sammen meget!
Og nu skal vi tilbage..
"Hej Nicky" siger Niall der åbenbart har sat sig ved siden af mig..
Jeg kigger ud af flyverens vindue, himlen er helt sort, men lyset i Australien for den til at lyse op..
"Hey" mumler jeg stille.. "Er du okay?" Spørger han, "det er jeg vel"
Han tager min hånd i hans og fletter dem sammen.."Hvad er der Nicole?" Spørger han igen,
"Det er bare.. Alt har ændret sig de sidste mange mange år!" Mumler jeg så..
"Ja.. Men sådan er livet, lige nu er det da okay.. Er det ikke?"
"Jo, det er det.. Udover at det ikke er godt for Tomia.."
"Hør vi tager til det møde på tirsdag.. Og så finder vi ud af det derfra.. Ikke også" siger han og kysser mig en gang på kinden..
BINABASA MO ANG
What.. (1D)
Fanfiction!!! Jeg er i gang med at rette for stavefejl osv, men jeg kan desværre ikke rette på handlingen;// Jeg skrev denne historie i slutningen af 6. og i starten af 7., så altså... det er ikke det bedste HAHA!!! Jeg hedder Nicole, jeg har været hjemme løs...