2 weeks

1.4K 101 8
                                    

"2 uger tilbage! Nicole.. Du skal nok overleve det" siger Niall og prøver at holde mit hår tilbage så det ikke falder ned j toilettet.. Ja.. Jeg sidder foran toilettet og brækker mig!

Jeg har brækket mig konstant de sidste 2 uger! Og jeg kan snart ikke have det længere!
Jeg har hele tiden kvalme og ryg smerter!
Og det værste er nok at jeg har lidt stræk mærker på min mave! Men det er heldigvis ikke så mange!

"Er du færdig?" Spørger han stille da jeg prøver at komme op at stå..
Jeg nikker som svar.
Han hjælper mig op og stå og ind til de andre i sofaerne i bussen..

"Louis ræk mig lige den der elastik!" Mumler jeg og peger hen mod en elastik på bordet..
Han giver mig den og jeg laver en sjusket afslappende knold i håret..
"Tak" smiler jeg så til ham.. Han nikker bare..

"Hvorfor så tavs?" Spørger jeg stille..
"Bare træt" svar han og gnider sig i øjet..

"Hvad skal drengen så hedde?" Spørger Liam efterfulgt af et langt gab..
"James" svarer jeg smilene.. Og da forsvinder Harry ud af bus døren..

"Harry altså" mumler jeg stille..
"Hvad skete der lige?" Spørger Niall helt forvirret..
"Han.. Han.. Nej jeg må ikke sige det!" Siger jeg og begynder at gå ud og efter Harry..

Han sidder fortabt op af bussen.. Jeg prøver at sætte mig ved siden af ham.. Men det er ret svært med sådan en stor mavse!

"Harry.." Mumler jeg og kigger ud på arenaen vi skal optræde på i aften..
"Nicky" mumler han tilbage også med blikket rettet mod arenaen..

"Har du stadig følelser for mig?" Spørger jeg så..
"Jeg se at han nikker selvom at jeg har blikket rettet mod arenaen..
"Harry.." "-nej Nicole.. Jeg ved godt at du ikke føler noget for mig! Jeg har forstået det!" Afbryder han mig..

"Jeg opkaldte ikke et barn efter dig.. Fordi at.. Jeg ved at du så vil tro at jeg HAR følelser for dig.." Svare jeg stille..
"Tomia og James er opkaldte efter min bror og min forlovede.. Det var bare et held at Liam så også hedder James til mellem navn" han kigger over mod mig..

"Bare lov mig at du ikke vil ignorer mig for livstid! Harry! Jeg holder meget af dig! Men kun som ven..
Du er nok min bedste ven!" Jeg fælder et par tårer..
"Du er nok også min bedste veninde" smiler han så..

\_\_\_\_\_\_\

"Hvem er det der hedder Edward til mellem navn?" Spørger Louis så..
"Harry!!" Skriger alle fansene..

Vi leger en lille gætte leg her på scenen..

"Hvem er det der har farvet sit hår vidt!" Råber Liam så.. "Zayn!" Råber de alle..
Apropos Zayn.. Vi har ikke hørt så meget fra ham.. Desværre.. Vi savner ham!
Ham og jeg var engang rigtig gode venner..

"Hvem er det så der skal have 2 babyer!" Råber Harry glad..
De kigger alle undrende op på os..
Men så da det går op for dem skriger de alle sammen "Nicole!"

Jeg begynder at grine!
"Tomia og James!" Råber jeg ind i mikrofonen..
"Tomia som i Tomlinson og James som i Niall og Liam James" siger Louis så stolt..
"Og det var mig der fandt på Tomia" siger han med et snedigt blik..

Vi begynder at synge videre, drengene løber vildt rundt imens at jeg bare går stille haha!

/-/-/-/-/-/-/-/

Jeg skriver nu lidt med Luke altså ham fra 5sos..

-Til: Luke
Fra: Nicole

Hej Luke:)) jeg savner jer drenge! Kan vi ikke snart mødes?!

Til: Nicole
Fra: Luke

Hejsa Nicky! Vi savner også dig! Og jo vi skal så!

Til: Luke
Fra: nicky

Er jeres tourne slut?

Til: nicky
Fra: Luke

Jep.. Kan vi sove i jeres bus fra i morgen? Så kan vi besøge jer i en uges tid?-

"Louis!" Råber jeg, vi har lige nu lydprøve og jeg ligger midt i det hele på scenen..
"Nicky!" Råber han tilbage..
"5sos kommer og overnatter i bussen i en uges tid fra i morgen!" Råber jeg så..
Han kigger underligt på mig, men nikker så stille..
"Taaaaaak" smiler jeg!

-til: Luke
Fra: nicky

I kommer bare! Glæder mig! Hils Calum, Ashley og Michelle;)

Til: nicky
Fra: Luke

Skal jeg nok hils drengene;)-

"Jeg skulle hilse fra Luke!" Råber jeg..

//hey girls..
Her forleden var der en der kommenterede 'jeg gider ikke at læse din historie mere fordi at Zayn er stoppet'
Men jeg tænker bare.. "Hvorfor skal jeg vide det?"
Jeg kan da være ligeglad med om personen hader min historie fordi at Zayn ikke er med mere..
Jeg er bare glad for alle dem der godt kan lide den!
Personens kommentar er jo ligegyldig for mig, sket er sket og det kan man ikke lave om på..
Men jeg er stadig super glad for at I stadig følger med!😉💗
I må Selvfølelig gerne kritisere min historie, men det skal være noget jeg kan bruge til noget, og ikke bare sådan 'jeg hader din historie!' Det skal være sådan noget som 'du kunne godt lade flere afsnit' eller 'du skriver for meget i Nicoles synsvinkel' eller sådan noget som det..☺️
Husk at stem!🙈 vi ses i næste kapitel!💗//

What.. (1D)Where stories live. Discover now