Kapitel 8

2.6K 102 10
                                    

{2 måneder senere}

*Nicoles synsvinkel*

Vi er lige nu i Sverige, drengene skal optræde her i Stockholm 2 nætter i træk, og så derefter skal vi til Danmark. Jeg glæder mig, for så skal jeg købe massere af skildpadde is. I tænker sikkert: hvordan i al verden kender en der har siddet på sygo hospital i England, til en is fra Danmark?! Men det er egentlig bare fordi at, der var en dreng fra Danmark, der flyttede til England, og så blev han skør og kom så ind hos os. Hans ynglings is var Skildpadde is, så når vi fik is så fik han den is. En dag så smagte jeg isen, og kæft det smagte godt! Man kan ikke købe isen i særlig mange butikker i England. Så når han skulle have den is, bestilte de den over nettet. Lidt underligt egentlig. Min psykolog har besøgt mig 2 gange indtil videre. Hun virker meget stolt over mig, fordi at jeg er begyndt at tale... Lidt! Vi er inde på det store stadion i Stockholm, og drengene laver lydprøve. Jeg sidder på kanten af scenen, og kigger ud på alt det plads der er til de tusinder af skrigene fans der kommer i aften OG i morgen.Drengene står og snakker om et eller andet. Imens at jeg bare sidder her alene.

*Louis' synsvinkel*

Vi står igen, igen, igen og diskutere om Nicole skal være vores forband eller ej. Kan de drenge ikke bare fatte at hun ikke engang vil tale? Vi har snakket om det her i 2 måneder nu, fatter de det ikke snart? "Men hendes psykolog sagde ok for det, hvis hun også var med på det." Siger Harry frustreret. "Hvorfor vil du så gerne have at hun skal synge?" Spørger Niall. "Hvorfor vil du ikke?!" Spørger Harry så, "jeg spurgte først," Siger Niall så. "Hvad snakker i om drenge?" Spørger Nicole så. Fuck. Hvornår er hun lige kommet? Jeg troede hun sad henne på kanten? Hun er en ninja! Det forklarer også hvorfor hun ikke taler så meget. "Louis og Niall her vil ikke have at du skal være vores forband?" Siger Harry så. "Men Harry, det vil jeg jo ikke." Siger hun stille, "ha! Vi havde ret!" udbryder jeg. "Vent! Jeg kan tjene penge på det. Ikk?" Spørger hun stille. "Jo..?" Svarer Zayn stille med et undrende blik. "Og jeg vil stadig kunne være sammen med jer 24/7.. Ikk?" Spørger hun igen. "Jo?" Svarer Liam så. "Jeg er med på den. Jeg vil være jeres forband." Siger hun bestemt. Ahvad?! Den kvinde er modig! Hun kan få mere Hate. Hun for alt for meget Hate i forvejen.
Hun har ikke talt i flere år? Og så møder hun mig og så puff. Kan hun tale.

◊◊◊

*Nicoles synsvinkel*

Det er så vildt! Jeg skal være fricking One Directions forband!! Holy shit hvor er det vildt! Men jeg skal jo også lige have øvet nogle sange og øve mig. Jeg kan ikke synge... Men fuck det.. YOLO! Vi har været her i Sverige i to dage nu, så vi er på vej til Danmark, jeg glæder mig til Skildpadde is! Ihhhhhh! Jeg sidder bagerst i bussen og søger efter sange jeg kan optræde med. De sange jeg har valgt ind til videre er:

'Dear future husband'

'Steal my girl/boy'

'One last time'

'See you again'

'Cph girl' (en dansk sanger ved navn Christopher som er syyyygt god!)

'Talking body'

Jeg ved ikke hvor mange jeg må optræde med. Så jeg skriver til Louis.

Nicole: Hey Louis, hvor mange sange må jeg synge?;)

Louis: Hey Nicks, hvis du ikke vil så er det helt okay!!

Nicole: Louis altså.... Jeg vil jo gerne! Men tak for at du er så beskyttende;)

Louis: 5-7 sange, men du må gerne synge flere, jeg tænkte bare at det ville være passene i forhold til at du er 'ny'

Nicole: 5-7 er finno, tak Louis! Du er en virkelig god bror! Er glad for at jeg har mødt dig;)

Louis: Elsker dig;)<3

Nurg! Han er en mega god bror! Så sød!

Jeg begynder at øve mig.

"Dear future husband,
Here's a few things
You'll need to know if you wanna be
My one and only all my life"

Synger jeg stille.... Da jeg har sunget den færdig, synge jeg næste sang...

"He been my King
Since we were sixteen
We want the same things,
We dream the same dreams,
Alright (alright)" osv....

*Nialls synsvinkel*

"Hun synger himmelsk!" Siger jeg højt og med store øjne. Hendes stemme er som verdens bedste is med verdens bedste krymmel og en mega lægger kage ved siden af. Det er perfekt. Jeg elsker hende! Nej vent hendes stemme. Eller nej.... Hende. Jeg elsker Nicole. Nej! Det kan jeg ikke. Det er Louis' søster for søren. "Ja det gør hun," Siger Liam og falder dramatisk ned i sækkepudderne. "Hun har lavet om på vores sang," Siger Zayn vredt på en barnlig måde, og lægger armene over kors. "Everybody wanna Steal my boy," Mumler Harry grinene." "Steal my boy... Skrevet af Nicole... Øhmmm hvad hun enden hedder til efternavn, kan købes i din nærmeste musik forretning.." Siger Harry stille grinene."Hvad hedder Nicki egentlig til efternavn?" Spørger Zayn så. "Hun fik det vidst lavet om da jeg hentede hende. Nu hedder hun Tomlinson," Siger han så. Nicks Tomlinson.. Smukt!

What.. (1D)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora