8584

1K 66 10
                                    

Jeg ligger og dovner i sofaen, børnene har jeg kørt i skole for omkring 3 timer siden.
Jeg kan høre en irreterende brummen.. Min telefon.. Den ringer.. Den ligger helt ovre på sofabordet..
Jeg har et hårdt liv! Jeg for med besvære taget telefonen det er Tomia og James' klasselærer; Mia..

Nicole: "Hej det er Nicole"

Mia: "Hej Nicole, Tomia har været ude for et uheld, du skal komme over på hospitalet nu"

Nicole: "åhhh nej.. Jeg kommer med det samme, vi ses"

Mia: "Hej"

Åhhh nej! Min lille pige lægger på hospitalet!

Jeg skynder mig op "Louis hospitalet nu!" Råber jeg..
Jeg løber ud i bilen starter den og så kommer Louis.
"Hvad nu?" Spørger han da han sætter sig ind.
"Tomia lægger på hospitalet" siger jeg og sætter speederen i bund..

|\|\|\|\|\|

Vi er lige kommet indenfor i hospitalet og har fået at vide at hun ligger på stue 45 så der er vi på vej hen.
James sidder ude for døren og græder..
"Hvad er der sket Skat?" Spørger jeg og han rejser sig op og hiver mig ind i et kram.
"Det er min skyld" græder han, "hvorfor det?" Spørger jeg, "jeg gjorde ikke noget ved det"

"Hvad skete der James?" Spørger jeg så.
"Der er tre drenge.. Mick, Chris og Nick" (ja meget creative navne😂)
"Jeg havde hørt dem planlægge at de ville skyde bolde efter hende..
De går alle tre til fodbold og er rigtig gode til det!
Til idræt i dag tyrede de bolde på hende, i maven og hovedet..
Lærerne nåede ikke at se det var dem så for lærerne så det ud som om at Tomia bare lå og græd for ingen ting.."

"Ej! De tre drenge skal jeg da lige have en snak med! Men kom vi går ind til Tomia nu" smiler jeg,
"Men mor!" Siger han og jeg åbner døren, gæt lige hvem der står ved den seng Tomia lægger i?!
Niall James Horan?!

"Mor" siger Tomia glad da jeg kommer ind, jeg prøver så godt jeg kan ikke at kigge på ham..
Jeg går direkte over til sengen og kigger på Tomia.
Hun har rør siddende over alt og hun har et rundt stort mærke på hovedet, på størrelse med en fodbold..
"Er du okay skat?" Spørger jeg.. Jeg kan mærke at niall stirrer på mig..

"Ja.. Jeg har det fint" mumler hun stille.. "Det var godt, Louis og jeg kom så hurtigt vi kunne"
Louis står ude på gangen sammen med James, da han ikke kunne lide at se Tomia sådan..
"Hej Nicole" mumler Niall så..
Jeg kigger en enkelt gang over på ham, og så kigger jeg ned på Tomia igen.

"Hør jeg bed ikke hvad jeg har gjort! Du skrev at du havde skrevet under på at blive skilt og at jeg skulle gøre det samme, så det gjorde jeg! Hvorfor er du så sur?" Spørger han, jeg kigger undrende på ham..

"Hvad snakker du om?" Spørger jeg, "du skrev at du synes vi skulle blive skilt!" Han har tårer i øjnene?!
"Nej.. Du skrev at du havde skrevet under på at vi skulle blive skilt og at du synes at jeg skulle gøre det samme" siger jeg så.. Jeg kan mærke tårnene komme frem.. NICOLE TOMLINSON HORAN! Hver stærk!
Jeg kan ikke! Tårerne ryger langsomt ned af kinderne..
"Det er jo ikke sandt?" Siger han så..

"Kom med din telefon!" Siger jeg bestemt og tørre end tåre væk..
Han giver mig telefonen.. Jeg trykker koden.. Ej vent! Tænk at koden stadig er det!
Det er '8584' som står for 8: Tomia 5: James 8: Tomlinson 4: Horan'
Hvor er det sødt at hans kode stadig er det!

Jeg fælder en tårer men tørre den hurtigt væk igen.
Jeg går ind under hans beskeder og leder efter sms'en fra mig..
Der er ikke nogen SMS fra mig men der er en fra 'ukendt' nu hvor jeg tænker over det var min SMS også fra 'ukendt'
Jeg går ind og ser den..

Fra ukendt
Til Niall

Jeg har skrevet under på at jeg synes vi skal blive skilt, please gør det samme!

"Ahvad?! Det var jo næsten det samme du skrev til mig!" Siger jeg så og da kommer Liam, Louis, James, Harry og Zayn ind af døren.. "Vi må snakke videre senere" mumler jeg så..
"Endelig!" Siger Liam så høj og trækker tilbage i albuen ligesom sådan 'yes!' Agtigt.. Håber i forstår..
Både Niall og jeg kigger underligt på ham og han kommer hurtigt tilbage til virkeligheden og bliver helt rød i hovedet!

"Når.. Tomia.. Kan du ikke fortælle hvad der er sket?" Jeg smiler en gang og hun smiler tilbage..
"Der er de tre fyr Mick, Nick og Chris.. I dag til idræt tyrede de fodbolde på mig, og de er alle tre rigtig gode til fodbold så når de tyrer så tyrer de virkelig hårdt!
De ramte mig flere gange i maven og hovedet, jeg faldt om og havde hovedpine bare gange en trillion!" Hun fælder en tårer.. Stakkels Tomia! Min lille Tomia skat.. Åhh altså..

// So.. What do You Think?😁
Vil rigtig gerne høre jeres mening, ikke hate men kritik!😆
Vi ses i næste kapitel, husk at stemme og kommentere💗//

What.. (1D)Where stories live. Discover now