Der er 5 heldige piger der har vundet 'Meat & Great..'
Så de kan møde drengene helt tæt på.."Der kommer de!" Griner Harry lidt.. For 3 ud af 5 af dem stor og græder imens de to sidste står helt i chok..
Drengene begynder at gå hen til dem..Jeg står bare stadig her.. Pigerne får et kram mens en af dem stadig står i chok og kigger på mig..
"Nicole?" Spørger hun så stille.. "Ja?" Svare jeg undrende.."Nicole?" Spørger hun så højere.. "Hvad?" Siger jeg så lidt surt..
"Kan du ikke huske mig? Trisha?" Spørger hun så glad.. "Omg!" Halv skriger jeg glad og løber hen til hende og giver hende et kæmpe kram!"Jeg troede du blev taget?" Spørger hun så smilene.. "Det blev jeg også.. Men Louis og jeg er åbenbart i familie så han.. Hentede mig!" Siger jeg så glad.. "Hvor vildt!" Siger hun så glad..
Alle kigger helt vildt skørt på os! Det lige meget!
"Bor du stadig på gaden?" Visker jeg så få at vagterne ikke skal tage hende..
"Ja.. Men min søster lader mig nogle gange bo hos hende.. Hun flyttede hjemme fra for 3 år siden.. Og siden da har jeg besøgt hende..." Svare hun så lidt højere.."Nå.. Er du directioner?" Spørger Louis så lidt bekymrende da han kommer hen til os..
"Tja... Jeg ville egentlig bare helst se om det her var 'den' Nicole.." Svare hun så lidt grinene og jeg griner med!"Hvad laver du i Danmark?" Spørger jeg så undrende..
"Jeg flygter rundt i hele verdenen.." Svare hun med et snedigt smil..
"Hvor er du sej!" Siger jeg og og krammer hende igen hun begynder bare at grine.."Louis!" Råber jeg så.. Han står ovre ved de andre piger som vidst er ved at gå..
"Jeps!" Svare han og kommer herover igen.."Kan Trisha godt flyve med tilbage? Og bo lidt hos os?" Spørger jeg så og kigger med hunde øjne på ham..
"Nicky.." Siger han så stille, med et dsv blik.. "fint.." Sukker han så.. "Yaai!" Siger jeg så..Trisha og jeg begynder på en underlig sejersdans.. Vi begynder at grine helt vildt så jeg næsten ikke kan få vejret!
Jeg må endda ned at ligge! Hahaha..[[[[[[[[[[[[[[[[[[[
alle drengene sover, men Trisha og jeg er stadig vågne!
Vi er i flyet på vej tilbage til England og vi har igen en masse skildpadde is med!"Tris?" Visker jeg så.. "Ja..?" Svare hun..
Skal vi ikke pynte de sovende 1D boys?" Visker jeg så stille efterfulgt af et lille grin..
Hun kigger først med store øjne på mig men så skynder hun sig op af sædet..
Vi finder vores kufferter frem og begynder at pynte drengene!
YOU ARE READING
What.. (1D)
Fanfiction!!! Jeg er i gang med at rette for stavefejl osv, men jeg kan desværre ikke rette på handlingen;// Jeg skrev denne historie i slutningen af 6. og i starten af 7., så altså... det er ikke det bedste HAHA!!! Jeg hedder Nicole, jeg har været hjemme løs...