Tomia og James ligger og sover i deres små senge imens at vi andre nørder FIFA haha!
Klokken er nok 1 om natten nu og vi har spillet siden vi kom haha!
Zayn er her Selvfølelig også, ham fandt jeg jo tidligere i dag.."Niall kan du ikke lave flere popcorn?" Råber jeg da han står ude i køkkenet og drikker sig fuld i energidriks..
"Jojo!" Råber han tilbage, jeg spiller nu imod Zayn men han førere..
Det står 3-2 til ham og det er noget være tis!"Zayn du taber!" Råber jeg da jeg score, "du vækker børnene!" Råber ham tilbage..
"Åhh så det gør JEG?" Råber jeg grinene tilbage, "ja!"
Godt nok sidder vi lige ved siden af hinanden, men ja.. Vi råber stadig.."Så er der popcorn" råber Niall glad og kommer med en kæmpe skål popcorn, "jeg lavede 4 poser få at udfylde den" griner han.. Den er filme kæmpe stor! Virkelig! Der ville nok kunne være 4 fuldvoksne høns i eller sådan noget?!
"Tis!" Nærmest skriger jeg da spillet slutter og Zayn igen havde scoret..
Det stod lige.. Og det er bare noget tis! Zayn begynder at grine..
Og så spiller Zayn og Louis et spil.."Moaaaaar" kan jeg høre Tomia sige og så kommer hun ind i stuen til os andre..
"Skatteeer" smiler jeg tilbage.. "Kan ikk sove" sige Raun så og gnider sig i øjet..
"Kom her baby" smiler jeg og tager hende op til mig..
"Hej Tomia" siger alle drengene i kor..
"Hej" siger hun og griner lidt.."Popcorn" siger hun så og peger på den kæmpe store skål med popcorn..
Jeg rækker hende skålen og hun tager en håndfuld og propper dem nærmest ind i munden..
"Rolig nu Tomia.. Du skal nok få flere nå du har spist færdigt" griner jeg stille..
"Det er min pige" griner Niall så.. Jeg nikker selv grinene...
"Popcorn" siger hun igen.. "Jaja" siger jeg rækker hende igen skålen..[~][~][~][~][~]
"Moaaar op nu!" Siger James så og hover mig i øret..
Ja okay.. Jeg rejser mig op og tager James og Tomia i armene og går ud i køkkenet..
"Stå der" siger jeg og sætter de, på gulvet..Jeg begynder at lave pandekager og da jeg er færdig dækker jeg bord..
Så tager jeg børnene med ud til bordet udenfor i haven og sætter dem i deres baby stole..
"Der er mad!" Råber jeg og så efter nok 5 minutters venten kommer de endelig.."Pandekager" siger Zayn glad, "ja der var jo ingen der bedste om vafler" griner jeg falskt stille..
De sender mig alle et undrende blik.. "Jeg er.. Jeg må gå" siger jeg så og går hurtigt..
Jeg skynder mig over til hoveddøren og tager mine sko og min jakke på og så går jeg..
Jeg snupper bilen og køre alt hvad jeg kan væk.. Jeg skal væk lige nu!*Nialls synsvinkel*
"Hvad skete der lige der?" Spørger jeg stille..
"Godt spørgsmål" mumler Louis så..
"Guys hun tog bilen!" Siger Liam så som kommer lundene ud til os andre..
"Mærkeligt" mumler Harry stille..*klokken 7 samme aften*
Jeg er seriøst ved at dø af panik!
Vi har ledt i 6 timer nu efter Nicole og der er ingen spor af hende..
Jeg har ringet og skrevet en billion gange til hende, men hun svare ikke!Jeg ringer alligevel igen..
"Hallo" kan jeg høre hende græde i telefonen..
"Nicole! Hvor er du?" Halv råber jeg forskrækket..
"Jeg elsker dig Niall.. Fortæl dem alle at jeg også elsker dem.. Jeg har oplevet nok.. Nu er det min tur til at dø.." Græder hun ind i telefonen.."Hvad?! Hvad snakker du om?! Nicole! Hvor er du! Jeg vil ikke fortælle nogen at du elsker dem! Det må du selv gøre! Kom nu.. Hvor er du! Dit liv betyder alt for verdenen!
Du har dine børn! Mig! Din bror! Drengene! Alle dine fans! Der er flere Milioner der vil savne dig!
Kom nu fortæl mig hvor du er.." Græder jeg, hun er min prinsesse.. Hvorfor græder min prinsesse?
Hvad har jeg gjort galt?! Min pige er ødelagt.. Hvad har jeg gået glip af?!"En skov.." Siger hun så og snøfter.. "Jeg sidder på kanten af en klint.. I en skov" hulker hun..
"Hvilken?" Spørger jeg så.. "Skoven hvor.. Sygo hjemmet ligger" græder hun..
Der hvor hun var? De hvor Louis hentede hende? "Jeg kommer! Gør nu ikke noget dumt!" Skynder jeg mig at sige og løber alt hvad jeg kan ud i bilen.."Kom så drenge!" Råber jeg og de tager James og Tomia med sig og så køre vi ellers over til skoven!
"Hvor er hun?" Spørger Louis helt panikked.. "I skoven!" Råber jeg så og så speeder Harry fuldt op og køre..
"Hvilken?" Spørger Harry så, "den hvor Sygo hospitalet ligger, altså der hvor Nicole boede før hun boede her"
Der bliver helt stille i bilen, man kan kun høre lyden af motoren der køre på fuld drøn.."Moar?" Spørger Tomia stille..
"Vi henter hende nu" smiler jeg stille.. "Nej! Moar nu!" Skriger hun efterfulgt af gråd.. Og med det samme græder James også.. Ej noget lort!*Nicoles synsvinkel*
Skal jeg hoppe? Nej.. Jeg har Niall og mine børn, Louis og drengene..
Men Joe skriver at jeg skal.. Ellers vil han selv myrde mig..*bip bip*
Jeg har fået en SMS fra Joe..
Til: Nicole
Fra: Joe1..2..3... Hop!
Hvis ikke så finder jeg min bedste kniv frem og skærer dig i tusinder at små stykker!
Jeg ved hvor du bor! Og jeg tager om lidt derover og dræber din familie.. Farvel Tomia, James, Louis og Niall!til: Joe
Fra: NicoleJeg hopper nu! Du skal ikke røre min familie!
Joe hvorfor gør du det? Bare fordi at jeg ikke kunne lide dig i 2 klasse!-slut sms'er-
Ja.. Joe fingles var vild med mig i 2 klasse.. Men jeg kunne ikke lide ham, så han blev sur og det viser sig at han stadigvæk er det..
Han har truet mig lige siden jeg fik mine to babyer nu!
Han blev vel misundelig fordi at jeg skabte min familie med en anden end ham..
Han skrev at det var i dag jeg skulle begå selvmord så det bliver i dag..Han har faktisk voldtaget mig engang.. For et halvt år siden så han mig i byen og så tog han mig med hjem og gjorde det.. Jeg var meget imod det og sparkede ham et par gange men han var for stærk!
Jeg måtte ikke sige noget til nogen, så derfor har jeg ikke gjort det, jeg har prøvet at spille 'normal'
Men i dag mislykkedes det..Jeg kan høre noget inde i skoven da en råber "Nicole lad hver" med en masse gråd i stemmen..
"Undskyld" siger jeg og kigger med triste øjne..// ohhh maaa gaaaard?!!!!
Hvad skete der lige der?! Joe?? Selvmord?! Voldtægt!?
Hvad sker der? Kun jeg ved det😏
Dør hun?😔 hopper hun? Hvad tror i? Slutter historien i næste kapitel?😔
Hvad tror i/ håber i sker?😚
Glæd jer til næste kapitel vi ses💗//
ESTÁS LEYENDO
What.. (1D)
Fanfic!!! Jeg er i gang med at rette for stavefejl osv, men jeg kan desværre ikke rette på handlingen;// Jeg skrev denne historie i slutningen af 6. og i starten af 7., så altså... det er ikke det bedste HAHA!!! Jeg hedder Nicole, jeg har været hjemme løs...