"Jeg havde jo som sagt tømmermænd i går og det var så slemt!
De andre drenge og jeg lå i sofaerne hele dagen! Og åd os fede i cheese burgers!Men nu er jeg på vej ned på Starbucks og jeg tænker at jeg bare vil sidde der lidt..
Niall henter børnene og så tager de tilbage til fælles huset hvor vi skal være i lidt lang tid med de andre og bare hygge..
Vi har jo ikke rigtig andet at lave nu hvor tournéen er slut..
Vi er lige gået igang med et nyt album så tournéen går nok først i gang om 6 måneder eller noget..
Vi skal jo også lige have lidt pause..I mens at der var tourne blev børnene passet meget af Sophia, og det var så sødt af hende!
Hun er en rigtig god faster til børnene!Jeg er nået til Starbucks, bestiller en frapochino med caramel og sætter mig på en p,ass tæt på et vindue så jeg kan se ud i Londons travle gader..
Jeg tog bilen herud.. Vigtig viden!Jeg kigger ned på alle menneskerne..
Barnet på cyklen, den ældre herre der sidder på den slitte brune bænk og læser avis, den travle mor med 7 børn lige i hælene og postbudet der bliver jagtet af 100 hunde.. Det hele er faktisk noget jeg bare opdigter..
Det eneste der sker er at menneskerne dernede går forvirrede rundt..Jeg er næsten ved at være færdig med at drikke min frapochino da en fyr sætter sig på pladsen overfor mig..
"Hej" siger han stille, jeg kigger over på ham..
Ahvad?! Hvad laver han her?!
"Zayn?" Spørger jeg stille.. Han nikker selvsikkert.. "Hej.." Siger jeg tilbage..[_][_][_]
Vi har sidder og snakket i 30 minutter nu..
Zayn har undskyld for det der skete ved 'kids choice awards' og vi har snakket om alt mellem himmel og jord!
"Hvad er dine babyer så?" Spørger han, "de er helt vildt dejlige! Du kan jo komme med hjem og se dem?"
"Nu?" Spørger han stille, jeg nikker "bare rolig, de skal nok tage det pænt" siger jeg med et smil og rejser mig..Vi sætter os ud i min bil, da Zayn havde taget bussen herned..
Begynder at trille ud på motervejen da Zayn siger "du bor da den anden vej?"
"Når ja, det havde jeg helt glemt, øhm.. Alle drengene og jeg bor her for tiden ude i fælleshuset.." Svare jeg smilene..
Han nikker nervøst, "rolig nu Zayn" smiler jeg..Vi er nu noget hjem og går indenfor, Zayn tøver lidt da vi går ind med jeg skubber lidt til ham..
"Jeg har en onkel med! Tomia og James kom og sig Hej!" Råber jeg og de to små babyer kommer løbene hen og krammer Zayn, "onkle Zayn" smiler de begge, "Zayn?" Spørger Louis stille der lige er kommet ud i gangen med de andre drenge lige i hælene.. Zayn kigger nervøst på mig.. Jeg sender ham et hver-ikke-bange blik og han smiler til dem..
"Hej" siger han så..Jeg kan set at Louis skal til at råbe ham men jeg stopper ham hurtigt..
"Han har en god forklaring så hold bøtte!" Siger jeg surt men bestemt og så holder Louis ellers mund..Vi går alle ind i stuen og jeg tager Tomia og James med..
"Når, hvad er din forklaring så?" Spørger Louis flabet, "Louis!" Vrisser jeg lavt af ham.."Naugty Boys havde fortalt at i havde sagt en masse ondt om mig, og helt bare ønskede mig ude af bandet..
Derfor skred jeg, jeg havde det dårligt med at jeg troede i halede mig og bare var falske overfor mig..
Men da han fortalte at alt hvad han havde sagt havde jeg det endu værre!
Tænk at jeg stolede mere på ham end på jer!? Jeg var og er sådan en frygtelig ven.. Bror og onkel..
Min kæreste stak Louis søster en flad fordi at JEG var sur på hende..
Jeg er så ked af det!" Slutter han..Alle kigger triste på ham.. Men deres ansigter ændres da ham har sagt de sidste ord..
"Hvad siger du? Vil du være med i bandet igen?" Spørger Louis undrende med lidt surhed i stemmen..
"Ja" siger Zayn stille.."For helvede Zayn! Det kan du jo ikke bare?! Nu har vi jo Nicole.." Siger Liam halv vredt..
"Jeg ved det.. Ved i hvad.. Jeg bør nok gå nu" siger Zayn så og rejser sig..
"Sit!" Beordre jeg og peger på ham.. Han kigger surt på mig men jeg kigger bare væk.."Nu skal i finde ud af jeres rod! Så går jeg uden for med Tomia og James!" Siger jeg bestemt, tager dem begge i hånden og går.. De sukker alle højlydt..
For delen drenge! De kan jo ikke finde ud af det?! Jeg skynder mig tilbage..
"Så spil dog FIFA! Det elsker i alle" sukker jeg og går igen.. Jeg kan høre at de alle løber over til tv'et og begynder..
Jeg griner lavt.. "Zayn sød" siger Tomia så..
"Ja Zayn er sød.." Smiler jeg..Vi begynder at lege i sandkassen vi har fået her i haven..
//aloha Peoples👋🏼
Så kom der et til kapitel jaai👌🏼💗
Btw jeg har en kusine der hedder Tamia og det er næsten det samme som Tomia haha😂
Det var også lidt sådan jeg fandt på Tomia😂
Når vi ses i næste kapitel see yaa😚🎀//
ESTÁS LEYENDO
What.. (1D)
Fanfic!!! Jeg er i gang med at rette for stavefejl osv, men jeg kan desværre ikke rette på handlingen;// Jeg skrev denne historie i slutningen af 6. og i starten af 7., så altså... det er ikke det bedste HAHA!!! Jeg hedder Nicole, jeg har været hjemme løs...