Ashley & Michelle

1.7K 81 4
                                    

Der er gået en uge siden kids choice Awards.. Og Trisha tog desværre afsted for 3 dage siden..
I aften kommer '5 seconds of summer' drengene, vi skal se film, holde sleep over og æde os fede haha!
De kommer klokken 17 hvilket er om 2 timer..

"Niall!" Råber jeg.. "Nicole!" Råber han tilbage.. Altså det var på en glad måde vi råbte på.
"Jeg har egentlig ikke mødt din familie endu?" Råber jeg så igen.. Jeg kan høre at han begynder at grine..
Jeg ligger og soler mig ude foran poolen og han gør klar med de andre drenge derinde..

"Du har ikke engang mødt Louis'.." Griner han så..
Det har jeg vel egentlig ikke..
"Louiiiiiiiiis!" Råber jeg så han kommer ud til mig..
"Jeg har ikke mødt din eller på en måde også min familie endu.." Siger jeg så med et undrende blik..

"Jeg ved det.. Men vi har haft så travlt!" Siger han så..
"Jeg må snart møde dem!" Siger jeg bestemt.. Han nikker smilene..

(:_:) (:_:) (:_:)

"Ej Luke! Du kan da ikke bare fortælle hvad der sker?!" Siger jeg så lidt vredt..
Han har lige fortalt alt hvad der sker i den film vi lige er gået i gang med?!

"Skal vi ikke bare lave noget andet?" Spørger Ashton så..
"Så som?" Spørger Liam..
"S,p eller k!" Siger Harry så..

"Jeg starter.." Siger Luke så..
"Niall..? S, p eller k?" Spørger han Niall..

"Hmm S!" Svarer Niall, "er dig og Nicky sammen?" Spørger han så..
Niall nikker smilene og med det samme ændre Lukes ansigt sig!
Han kigger trist over på mig.. Jeg sender ham bare et undrende blik..
Hvorfor er han nu trist? Fordi at Niall og jeg er sammen?!

"Okay.. Ashton! S,p eller k?" Spørger Niall så..
"K!" Siger han så med et udfordrende blik.. Den fyr er bare guf få øjnene! Men det er de alle sammen!

"Du skal... Tage op på 5 meter vippen og lave et sygt trick ned i vandet.. I... Et par trusser.." Griner Niall så..
"Øhmmm Niall?" Spørger jeg så.. "Hvis trusser er det så liges?" Spørger jeg igen..

"Øhmmm dine?" Spørger han så med undskyldende øjne..
"No Way! Trisha har glemt et par af sine! Dem kan han bruge!" Siger jeg så bestemt..

Efter noget tid hvor vi alle har siddet spændt rundt om poolen kommer han endelig ud!
Han står i et par g-streng som er aaaalt for små Hahahahahhaha!
Vi Begynder alle at gribe og han kigger bare surt på os på en baby måde..

"Hva' så Ashley.." Griner Michael så.. Hahahahahhaha! Den var god! Ashley!
"Haha Michelle.." Siger han så surt tilbage og så begynder vi alle at grine igen!
Ashley og Michelle! Hahaha!

Ashley a.k.a Ashton er nået op på 5 meter vippen..
"Kom så Ashley!" Råber jeg glad efter fulgt af et langt grine flip!
Han kigger bare med sad-face på mig haha!

"Weeeee" råber han som en tøs da han hopper ned i vandet..
Vi begynder alle at grine! Ashton kommer sikkert i land igen..
Og vi sidder alle rundt om poolen..
"Ash må jeg ikke sætte dit hår?" Spørger jeg så lige pludselig.. Han kigger undrende på mig men nikker så et lille nik..
Jeg har næsten altid en elastik rundt om armen så den bruger jeg til at sætte hans hår i en lille tot..

"Hvor er du yndig" griner Michael så.. "Du er smuk!" Griner jeg så..
"Ha-ha.." Griner han så surt..

Så lægger Ashton en hånd på min ryg og skubber mig lige i vandet!
"Ashton!" Skriger jeg så.. "Hvor er du led!" Siger jeg så surt og rækker tunge af ham!
"Jaja... Panda.." Griner han så.. "Panda?" Spørger jeg undrende..

Så blinker han yndefuldt med sine øjne.. "Ups!" Mumler jeg så..
Jeg har jo maskara på.. Min makeup sidder sikkert over alt i fjæset på mig!
"Ashley.. Michelle.. Luka.. Calumria.. Louise.. Harryline.. Niallrie.. Liamska.. I får alle hævn.." Siger jeg så med et snedigt blik og begynder så at svømme rundt som en hund..

Var det ikke nogle kreative pige navne? Haha!
Og ja! De får hævn en dag! Ashton! Han har noget at frygte nu! Altså ud over sine skrigene fans..

Efter noget tid hopper alle drengene også i vandet..
Og bare lige info.. Vi har stadig alt vores tøj på.. Altså vi har ikke skiftet til badetøj..
Vi svømmer rundt i vores tøj..

"Pink fluffy unicorns dancing on rainbows.
Pink fluffy unicorns dancing on rainbows
Pink fluffy unicorns dancing on rainbows" synger jeg og bliver ved og ved!

Jeg har engang fundet på en dans til den imens drengene var ude at shoppe!
Så jeg stiller mig op på kanten af poolen og viser mine moves..

"Syng med guys!" Griner jeg så.. Og bliver ved..
"Pink fluffy unicorns dancing on rainbows
Pink fluffy unicorns dancing on rainbows
Pink fluffy unicorns dancing on rainbows
Pink fluffy unicorns dancing on dancing on dancing on..... Raaaaaaaaiiiiiinnnnnnbbboooowwwss!" Synger jeg så med et laaaangt 'rainbows' som i en solo lige som i 'You & I' Zayns stykke..

"Bravo!" Råber Harry og de begynder at klappe og pifte så jeg nejer pænt.. Haha!

"Nicky hvad med din tourné?" Spørger Liam så..
"Jeg tror... At jeg dropper den.. Jeg vil bare synge.. Og være sammen med jer guys! And Girl.. Ashley.."
"Okay.." Svare en over glad Niall!!

"Hvad er klokken?" Spørger Calum så.. Jeg kigger hen på det ur vi har herude.. "02:34 vent hvad?!" Siger jeg så..
"Er klokken så meget?" Spørger jeg så!

"Tænk at Perrie er gravid?!" Siger Liam så lige pludselig..
Jeg begynder at fnise lidt.. "Tænk at i først har lagt mærke til det nu.. Hun er jo begyndt at få mave! Hun må mindst være i 2 månede! Og så er hun konstant sur! Det er ligesom om at hun har sin periode hele tiden!" Siger jeg så!
De begynder lidt at grine.. "Tænk at drenge er SÅ dumme nogle gange" griner jeg så og så kigger de pige fornærmet på mig.. Så begynder jeg at grine!

What.. (1D)Where stories live. Discover now