End 1 🦋 (Zawgyi)

187 6 0
                                    

Jeon Jiminေလ...ေမာင္ကJeon Jiminေယာက်ာ္း

''Jeonသာငါဟာအေမအရင္းမဟုတ္ဘူးဆိုတာသိရင္သူဘယ္ေလာက္ေၾကကြဲလိုက္မလဲ...''

''ဒါေတြအားလုံးဟာအန္တီလိမ္ညာခဲ့တာခ်ည္းဘဲေလ...''

''Park Jimin..!!!!''

Jeonသခင္မသည္ဖန္ခြက္ထဲမွေရမ်ားကိုJiminမ်က္ႏွာအားပက္လိုက္သည္။
သို႔ရာတြင္Jiminသည္မဲ့ၿပဳံးတစ္ခ်က္ၿပဳံးလိုက္ကာ

''ေမေမရဲ႕ေသဆုံးခ်င္းဟာအန္တီ့လက္ခ်က္မွန္းကြၽန္ေတာ္သိတယ္...ၿပီးေတာ့သားျဖစ္သူJungkookကိုလည္းမ်က္ႏွာေျပာင္တိုက္ၿပီးအျပစ္မရွိသလိုျဖဴစင္တဲ့မိခင္တစ္ေယာက္လုပ္ျပမေနပါနဲ႕..Jeonသခင္မ..ဝဋ္ဆိုတာလည္စၿမဲပါ...ခ်မ္းသာမႈေတြ၊စည္းစိမ္ဥစၥာေတြဘယ္ေလာက္ဘဲရွိေနပါေစ..ဟက္..ကြၽန္ေတာ္ေျပာရဲတယ္..အိပ္မက္ထဲမွာကြၽန္ေတာ့္ေမေမရဲ႕႐ုပ္ခႏၶာကိုအၿမဲေတြ႕ေနရၿပီးသိပ္ေၾကာက္လန့္ေနရတယ္မလား..''

''ဒါေတြကိုJungkookသိၿပီးဘယ္ေတာ့မ်ားစိတ္ပ်က္သြားမလဲ။တစ္ေယာက္ထဲမ်ားထားခဲ့မလားဆိုၿပီးေသြးပ်က္ေနတယ္မလား..ကေလးတစ္ေယာက္ကိုဝမ္းနဲ႕လြယ္ၿပီးမေမြးနိုင္ခဲ့ေပမဲ့..ရန္သူလိုသေဘာထားတဲ့လူရဲ႕ကေလးကိုမွသံေယာဇဥ္ေတြၿငိတြယ္ၿပီးသူမုန္းသြားမွာ၊ထားရစ္ခံခဲ့ရမွာ၊ေလာကမွာဟိုတုန္းကလိုတစ္ေယာက္ထဲက်န္ရစ္ခဲ့မွသိပ္ေၾကာက္ေနတယ္မလား...''

''မ်ိဳးမစစ္တဲ့ေကာင္....နင့္ပါးစပ္ကိုပိတ္လိုက္..''

''အထိနာသြားတာလားJeonသခင္မႀကီးခင္ဗ်...ဘာလဲ..ကြၽန္ေတာ့္ကိုလည္းပိုက္ဆံေတြ
ပုံေအာေပးၿပီးလုပ္ႀကံခိုင္းဦးမလို႔လား...''

''နင္..နင္...''

Jiminသည္မတ္တပ္ထရပ္လိုက္သည္။ေရမ်ားသည္မ်က္ႏွာေပၚမွတစ္ဆင့္ေမးေစ့ထက္တြင္တြဲခိုကာအက်ီျဖဴလႊလႊေပၚတစ္စက္စက္က်ေနသည္။

''ကုန္ကုန္ေျပာရရင္..ကြၽန္ေတာ္လည္းJungkookကိုဒီထက္ပိုခ်စ္ဖို႔အစီစဥ္မရွိပါဘူး..ကြၽန္ေတာ္ကသခင္မႀကီးကိုအ႐ႊဲ႕တိုက္ဖို႔ဘဲအစီအစဥ္ရွိခဲ့တာေလ..ေကာင္ေလးကဒီလွည့္ကြက္ထဲရိုးရိုးအအေလးပါသြားခဲ့႐ုံ...''

''Park Jimin!!!''

Jeonသခင္မႀကီးသည္Jiminေျပာေသာစကားမ်ားကိုထပ္ခါထပ္ခါနားစည္ကြဲမတက္ၾကားေနရသည္။ထြက္ခြာသြားေသာေက်ာျပင္ငယ္ကိုေငးၾကည့္ရင္းအသားမ်ားတစ္ဆက္ဆက္တုန္ရီေနသည္။Jimin၏စကားမ်ားသည္ႏွလုံးသားကိုရိုတ္ခတ္ကာခပ္ျပင္းျပင္းေလးဆြဲငင္ယူသည္။

FREEDONE _မောင့်လိပ်ပြာငယ်(completed) Where stories live. Discover now